quote:
Het lijkt mij toch niet zo'n goede binnenkomer in een oppervakkig gesprekje met iemand die je (nog) niet goed kent. Wat dat betreft is het net zo iets als vermelden dat je het afgelopen jaar met 10 verschillende parters in bed hebt gelegen, of dat je in je laatste relatie bent vreemdgegaan. In alle gevallen ben je dan niet meer zo'n goede catch.
Vaak zul je er best wel een beetje omheen kunnen lullen hoor, bovendien zal er niet snel direct gevraagd worden of je nog maagd bent. Eerlijkheid is wat anders dan heel je privé leven meteen uit de doeken doen. Ik zeg niet dat je het absoluut niet moet vertellen, maar je kunt er wel een geschikt moment voor uitzoeken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:25 schreef drdolittle het volgende:
Deeltje 2 Nog nooit vriendin of sex gehad (2)
[..]
[/b]
Maar als er gewoon naar gevraagd wordt krijgt ze een eerlijk antwoord van me, Ik ben liever eerlijk, ook met zulke dingen!
Lekker botquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:41 schreef sjorsie het volgende:
Als er aan mij gevraagd wordt door een wild vreemde of ik een relatie hebt, zeg ik dat het ze geen reet aangaat. Dat zeg ik letterlijk zo...
Er zitten wel aardig wat serieuze reacties tussen op een paar negatieve reacties in het begin na dan,quote:Hoe wordt er tot nu toe in dit topic gereageerd? Een aantal Fok!ers hebben de nare gewoonte om alles af te kraken... Er wordt ook serieus gereageerd? (aangezien dit al het 2de vervolg is, is mijn vraag al beantwoord)
Maar waarom wil je dan per se een vriendin die groter is dan jij?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:30 schreef drdolittle het volgende:
Ik zie een leuke meid niet zo 1,2,3 samen met mij lopen.
Over het algemeen zie je niet snel vrouwen rondlopen met een man die 1-1,5 kop kleiner is dan zijzelf. Enkele uitzonderingen daargelaten maar die zie je maar héél zelden!
quote:Vaak zul je er best wel een beetje omheen kunnen lullen hoor, bovendien zal er niet snel direct gevraagd worden of je nog maagd bent. Eerlijkheid is wat anders dan heel je privé leven meteen uit de doeken doen. Ik zeg niet dat je het absoluut niet moet vertellen, maar je kunt er wel een geschikt moment voor uitzoeken.
Misschien ligt het aan mij, maar de mensen die ik tegenkom zijn over dat soort zaken ook niet eerlijk. Ze hebben altijd met meer dames in bed gelegen dan er toetsen op een toetsenbord zitten. Vroeger dacht ik ook dat eerlijkheid je ergens brengt, maar tegenwoordig heb ik al 20 relaties achter de rug, ben ik professor in de ik-weet-niet-kunde en verdien ik netto per maand wat zij bruto in 1 jaar verdienen.quote:Lekker bot
Mensen vragen weleens dingen omdat ze gewoon geinteresseerd zijn, als je dan zo bot reageert stoot je ook mensen af.
Als een wildvreemde ana mij vraagt of ik ene relatie hebt vind ik gewoon raar. Dan kan je ook een raar antwoord verwachten. Als ik die persoon wat beter ken kan ik zeggen dat ik nog vrijgezel ben, maar ik ben dan gelijk achterdochtig wat ermee bedoelt wordt, vooral als een vrouw dat vraagt die ik totaal niet interessant vind... Verder gaat mijn seksleven echt niemand wat aan. Zelf vrienden van mij niet, alleen ik en eventueel mijn nieuwe vriendin.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:28 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Lekker bot
Mensen vragen weleens dingen omdat ze gewoon geinteresseerd zijn, als je dan zo bot reageert stoot je ook mensen af.
Dat je niet aan ieders neus hangt als je nog maagd bent, oke, maar dat kan ook wel iets vriendelijker.
kan wellicht een probleem zijn, ikzelf ben weer ontzetend groot (>2m), dat kan ook een probleem zijn, maar een minder groot probleem dan zo klein.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:04 schreef drdolittle het volgende:
1500 mm ongeveer
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:01 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
[..]
Misschien ligt het aan mij, maar de mensen die ik tegenkom zijn over dat soort zaken ook niet eerlijk. Ze hebben altijd met meer dames in bed gelegen dan er toetsen op een toetsenbord zitten. Vroeger dacht ik ook dat eerlijkheid je ergens brengt, maar tegenwoordig heb ik al 20 relaties achter de rug, ben ik professor in de ik-weet-niet-kunde en verdien ik netto per maand wat zij bruto in 1 jaar verdienen.
Dan zie je ze raar kijken, maar de boodschap is duidelijk: "Opgerot met dat gelul en die vragen die enkel bedoeld zijn om iemand te kleineren". Interesse? Ik dacht het even niet he. Denk je nou echt dat er iemand ECHT geïnteresseerd is in hoe vaak jij met een ander naar bed bent geweest? Het is gewoon een kwestie van zichzelf beter voelen als blijkt dat jij iets minder hebt gedaan dan zij. Hetzelfde geldt voor salaris en opleidingsniveau. Je merkt gewoon dat mensen naar informatie vissen waarmee ze kunnen aantonen "beter te zijn dan jij". Het maakt me kwaad en dat die mensen dan afknappen zal me een zorg zijn. Daar wil ik niet eens mee omgaan. Er zijn zat interessantere mensen te vinden.
Goede tips die je geeft, alleen bovenstaande is niet altijd een aanrader, zeker niet als je op zoek bent naar iets serieus. Natuurlijk een paar biertjes helpen altijd goed om een beetje op gang te komenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:10 schreef Opa Bokma het volgende:
Dus, heb je het volgende al eens geprobeerd?
- Ga bijvoorbeeld naar een studentenkroeg (ipv een club), daar is de verhouding mannen/vrouwen redelijk gelijk. Door de drank die ingenomen wordt (moet je zelf dan ook aan meedoen) gaat contact maken een stuk makkelijker.
Ik lieg er ook niet over als het mij gevraagd wordt, maar in het begin vertel ik het gewoon niet. Ik praat er snel over heen of zeg dat ik al een hele tijd single ben (dat is immers de waarheid, het is maar hoe je het bekijkt he). Als na een tijdje het contact wat beter is en het komt er op aan vertel ik wel hoe het zit. Liegen erover heeft echt geen zin.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:36 schreef drdolittle het volgende:
Ik zou het dus wel zeggen als er naar gvraagd wordt, wat heeft het voor nut om daar over te liegen, je houdt alleen jezelf voor de gek!
+ mischien dat een leuke vrouw het zou sneu voor je vind, dat hoop ik dan maar dat ze het ervoor over heeft om je van die onervarenheid af te helpen
Het lijkt mij toch niet zo'n goede binnenkomer in een oppervakkig gesprekje met iemand die je (nog) niet goed kent. Wat dat betreft is het net zo iets als vermelden dat je het afgelopen jaar met 10 verschillende parters in bed hebt gelegen, of dat je in je laatste relatie bent vreemdgegaan. In alle gevallen ben je dan niet meer zo'n goede catch.
Vrouwen weten dat echt wel hoorquote:Vaak zul je er best wel een beetje omheen kunnen lullen hoor, bovendien zal er niet snel direct gevraagd worden of je nog maagd bent. Eerlijkheid is wat anders dan heel je privé leven meteen uit de doeken doen. Ik zeg niet dat je het absoluut niet moet vertellen, maar je kunt er wel een geschikt moment voor uitzoeken
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:39 schreef Neuralnet het volgende:
Wie altijd eerlijk is heeft weinig vrienden. Eerlijk betekent voor mij niet continu alles met een precieze nauwkeurigheid aan iedereen te vertellen. Met alle respect, maar ik ben gesteld op m'n privacy. Alles wat ik openbaar schrijf mag door iedereen gelezen worden, maar over de rest van de informatie beslis ik graag zelf of ik het prijsgeef of niet. Ik weiger pertinent om mee te doen met het "ons kent ons"-principe als ik de mensen in de groep daar niet goed genoeg voor ken. Veel dingen gaan ze gewoon niks aan en dan ben ik van mening dat het best gezegd kan worden. Ik houd daarbij in het achterhoofd dat zij dat soort informatie ook niet aan mij en anderen geven. Dus waarom moet ik het dan wel doen?
Je hebt verschillende type vragen en het valt me op dat er altijd een soort van dwang in zit om een bepaalde reactie geven:
- De standaardvraag en het standaard gesprekje. Bijvoorbeeld:
Hoi. Hoe gaat het? Goed. Denk je nou echt dat die mensen het willen weten als het slecht gaat? Nee. Het is standaard. Net als de handshake van een analoog modem: altijd hetzelfde. Ik doe niet eens moeite om hier een "eerlijk" antwoord op te geven.
- De ja/nee vraag. Bedoeld om ongeacht je antwoord er een interpretatie bij te bedenken die hen uitkomt. Als je hier altijd strikt en eerlijk bent, dan verlies je alleen maar contacten en zorgen zij er gegarandeerd voor dat je je klote gaat voelen. Zwijg je, dan vullen ze "nee" voor je in. Behalve dat ik kijk naar of ik de persoon in kwestie ken kijk ik ook naar intentie van de vraag en de relevantie van het antwoord voor die persoon. Ik selecteer daar best streng in en dat bevalt me best. Iemand die als eerste vraag meteen vraagt van: "Heb je een relatie?" krijgt of kortaf "nee" / "ja" te horen of de mededeling dat het hem of haar echt niks aangaat. Bij alle vragen die beginnen met "heb je ooit wel eens..." is het meteen einde verhaal. Wtf, die vragen zijn echt alleen maar denigerend bedoeld en dan mag je best bot en hard zijn.
Met 100 % eerlijkheid ben je al snel genaaid, met er omheen lullen vullen ze ook "nee" voor je in, dus wat blijft erover? Gewoon doen als iedereen: "Ja, ik heb een relatie gehad, maar het is nogal rot afgelopen en ik wil er niet over praten". Klaar. Btw, definieer voor jezelf "relatie" als band tussen 2 mensen en je liegt ook niet.
- De waarom-vraag. Antwoord: daarom. Anders blijven ze bezig als kleine kinderen. Op de eerste vraag geef ik meestal nog wel een antwoord, maar flikken ze het vaker dan krijgen ze nooit meer enige vorm van informatie. We zijn dan snel uitgepraat. Ik houd niet van dat soort mensen. Ik ben geen PC en bepaalde intenties houd ik liever voor me. Ik heb wel eens nadat een goede vriend vroeg "Waarom ben je hier?" hem de hand geschud en voorgoed afscheid genomen. Ik ben niet gek. Je wordt op een gegeven moment een expert in het herkennen van mensen waarvan je weet dat je er op den duur niet langer meer mee wilt omgaan.
Na deze selectie houd ik een aantal mensen over die de moeite waard zijn. De rest zoekt z'n heil maar ergens anders en raad eens: dat denken ze ook van mij.
denk je dat ik aan een man zie of hij maagd isquote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vrouwen weten dat echt wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |