Wat als je als stel een dubbel inkomen hebt? Wie verzorgt dan de huishouding?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:54 schreef SHE het volgende:
Grappig, maar ik ben single
Ik heb jaren gedacht dat een beetje rommelen en de verwoedde feministe uithangen wel zijn vruchten af zou werpen.
Guess what, dat werkt voor geen meter.
Liefhebben komt in vele vormen, voor mannen wat meer doelgericht, voor vrouwen in de vorm van verzorging. Ik voel me gewoon niet ok bij mannen die zich laten naaien waar ze bij staan..en god weet dat ik dat soort klojo's genoeg heb gehad
Ik vind TS een gezonde knul, met een gezonde motivatie. Respect...daar draait het om. Dus kloot je niet zomaar aan, ga je niet voor de kutsmoezen en zorg je in elk geval ( wanneer de man kostwinner is ) , dat hij in een perfect georganiseerd huis thuiskomt.
Misschien mijn latina bloed, maar 10 x liever een man die zijn deel opeist, dan een sukkel die over zich heen laat lopen. En aan de echtscheidingscijfers van de nederlander te zien, barst dit land van de ongelofelijke asswipes
Just my 2 cents
PS: en de schreeuwerige semi feministische troela's in dit topic , zou ik ook het liefst een mep verkopen.

ah dus je vind gozers zielig die overzich heen laten lopen, maar zelf schijn je het zelfs wel prettig te vinden.. naja ieder z'n ding, geef mij maar een gelijkwaardige relatiequote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:54 schreef SHE het volgende:
Grappig, maar ik ben single
Ik heb jaren gedacht dat een beetje rommelen en de verwoedde feministe uithangen wel zijn vruchten af zou werpen.
Guess what, dat werkt voor geen meter.
Liefhebben komt in vele vormen, voor mannen wat meer doelgericht, voor vrouwen in de vorm van verzorging. Ik voel me gewoon niet ok bij mannen die zich laten naaien waar ze bij staan..en god weet dat ik dat soort klojo's genoeg heb gehad
Ik vind TS een gezonde knul, met een gezonde motivatie. Respect...daar draait het om. Dus kloot je niet zomaar aan, ga je niet voor de kutsmoezen en zorg je in elk geval ( wanneer de man kostwinner is ) , dat hij in een perfect georganiseerd huis thuiskomt.
Misschien mijn latina bloed, maar 10 x liever een man die zijn deel opeist, dan een sukkel die over zich heen laat lopen. En aan de echtscheidingscijfers van de nederlander te zien, barst dit land van de ongelofelijke asswipes
Just my 2 cents
PS: en de schreeuwerige semi feministische troela's in dit topic , zou ik ook het liefst een mep verkopen.

Eigenlijk hoop je nu gewoon dat mannen die het niet met je eens zijn je uit gaan schelden nietwaar?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:03 schreef SHE het volgende:
De vrouw, ik heb een paar keer samengewoon en altijd gewerkt en zelfs een eigen bedrijf gehad.
Het spijt me, maar ik barst in een honend gelach uit als ik een man met een stofdoek zie. Pleur op, een vent doet de bekabeling, vervangt de stoppen, zet het vuilnis buiten, etc etc
Maar no way in hell, dat in mijn huis een man met een stofdoek in de weer gaat of iets in de keuken te zoeken heeft, tenzij hij een chefkok is, of gewoon drinken wil pakken.
Ik zal vast de enige muts zijn die er zo over denkt, maar ik kan gewoon niet leven met dat verwijfde. Mannen moeten mannen zijn...ook anno 2005

aan de andere kant heeft thuiskomen van je werk, je poten op tafel zetten en roepen om een biertje ook wel zn charmes, je was nog single hequote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:03 schreef SHE het volgende:
De vrouw, ik heb een paar keer samengewoon en altijd gewerkt en zelfs een eigen bedrijf gehad.
Het spijt me, maar ik barst in een honend gelach uit als ik een man met een stofdoek zie. Pleur op, een vent doet de bekabeling, vervangt de stoppen, zet het vuilnis buiten, etc etc
Maar no way in hell, dat in mijn huis een man met een stofdoek in de weer gaat of iets in de keuken te zoeken heeft, tenzij hij een chefkok is, of gewoon drinken wil pakken.
Ik zal vast de enige muts zijn die er zo over denkt, maar ik kan gewoon niet leven met dat verwijfde. Mannen moeten mannen zijn...ook anno 2005

Wat heeft natuurlijke rolverdeling injezusnaam met over je heen laten lopen te maken?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:00 schreef Baleog het volgende:
[..]
ah dus je vind gozers zielig die overzich heen laten lopen, maar zelf schijn je het zelfs wel prettig te vinden.. naja ieder z'n ding, geef mij maar een gelijkwaardige relatie

Daar ga je dus al de fout in.quote:Of dan zeg ik dat ze binnen moet blijven van me

