abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29532147
Ze wil vechten.....
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 01:57:52 #152
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29532168
Mooi topique

De intelligentie van 2 partners verschilt zelden veel. Aangezien TS niet bepaald snugger overkomt zal dat ook wel voor z'n exvriendinnetje gelden. Dus ik kan me eigenlijk best voorstellen dat het nog waar is ook.

En met dat in het achterhoofd vind ik het zeer sociaal van de TS om zijn avonturen met ons te delen
Vampire Romance O+
pi_29532194
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 01:54 schreef SHE het volgende:
Grappig, maar ik ben single

Ik heb jaren gedacht dat een beetje rommelen en de verwoedde feministe uithangen wel zijn vruchten af zou werpen.

Guess what, dat werkt voor geen meter.
Liefhebben komt in vele vormen, voor mannen wat meer doelgericht, voor vrouwen in de vorm van verzorging. Ik voel me gewoon niet ok bij mannen die zich laten naaien waar ze bij staan..en god weet dat ik dat soort klojo's genoeg heb gehad

Ik vind TS een gezonde knul, met een gezonde motivatie. Respect...daar draait het om. Dus kloot je niet zomaar aan, ga je niet voor de kutsmoezen en zorg je in elk geval ( wanneer de man kostwinner is ) , dat hij in een perfect georganiseerd huis thuiskomt.

Misschien mijn latina bloed, maar 10 x liever een man die zijn deel opeist, dan een sukkel die over zich heen laat lopen. En aan de echtscheidingscijfers van de nederlander te zien, barst dit land van de ongelofelijke asswipes

Just my 2 cents

PS: en de schreeuwerige semi feministische troela's in dit topic , zou ik ook het liefst een mep verkopen.
Wat als je als stel een dubbel inkomen hebt? Wie verzorgt dan de huishouding?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:00:55 #154
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_29532221
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 01:54 schreef SHE het volgende:
Grappig, maar ik ben single

Ik heb jaren gedacht dat een beetje rommelen en de verwoedde feministe uithangen wel zijn vruchten af zou werpen.

Guess what, dat werkt voor geen meter.
Liefhebben komt in vele vormen, voor mannen wat meer doelgericht, voor vrouwen in de vorm van verzorging. Ik voel me gewoon niet ok bij mannen die zich laten naaien waar ze bij staan..en god weet dat ik dat soort klojo's genoeg heb gehad

Ik vind TS een gezonde knul, met een gezonde motivatie. Respect...daar draait het om. Dus kloot je niet zomaar aan, ga je niet voor de kutsmoezen en zorg je in elk geval ( wanneer de man kostwinner is ) , dat hij in een perfect georganiseerd huis thuiskomt.

Misschien mijn latina bloed, maar 10 x liever een man die zijn deel opeist, dan een sukkel die over zich heen laat lopen. En aan de echtscheidingscijfers van de nederlander te zien, barst dit land van de ongelofelijke asswipes

Just my 2 cents

PS: en de schreeuwerige semi feministische troela's in dit topic , zou ik ook het liefst een mep verkopen.
ah dus je vind gozers zielig die overzich heen laten lopen, maar zelf schijn je het zelfs wel prettig te vinden.. naja ieder z'n ding, geef mij maar een gelijkwaardige relatie
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:03:05 #155
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532254
De vrouw, ik heb een paar keer samengewoon en altijd gewerkt en zelfs een eigen bedrijf gehad.

Het spijt me, maar ik barst in een honend gelach uit als ik een man met een stofdoek zie. Pleur op, een vent doet de bekabeling, vervangt de stoppen, zet het vuilnis buiten, etc etc
Maar no way in hell, dat in mijn huis een man met een stofdoek in de weer gaat of iets in de keuken te zoeken heeft, tenzij hij een chefkok is, of gewoon drinken wil pakken.

Ik zal vast de enige muts zijn die er zo over denkt, maar ik kan gewoon niet leven met dat verwijfde. Mannen moeten mannen zijn...ook anno 2005
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:03:57 #156
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29532270
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:03 schreef SHE het volgende:
De vrouw, ik heb een paar keer samengewoon en altijd gewerkt en zelfs een eigen bedrijf gehad.

Het spijt me, maar ik barst in een honend gelach uit als ik een man met een stofdoek zie. Pleur op, een vent doet de bekabeling, vervangt de stoppen, zet het vuilnis buiten, etc etc
Maar no way in hell, dat in mijn huis een man met een stofdoek in de weer gaat of iets in de keuken te zoeken heeft, tenzij hij een chefkok is, of gewoon drinken wil pakken.

Ik zal vast de enige muts zijn die er zo over denkt, maar ik kan gewoon niet leven met dat verwijfde. Mannen moeten mannen zijn...ook anno 2005
Eigenlijk hoop je nu gewoon dat mannen die het niet met je eens zijn je uit gaan schelden nietwaar?
Vampire Romance O+
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:04:52 #157
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_29532281
quote:

aan de andere kant heeft thuiskomen van je werk, je poten op tafel zetten en roepen om een biertje ook wel zn charmes, je was nog single he
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:06:43 #158
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532314
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:00 schreef Baleog het volgende:

[..]

ah dus je vind gozers zielig die overzich heen laten lopen, maar zelf schijn je het zelfs wel prettig te vinden.. naja ieder z'n ding, geef mij maar een gelijkwaardige relatie
Wat heeft natuurlijke rolverdeling injezusnaam met over je heen laten lopen te maken?

Is makkelijk om een oordeel te vellen, maar als je een fractie van mijn persoon zou kennen, dan zou je weten dat ik de vloer aan veeg met menig man.
Dat ik geloof in traditionele verhoudingen is mijn overtuiging. Ik geloof erin...sterker nog, het is een feit dat dat beter werkt.

Het is JUIST een evenwicht...hij zorgt voor mij, ik zorg voor hem...

Ooit , als je groot bent en wat meer massa in je kloten hebt, zul je nog aan mijn uitspraken terug denken
pi_29532353
Ik heb heel het topic niet gelezen ofzo hoor; maar ik wil
toch even een stukje uit de openingspost quoten.........bij deze dus:
quote:
Of dan zeg ik dat ze binnen moet blijven van me
Daar ga je dus al de fout in.
Vraag dan of ze vanmiddag toevallig thuis is ofzo.

Ik bedoel, je zegt niet tegen je vriendin: "je moet vandaag thuisblijven!"

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:09:04 #160
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532354
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:03 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Eigenlijk hoop je nu gewoon dat mannen die het niet met je eens zijn je uit gaan schelden nietwaar?
Mannen die het niet eens met me zijn hebben geen jota in mijn omgeving te zoeken.
Dus het zal me eerlijk gezegd jeuken wat dees of geen ervan vind
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:09:42 #161
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_29532367
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:06 schreef SHE het volgende:

[..]

Wat heeft natuurlijke rolverdeling injezusnaam met over je heen laten lopen te maken?

Is makkelijk om een oordeel te vellen, maar als je een fractie van mijn persoon zou kennen, dan zou je weten dat ik de vloer aan veeg met menig man.
Dat ik geloof in traditionele verhoudingen is mijn overtuiging. Ik geloof erin...sterker nog, het is een feit dat dat beter werkt.

Het is JUIST een evenwicht...hij zorgt voor mij, ik zorg voor hem...

Ooit , als je groot bent en wat meer massa in je kloten hebt, zul je nog aan mijn uitspraken terug denken
dat ik afentoe een handje mee wil helpen in huis wil niet zeggen dat ik over me heen laat lopen hoor, er is nog een tussenweg tussen een arrogante hond die alles bepaald wat de vrouw doet en een gozer die kruipt voor zn bitchy vriendin
pi_29532380
quote:

Maar ik heb een tyfushekel aan het huishouden. Als ik dat nou even snel samen doe met mijn vent, die ik niet heb, kunnen we daarna weer lekker neuken
Ik wil overigens best het gehele huishouden voor mijn rekening nemen, maar dan ga ik ook niet meer werken en lekker soapies kijken tot hij thuiskomt
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:13:15 #163
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532444
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:09 schreef Baleog het volgende:

[..]

dat ik afentoe een handje mee wil helpen in huis wil niet zeggen dat ik over me heen laat lopen hoor, er is nog een tussenweg tussen een arrogante hond die alles bepaald wat de vrouw doet en een gozer die kruipt voor zn bitchy vriendin
Eens, dat bedoel ik met rolverdeling..helpen in huishouden betekent in mijn wereld dat je typsiche mannen klusjes doet. Ik kan zelf ook wel kabels trekken ( technische achtergrond ), zelfs stoppen vervangen en zelf het vuil buiten zetten, maar ik heb er een hekel aan. Ik voel me meer in mijn element als ik dingen mooi/gezellig kan maken.
Ook heb ik altijd een beetje een gevoel als ik een man in met een stofdoekje in de weer zie...

can't help it

Je hoeft niet de Bundy uit te hangen, want als man is er ook genoeg te doen in huis...maar dat gepush om van mannen een stel mietjes te maken, komt me zo langzamerhand echt de strot uit.

Ik snap TS dan ook goed en geef hem 100% gelijk
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:14:57 #164
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_29532476
De TS is een beetje apart met z'n regeltjes, dat zeker maar die vriendin van hem is er mee ingegaan dus als ze buiten de deur neukt is het een muts. Naja, voor de TS is het ook wel een leermoment vermoed ik, misschien dat de volgende vriendin wat meer vrijheid krijgt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:15:53 #165
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532491
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:09 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar ik heb een tyfushekel aan het huishouden. Als ik dat nou even snel samen doe met mijn vent, die ik niet heb, kunnen we daarna weer lekker neuken
Ik wil overigens best het gehele huishouden voor mijn rekening nemen, maar dan ga ik ook niet meer werken en lekker soapies kijken tot hij thuiskomt
UIteraard. Alleen ik had het over rolverdeling..als je allebei werkt, deel je taken. Alleen wil ik pertinent geen man zien die als henny huisman door het huis dartelt.

Doe maar de mannelijke klusjes.

Is er sprake van volledige kostwinning aan mans zijde, dan vind ik het niet meer dan normaal dat je je man in een schoon en goed georganiseerd thuis ontvangt..EN dagelijks een fuck of the century geeft

Daar heb je dan immers de hele dag de tijd voor, om dat voor te bereiden
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:17:26 #166
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29532520
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:09 schreef SHE het volgende:

[..]

Mannen die het niet eens met me zijn hebben geen jota in mijn omgeving te zoeken.
Dus het zal me eerlijk gezegd jeuken wat dees of geen ervan vind
Ik moet er niet aan denken om met een "vrouwtje" opgescheept te zitten maar ik vind het leuk om te zien hoe je er over denkt.
Een goede vriend van me zoekt al een hele tijd vergeefs bewust naar zo iemand en je geeft me hoop dat hij zo iemand nog eens ooit gaat vinden

En om diezelfde reden denk ik ook dat het verhaal van de ts in principe best waar zou kunnen zijn. Maar ik twijfel er sterk aan of hij het in dat geval op een forum zou kwakken.
Vampire Romance O+
pi_29532571
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:15 schreef SHE het volgende:

[..]

UIteraard. Alleen ik had het over rolverdeling..als je allebei werkt, deel je taken. Alleen wil ik pertinent geen man zien die als henny huisman door het huis dartelt.

Doe maar de mannelijke klusjes.

Is er sprake van volledige kostwinning aan mans zijde, dan vind ik het niet meer dan normaal dat je je man in een schoon en goed georganiseerd thuis ontvangt..EN dagelijks een fuck of the century geeft

Daar heb je dan immers de hele dag de tijd voor, om dat voor te bereiden
Ik zoek nog een man die de volledige kostwinning doet en rijk is, zodat ik een werkster kan nemen. Rest mij alleen nog de dagelijkse fuck of the century en dat zit wel snor
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:21:33 #168
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532593
Geloof me, ik ben geen typisch " vrouwtje "

Ik vloek als een matroos, heb meer kloten dan een volwassen stier en zorg enorm goed voor mezelf

Probeer die stereotypen even te laten varen
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:23:49 #169
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532633
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:20 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik zoek nog een man die de volledige kostwinning doet en rijk is, zodat ik een werkster kan nemen. Rest mij alleen nog de dagelijkse fuck of the century en dat zit wel snor
Wij begrijpen elkaar volkomen

Ik zorg voor perfect verzorgde nagels, die ik bij tijd en wijlen, op de allergeilste manier..zo in zijn rug kan planten
pi_29532638
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:21 schreef SHE het volgende:

Ik vloek als een matroos, heb meer kloten dan een volwassen stier en zorg enorm goed voor mezelf

Ik geloof je
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:24:25 #171
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29532645
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:21 schreef SHE het volgende:

Zal best. Ik zeg ook niet dat je weerloos en kwetsbaar bent. Het ging om de rolverdeling nietwaar?
maar sommige mannen *willen* gewoon niet verzorgd worden.. maar dat wordt offtopic
Vampire Romance O+
pi_29532659
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:23 schreef SHE het volgende:

[..]

Wij begrijpen elkaar volkomen

Ik zorg voor perfect verzorgde nagels, die ik bij tijd en wijlen, op de allergeilste manier..zo in zijn rug kan planten
Ja, emancipatie wordt zwaar overschat. Tenzij het me zo uitkomt natuurlijk
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:25:32 #173
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532661
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:24 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Zal best. Ik zeg ook niet dat je weerloos en kwetsbaar bent. Het ging om de rolverdeling nietwaar?
maar sommige mannen *willen* gewoon niet verzorgd worden.. maar dat wordt offtopic
Mannen die niet kicken op verzorging of heel goed gespeelde genegenheid zijn gay
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:26:13 #174
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29532676
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:25 schreef SHE het volgende:

[..]

Mannen die niet kicken op verzorging of heel goed gespeelde genegenheid zijn gay
quote:
Vampire Romance O+
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:27:31 #175
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29532700
gay zijn is geen stereotype, maar een ziekte

volgens rtl, kun je er zelfs van genezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: