abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:47:46 #101
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_29527240
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 22:43 schreef laffer het volgende:

[..]

nah, die meid neukt echt niet buiten de deur, ik geloof er niks van
Mwoah, ik weet niet. Zolang TS updates blijft posten krijgt hij van mij het voordeel van de twijfel, maar op het moment dat TS het topic laat versloffen ga ik ervan uit dat hij bedrogen is
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:50:07 #102
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_29527282
De subjectiviteit straalt weer van dit topic af.
Ik ben lelijk.
pi_29527408
Oh, dus jij bent die eikel waar ze altijd over ligt te klagen als ik d'r sufgeneukt heb?
Ja, ik generaliseer.
pi_29527438
waar blijft de TS nou?
of issie soms z`n wijf inmekaar aan het beuken
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_29527762
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 22:10 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Dat weten we nog niet zeker. Maar in dat geval, waarom maakt ze het niet gewoon uit in plaats van heel geheimzinnig alleen de sex ergens anders te halen....?
Je laat de ene tak niet los voor je andere goed vast hebt.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_29527853
Als je TS zijn Geschiedenis doorleest, merk je dat hij redelijk veel problemen heeft met buitenlanders. Het grappige is dat zijn bezitterige gedrag overeenkomt met een net gehuwde Moslim.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_29528216
OMG!!! de TS wordt steeds triester bij elke reply die hij geeft Topic wordt wel steeds hilarischer hierdoor

Nog even over dit:
quote:
Dat zijn mijn zaken en dat heeft hier verder niets mee te maken wat ik doe dat gaat niemand wat aan zelfs mijn vriendin niet.
Dus als ik het goed begrijp mag jij wel met andere dames krikken en zij niet met andere kerels?
quote:
Ze weet dat ik regels heb in mijn huis en dat er afspraken gemaakt zijn dat heb ik ook duidelijk tegen haar gezegd toen ze bij me in wilde trekken en nu maakt ze mij met haar gedrag en het vreemdgaan belachlijk.
Je hebt kennelijk meer last van je gekrenkte trots
quote:
Ik heb besloten dat ik een goed gesprek met haar ga hebben over hoe en wat en met wie. Heb geen zin meer in haar spelletjes en dat ga ik haar ook zeggen.
Ga je het ook nog hebben over Jouw vuile spelletjes?

Verder vind ik je een echte eikel..
Verplicht 4 keer per week sex, binnen blijven als jij dat wil... Wanneer ga je een burqa voor d'r kopen?

Goed recht dat je wordt bedonderd door je (ex)vriendin
pi_29528256
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 22:59 schreef laffer het volgende:
waar blijft de TS nou?
of issie soms z`n wijf inmekaar aan het beuken
Nee ik denk dat ts bezig is met 1x van de 4x neuken per week . Afspraken zijn er om na tekomen namelijk!
No future granted, without history
pi_29528390
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 23:34 schreef DEvRV het volgende:

[..]

Afspraken zijn er om na tekomen namelijk!
En stipt optijd ejaculeren
pi_29528496
Enfin, TS, overweeg eens met een psycholoog te praten. Wellicht kan hij/zij je inzicht geven in jezelf en je relatie.
pi_29528577
Je kan best afspraken met je vriend/in maken. En die zijn er inderdaad om na te leven. Maar deze afspraken gaan echt nergens over
Veel Marokkaanse vrouwen willen naar Nederland voor iets meer vrijheid.
Die van jou kan beter naar Marokko gaan, daar heeft ze meer vrijheid dan hier geloof ik.
pi_29529717
Haha wat een drol. Ik hoop dat die vriendin goed ingereden wordt. Dat krijg je nou als je je vriendin achterlijke regeltjes op gaat leggen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:38:26 #113
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_29530288
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:20 schreef American_Nightmare het volgende:
Haha wat een drol. Ik hoop dat die vriendin goed ingereden wordt. Dat krijg je nou als je je vriendin achterlijke regeltjes op gaat leggen.
Normaal maak je non-stop kutopmerkingen, maar nu ben ik het met eens ( )
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:40:05 #114
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29530335
Wat een charmant topic weer.
TS je bent een qlootzaque en ik hoop dat je vriendin jou eens goed de waarheid zegt met je conservatiefe leefregeltjes en orders. Sterker nog, ik hoop dat ze om haar verhaal kracht bij te zetten iets heel groot en ruws anaal bij je naar binnen propt.

Dat zal je leren. Hebben jouw ouders je nooit geleerd respect te hebben voor andere mensen?
Weer zien we hier een voorbeeld van het falen van opvoeding. Woon je toevallig op een woonwagenkamp?
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_29530410
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:40 schreef Poncho het volgende:
Woon je toevallig op een woonwagenkamp?
Dat zijn dus juist de uber sociaalste mensen die ik ken. Heb zelf pizza bezorgd, en elke keer als ik een bestelling moest afleveren bij een woonwagen werd ik mee naar binnen gevraagd en werd mij wat te drinken aangeboden. En als je een vette fooi wil zit je bij hun ook van het sjiekste
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:44:35 #116
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29530441
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:43 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Dat zijn dus juist de uber sociaalste mensen die ik ken. Heb zelf pizza bezorgd, en elke keer als ik een bestelling moest afleveren bij een woonwagen werd ik mee naar binnen gevraagd en werd mij wat te drinken aangeboden. En als je een vette fooi wil zit je bij hun ook van het sjiekste
Die mensen komen dankzij de wietteelt en het illegaal aftappen van hun stroom natuurlijk om in het geld. Natuurlijk krijg je dan een mooie fooi
pi_29530444
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:40 schreef Poncho het volgende:
Dat zal je leren.
Nee, niet echt. Hij trekt er enkel lering uit als hij inziet waar hij mee bezig is.
En het uitblijven van een reactie terwijl hij wél online is zegt ook wel iets. .
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:45:33 #118
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29530464
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:44 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Nee, niet echt. Hij trekt er enkel lering uit als hij inziet waar hij mee bezig is.
En gezien het uitblijven van een reactie terwijl hij wél online is zegt ook wel iets. .
Hij is op dit moment waarschijnlijk hard bezig met zijn zelfreflectie, waarna hij inziet dat het niet meer verder kan zo en zichzelf opsluit in een klooster.
pi_29530476
Ik kies partij voor de TS. Dat wijf moet zich gewoon aan de regels van de TS houden, hij zorgt immers dat er brood op de plank komt!
pi_29530477
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:45 schreef Poncho het volgende:
Hij is op dit moment waarschijnlijk hard bezig met zijn zelfreflectie, waarna hij inziet dat het niet meer verder kan zo en zichzelf opsluit in een klooster.
.
pi_29530492
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:45 schreef Uitgestrekte_Weideland het volgende:
Ik kies partij voor de TS. Dat wijf moet zich gewoon aan de regels van de TS houden, hij zorgt immers dat er brood op de plank komt!
Dit is R&P, geen ONZ. .
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:47:28 #122
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29530521
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:46 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Dit is R&P, geen ONZ. .
Sinds wanneer is er verschil dan?
Leedvermaak of photoshopvermaak.. Wikken en wegen....
pi_29530528
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:46 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Dit is R&P, geen ONZ. .
Ik ben bloedserieus.
pi_29530550
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:47 schreef Uitgestrekte_Weideland het volgende:

[..]

Ik ben bloedserieus.
Dus hoor ik inderdaad niet in R&P thuis.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:49:33 #125
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29530590
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:48 schreef Uitgestrekte_Weideland het volgende:

[..]

Dus hoor ik inderdaad niet in R&P thuis.
Eerder in sex.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')