Mannen die het niet eens met me zijn hebben geen jota in mijn omgeving te zoeken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop je nu gewoon dat mannen die het niet met je eens zijn je uit gaan schelden nietwaar?![]()

dat ik afentoe een handje mee wil helpen in huis wil niet zeggen dat ik over me heen laat lopen hoor, er is nog een tussenweg tussen een arrogante hond die alles bepaald wat de vrouw doet en een gozer die kruipt voor zn bitchy vriendinquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat heeft natuurlijke rolverdeling injezusnaam met over je heen laten lopen te maken?
Is makkelijk om een oordeel te vellen, maar als je een fractie van mijn persoon zou kennen, dan zou je weten dat ik de vloer aan veeg met menig man.
Dat ik geloof in traditionele verhoudingen is mijn overtuiging. Ik geloof erin...sterker nog, het is een feit dat dat beter werkt.
Het is JUIST een evenwicht...hij zorgt voor mij, ik zorg voor hem...
Ooit , als je groot bent en wat meer massa in je kloten hebt, zul je nog aan mijn uitspraken terug denken![]()

Maar ik heb een tyfushekel aan het huishouden. Als ik dat nou even snel samen doe met mijn vent, die ik niet heb, kunnen we daarna weer lekker neukenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:03 schreef SHE het volgende:

Eens, dat bedoel ik met rolverdeling..helpen in huishouden betekent in mijn wereld dat je typsiche mannen klusjes doet. Ik kan zelf ook wel kabels trekken ( technische achtergrond ), zelfs stoppen vervangen en zelf het vuil buiten zetten, maar ik heb er een hekel aan. Ik voel me meer in mijn element als ik dingen mooi/gezellig kan maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:09 schreef Baleog het volgende:
[..]
dat ik afentoe een handje mee wil helpen in huis wil niet zeggen dat ik over me heen laat lopen hoor, er is nog een tussenweg tussen een arrogante hond die alles bepaald wat de vrouw doet en een gozer die kruipt voor zn bitchy vriendin

UIteraard. Alleen ik had het over rolverdeling..als je allebei werkt, deel je taken. Alleen wil ik pertinent geen man zien die als henny huisman door het huis dartelt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar ik heb een tyfushekel aan het huishouden. Als ik dat nou even snel samen doe met mijn vent, die ik niet heb, kunnen we daarna weer lekker neuken
Ik wil overigens best het gehele huishouden voor mijn rekening nemen, maar dan ga ik ook niet meer werken en lekker soapies kijken tot hij thuiskomt

Ik moet er niet aan denken om met een "vrouwtje" opgescheept te zitten maar ik vind het leuk om te zien hoe je er over denkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Mannen die het niet eens met me zijn hebben geen jota in mijn omgeving te zoeken.
Dus het zal me eerlijk gezegd jeuken wat dees of geen ervan vind![]()

Ik zoek nog een man die de volledige kostwinning doet en rijk is, zodat ik een werkster kan nemen. Rest mij alleen nog de dagelijkse fuck of the century en dat zit wel snorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:15 schreef SHE het volgende:
[..]
UIteraard. Alleen ik had het over rolverdeling..als je allebei werkt, deel je taken. Alleen wil ik pertinent geen man zien die als henny huisman door het huis dartelt.
Doe maar de mannelijke klusjes.
Is er sprake van volledige kostwinning aan mans zijde, dan vind ik het niet meer dan normaal dat je je man in een schoon en goed georganiseerd thuis ontvangt..EN dagelijks een fuck of the century geeft
Daar heb je dan immers de hele dag de tijd voor, om dat voor te bereiden![]()

Wij begrijpen elkaar volkomenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zoek nog een man die de volledige kostwinning doet en rijk is, zodat ik een werkster kan nemen. Rest mij alleen nog de dagelijkse fuck of the century en dat zit wel snor

Ik geloof jequote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:21 schreef SHE het volgende:
Geloof me, ik ben geen typisch " vrouwtje "
Ik vloek als een matroos, heb meer kloten dan een volwassen stier en zorg enorm goed voor mezelf![]()
Probeer die stereotypen even te laten varen![]()

Zal best. Ik zeg ook niet dat je weerloos en kwetsbaar bent. Het ging om de rolverdeling nietwaar?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:21 schreef SHE het volgende:
Geloof me, ik ben geen typisch " vrouwtje "
Ik vloek als een matroos, heb meer kloten dan een volwassen stier en zorg enorm goed voor mezelf![]()
Probeer die stereotypen even te laten varen![]()

Ja, emancipatie wordt zwaar overschat. Tenzij het me zo uitkomt natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar volkomen![]()
Ik zorg voor perfect verzorgde nagels, die ik bij tijd en wijlen, op de allergeilste manier..zo in zijn rug kan planten![]()

Mannen die niet kicken op verzorging of heel goed gespeelde genegenheid zijn gayquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:24 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zal best. Ik zeg ook niet dat je weerloos en kwetsbaar bent. Het ging om de rolverdeling nietwaar?
maar sommige mannen *willen* gewoon niet verzorgd worden.. maar dat wordt offtopic

quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Mannen die niet kicken op verzorging of heel goed gespeelde genegenheid zijn gay![]()
quote:Probeer die stereotypen even te laten varen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |