Indymedia is humorloos en open source.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Weinig, mits goed bekenen, Indymedia is de tegenhanger van GeenStijl.
Je moet toegeven dat ze in sommige gevallen aparte/humoristische (het is maar net hoe je het wilt noemen) reacties hebben op maatschjappelijk gebeurtenissen. Fok! is wat dat betreft zeker nuttiger als het je om een objectieve, serieuzere berichtgeving en reacties gaat.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:06 schreef SCH het volgende:
Als je het afzeiken van anderen humoristisch vindt, tsja....
Dat soort humor schijnt in te zijn.
Oh, het is wel eens grappig natuurlijk maar ik hou niet van de toon die ze doorgaans hanteren.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:11 schreef SpanCo het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat ze in sommige gevallen aparte/humoristische (het is maar net hoe je het wilt noemen) reacties hebben op maatschjappelijk gebeurtenissen.
afzeiken is leedvermaak, het grootste vermaak.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:06 schreef SCH het volgende:
Als je het afzeiken van anderen humoristisch vindt, tsja....
Dat soort humor schijnt in te zijn.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
afzeiken is leedvermaak, het grootste vermaak.
Tuurlijk SCH, er wordt nog net zoveel aandacht aan besteed als in 1980. Ook op zwarte scholen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk GeenStijl, er wordt op scholen totaal niet meer over de WOII gepraat![]()
Exact like it is. Wat heeft GeenStijl er dan van belang bij om te suggereren dat leerlingen in de geschiedenisles nog maar zelden over de WOII te horen krijgen?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:28 schreef Mr.J het volgende:
Op sommige middelbare scholen in grote steden zoals A'Dam wordt er niet over die periode gepraat. zijn volgens mij al zelfs topics op FoK! geweest hierover.
Docenten durven het niet meer aan gezien de reacties van de 3e generatie allochtone leerlingen daarop in de les.
gezien de populariteiet van het filmpje kan GeenStijl ook de aandacht vestigen op de verslapping van het besef wat er nu exact gebeurd is in Europa 60-65 jaar gelden.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Exact like it is. Wat heeft GeenStijl er dan van belang bij om te suggereren dat leerlingen in de geschiedenisles nog maar zelden over de WOII te horen krijgen?
Ik vind het nogal hypocriet dat ze er nu een soort educatief tintje aangeven terwijl het filmpje door de maker direct van het net is gehaald. Voor de sensatie blijft GeenStijl het plaatsen - smakeloos, maar dat is hun kernwoord geloof ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:22 schreef Elgigante het volgende:
[..]
gezien de populariteiet van het filmpje kan GeenStijl ook de aandacht vestigen op de verslapping van het besef wat er nu exact gebeurd is in Europa 60-65 jaar gelden.
Dat iemand het nog wil aanmerken als humor (Housewitz) vind ik morbide eigenlijk.
Het was in eerste instantie al bedoeld de maker in een slecht daglicht te stellen. Door de kritiek van GS haalde hij het offline. Case closed dus, filmpje blijft keurig om weg te stoffen achter op de mirror.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het nogal hypocriet dat ze er nu een soort educatief tintje aangeven terwijl het filmpje door de maker direct van het net is gehaald. Voor de sensatie blijft GeenStijl het plaatsen - smakeloos, maar dat is hun kernwoord geloof ik.
Jij gelooft die berichten van geenstijl echt klakkeloos? Wat zijn de 'brute leugens' van het MDI danquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:24 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Het was in eerste instantie al bedoeld de maker in een slecht daglicht te stellen. Door de kritiek van GS haalde hij het offline. Case closed dus, filmpje blijft keurig om weg te stoffen achter op de mirror.
Totdat die opeens opnieuw opgeduikt wordt adh die mirror, het MDI erover gaat mekkeren een brute leugens erover verspreid.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/006837.html
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/006838.html
Ik geloof het niet klakkeloos, maar deze keer zit het MDI zeer fout. Lees via die linkjes maar waarom.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij gelooft die berichten van geenstijl echt klakkeloos? Wat zijn de 'brute leugens' van het MDI dan
Hoe kom je erbij dat de maker het van het web heeft gehaald door de kritiek van GeenStijl? Dat is geenszins het geval. Het is natuurlijk ook onzin: GS zou ervoor zorgen dat de maker het weghaalt en dan laten ze het zelf staan?
Als het OM heeft bepaald dat het filmpje niet strafbaar is, wie is het MDI dan om door te blijven jammeren?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:33 schreef SCH het volgende:
Ik zie in de linkjes alleen maar een hetze van GS tegen het MDI, zoals het daar gebruikelijk is, met sneue zinnetjes als "het veilig stellen van de subsidie" etc. Het is me een raadsel hoe jij uit die linkjes denkt te concluderen dat het MDI zeer fout zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |