Ik dacht niet na. Daar ben ik ook een vrouw voor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:50 schreef Uitgestrekte_Weideland het volgende:
[..]
Als je seks correct had gespeld, had ik deze scherpe opmerking meer kunnen appreciėren.
Ik denk dat het daar al wat laat voor is, Iraneesje.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:51 schreef Irakeez het volgende:
(je hebt haar voor de rest van je leven)
nou volgens mij als hij romantisch en leuk gaat doen dat ze weer verliefd op hem word, dat ze met die andere gast heeft geneukt betekent het niet dat ze van die andere houd, hij heeft wel nog hoop hoor..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:53 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar al wat laat voor is, Iraneesje.
Na alles wat hij hier geschreven heeft en dan denk jij nog dat zij weer verliefd op hem zou kunnen worden? Dan is het toch wel een hele naieve meid.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:55 schreef Irakeez het volgende:
[..]
nou volgens mij als hij romantisch en leuk gaat doen dat ze weer verliefd op hem word, dat ze met die andere gast heeft geneukt betekent het niet dat ze van die andere houd, hij heeft wel nog hoop hoor..
tjah.. het kan wel hoor, waarom zou hij het niet proberen, niks te verliezen meer toch..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:56 schreef Poncho het volgende:
[..]
Na alles wat hij hier geschreven heeft en dan denk jij nog dat zij weer verliefd op hem zou kunnen worden? Dan is het toch wel een hele naieve meid.
Behalve zijn eigen waardigheid.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:57 schreef Irakeez het volgende:
[..]
tjah.. het kan wel hoor, waarom zou hij het niet proberen, niks te verliezen meer toch..
Oh, wacht. Dat heeft TS al verloren toen hij hier Koning Arthur uit ging hangen.quote:
daar heb je wel gelijk in, maar die gast is best een loser dat hij zo deed.. dus weet nie of hij zelfwaardigheid nog heeftquote:
Zie mijn post net boven jequote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:59 schreef Irakeez het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in, maar die gast is best een loser dat hij zo deed.. dus weet nie of hij zelfwaardigheid nog heeft
hahaha ja, die gast is kansloos..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:58 schreef Poncho het volgende:
[..]
Oh, wacht. Dat heeft TS al verloren toen hij hier Koning Arthur uit ging hangen.
Ik stel voor dat de TS eens goed gaat nadenken over hoe hij zijn relatie ziet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:00 schreef Irakeez het volgende:
[..]
hahaha ja, die gast is kansloos..![]()
edit. ik zag het ja![]()
TBS is ook niet geschikt. De kans dat hij ontsnapt is groter dan dat hij morgenavond sex heeft.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:04 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik denk serieus dat deze man een bedreiging is voor deze maatschappij. Familie drama's etc.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:04 schreef Poncho het volgende:
[..]
TBS is ook niet geschikt. De kans dat hij ontsnapt is groter dan dat hij morgenavond sex heeft.
moest je dit typen van je man?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:30 schreef SHE het volgende:
Semi geemancipeerde kutwijven hier![]()
1. Je hebt groot gelijk, dat wanneer JIJ de kostwinner bent, en ZIJ verder niks uitvoert, ze lekker voor je moet zorgen. HELL, ze moet je verwennen! En neem dat maar aan van een dame die doorgaans zo vrijheidsgevoelig is als de pest...maar DIT mijn beste, is niet meer dan logisch. Good 4 you!
2. Liegen, smoesjes...no way
3. Rare " sleep overs " ...
Ik denk idd dat ze je bedriegt. Ik zou haar eens een keer geheel onopvallend volgen, om te kijken of ze idd doet wat je denkt dat ze doet.
Ik vind het ronduit waanzinnig dat mensen over je " ze moet thuisblijven " vallen...zoals je het uitlegd , sta je in je volste recht en laat je je wrs keihard naaien door een dame.
Niks mis met je overtuigingen..waren er maar meer mannen met een backbone
Gelijkwaardigheid mijn reet, we verschillen anatomisch niet voor niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |