stond ook nog een foto bij maar kweet niet of dat gepast is die hier te plaatsenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die zit zich te rukken? Sukkel.
Met balkje over de ogen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:52 schreef Mickeys het volgende:
stond ook nog een foto bij maar kweet niet of dat gepast is die hier te plaatsen
oké oké... hier is de lelijkerdquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Met balkje over de ogen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Aan zo'n neus kan een plastisch chirurg vandaag de dag toch gewoon iets doen?
En als 'ie dan toch bezig is, dan ook nog wat aan die mond doen die op halfzeven hangt.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:05 schreef Mickeys het volgende:
Vind wel dat als zijn neus laat doe er ook wel wat aan die oren gedaan kan worden
![]()
ow en als je gezien het eerst fotoshotje goed beschouwd.... hij is te klein geschapen... het is totaal verborgen in 1 (puber)handje
Onder het mom van kanslozen die op een datingsite thuishoren? (ook al heeft die daarmee de plank volledig mis geslagen)quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En als 'ie dan toch bezig is, dan ook nog wat aan die mond doen die op halfzeven hangt.
Maar goed, ik snap dit soort figuren echt niet... Wat doen die lui op een datingsite...?
Laat 'm dan gelijk ook even dat balkje voor z'n ogen wegsnijden...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En als 'ie dan toch bezig is, dan ook nog wat aan die mond doen die op halfzeven hangt.
Mijn foto, wat doe je?!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
oké oké... hier is de lelijkerd
[afbeelding]
ehmquote:
De pagina kan niet worden weergegeven.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jahoor, www.eenchromosoompjemeer.com
Misschien moeten we het fonds 'Help Sylvana aan een Full Membership' oprichten! Ik wil wel 2,50 doneren. Als 7 anderen mensen dat ook doen, heb jij weer een maand membership!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:46 schreef Sylvana het volgende:
wow, wat is die gozer kansloos zeg
Ik heb wel eens sexueel getinte berichtjes gekregen, maar dat waren dan meestal van getrouwde mannen van eind 30
Ik kan over 2 weken ( als me stufi binnen is) pas weer full member worden, dus tot die tijd zal het bij mij wel rustig zijn. Vind het aan ene kant wel irri, want heb nu allemaal ongelezen berichten en ben wel benieuwd wat er in staat, maar heb dus ff geen geld ervoor
lol, of ik ga morgen in de stad op straat zitten bedelenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien moeten we het fonds 'Help Sylvana aan een Full Membership' oprichten! Ik wil wel 2,50 doneren. Als 7 anderen mensen dat ook doen, heb jij weer een maand membership!
Als je dan zo'n kartonnen bordje op je schoot zet met de reden waarom je bedelt, dan denk ik dat het goed gaat werken!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:52 schreef Sylvana het volgende:
lol, of ik ga morgen in de stad op straat zitten bedelen
DIt is wel heel ergquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:46 schreef Mickeys het volgende:
Lexa heeft de betreffende persoon al verwijderd maar hieronder even een voorbeeldje van hoe je soms verzoekjes krijgt (let wel.... het was webcam).... ik was in ieder geval nog helder van geest door op de printscreen knop te rammelen
[afbeelding]
Over kansloze gesproken
En ongetrouwd van begin dertig? Oh jong kippetjequote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:46 schreef Sylvana het volgende:
wow, wat is die gozer kansloos zeg
Ik heb wel eens sexueel getinte berichtjes gekregen, maar dat waren dan meestal van getrouwde mannen van eind 30
Ik kan over 2 weken ( als me stufi binnen is) pas weer full member worden, dus tot die tijd zal het bij mij wel rustig zijn. Vind het aan ene kant wel irri, want heb nu allemaal ongelezen berichten en ben wel benieuwd wat er in staat, maar heb dus ff geen geld ervoor
* Mickeys giechelt beter ....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:35 schreef hefaistos het volgende:
[..]
En ongetrouwd van begin dertig? Oh jong kippetje![]()
* hefaistos giechelt
ongetrouwd van begin 30 heb ik geen problemen mee, want heb ook een ex van 39, maar die was dus ook gewoon ongetrouwdquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:35 schreef hefaistos het volgende:
[..]
En ongetrouwd van begin dertig? Oh jong kippetje![]()
* hefaistos giechelt
Veel succes en plezier! Wat gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:28 schreef pino.in.disguise het volgende:
Heb net mijn eerste date afgesproken......na een jarenlange relatie gaat dat wel weer wennen worden....heb er wel enorme zin in
Euuh...okee dan, wat je wilt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:20 schreef hefaistos het volgende:
Als het aan hem ligt, neuken
wtf is FFWD?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:39 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Euuh...okee dan, wat je wilt.
Nee we gaan naar de FFWD morgen, altijd leuk.![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:49 schreef Sylvana het volgende:
Nee, die heb ik uitstaan
das 30 euro, dus goedkoper dan 20 euro
ja, want nu betaal je 10 euro per maand, en anders dus 20 euro, en ik was toch wel van plan om nog langer dan 1 maand lid te blijven, dus nu ben ik op zich goedkoper uitquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
30 euro voor drie maanden is goedkoper dan 20 euro voor één maand.
Dat snap ik ook wel!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:21 schreef Sylvana het volgende:
ja, want nu betaal je 10 euro per maand, en anders dus 20 euro, en ik was toch wel van plan om nog langer dan 1 maand lid te blijven, dus nu ben ik op zich goedkoper uit
Ik kom op diverse datingsites een nogal kansloze klasgenoot van me tegen. Wel grappig trouwens, want hij komt in zijn verhaaltjes echt superleuk over.... maar ik weet hoe hij in het echt is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:14 schreef thabit het volgende:
Hmm, grappig. Ik zit een beetje op OneHello rond te neuzen, zie ik opeens een oud-huisgenote van me..
Tsjaa...je kan zeggen wat je wilt op zo'n site, maar je prikt er vlug genoeg doorheen lijkt me. Het is voor sommigen ook best lastig eerlijk te blijven als je kansloos bent I guess.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kom op diverse datingsites een nogal kansloze klasgenoot van me tegen. Wel grappig trouwens, want hij komt in zijn verhaaltjes echt superleuk over.... maar ik weet hoe hij in het echt is.
Voor iemand anders kan het de liefde van haar leven zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:18 schreef Christine het volgende:
Ik kom op diverse datingsites een nogal kansloze klasgenoot van me tegen. Wel grappig trouwens, want hij komt in zijn verhaaltjes echt superleuk over.... maar ik weet hoe hij in het echt is.
Als ze "bezig" was, kon je dat trouwens in het hele huis horen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:14 schreef thabit het volgende:
Hmm, grappig. Ik zit een beetje op OneHello rond te neuzen, zie ik opeens een oud-huisgenote van me..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |