abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29408098
na het vorige topic (dat inmiddels al 2 dagen vol is) te hebben gelezen,
ben ik toch nog wel benieuwd naar meerder reacties op dit onderwerp

zelf ben ik 30 en is de topictitel ook op mij van toepassing.
natuurlijk krijg ik, net als elk ander persoontje hier op fok!, ook af en toe wel eens kriebels in de buik van een leuke vrouw ( of man als dit voor jou als lezer van toepassing is;)).
alleen doe ik ik daar nooit wat mee omdat ik het lef niet in mijn donderheb om er mee op de proppen te komen.

over het algemeen leg ik me wel neer bij de situatie dat het wel niet voor me weggelegd zal zijn.
maar af en toe begint het wel te knagen.

ziezo de op voor deeltje 2 van dit onderwerp is klaar!

nu reageren maar.
Internetverslaafd??? Nee hoor 't is gewoon een lifestyle
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:42:35 #2
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_29408111
sukkel.
pi_29408243
ach drdolittle, je bent niet de enige denk ik. persoonlijk vind ik het wel wat hebben als een man niet zomaar met elke slet het bed in duikt. mijn man was ook maagd en "groen" toen wij een relatie kregen, hij was toen 27. niks mis mee hoor.
misschien stel je hogere eisen aan een vrouw of "de daad"? wellicht is "zomaar neuken voor de fun" niet voor jou weg gelegd en moet er liefde, vertrouwen en commitment meespelen? ik roep maar wat
pi_29408830
wat je roept klopt in mijn geval wel.
ik ben denk ik wel kieskeurig en het 'platte' seks voor de lol is idd niks voor mij!
pi_29409688
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 22:59 schreef drdolittle het volgende:
ik ben denk ik wel kieskeurig en het 'platte' seks voor de lol is idd niks voor mij!
jij bent nooit tiener geweest? niet dat ik zo pro-rondneuken ben, maar goed als je de kans krijgt als jongen vol met hormonen, zonder vaste relatie enz....
pi_29409743
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 23:17 schreef psychodude_666 het volgende:
jij bent nooit tiener geweest? niet dat ik zo pro-rondneuken ben, maar goed als je de kans krijgt als jongen vol met hormonen, zonder vaste relatie enz....
niet iedereen heeft die kans. sommige mensen zijn verlegen (ook tieners) en die kunnen dus helemaal niet zo makkelijk rondneuken.
pi_29409887
tuurlijk ben ik ook een tiener geweest die overliep van de hormonen,
ik heb me al die tijd denk ik gewoon kunnen beheersen om me niet aan elke leuke meid op te dringen..

martydekale gebruikt daar ook wel een veel gebuikte term voor.
pi_29409902
ik persoonlijk heb uitermate genoten van mijn puber tijd.
pi_29410070
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 22:42 schreef wrinex het volgende:
sukkel.
als ik je tegen kom sla ik je op je bek!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:28:02 #10
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_29410088
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 22:59 schreef drdolittle het volgende:
*kuch*bullshit*kuch*

dit is nl. een vrij bekende mind-trick, om jezelf niet te schuld te hoeven geven dat je geen vriendin hebt gehad. d'r zit namelijk een verschil in "wel genoeg aanbiedingen, maar ik kies ervoor om er niet op in te gaan" en "simpelweg geen aanbiedingen hebben".

natuurlijk is het voor je ego gunstiger om te denken dat je heel selectief bent: immers, dan ligt de fout bij de vrouwen die niet leuk genoeg zijn. en niet bij jou, omdat vrouwen jou niet leuk genoeg zouden vinden.

als je me niet gelooft: let maar op hoe hard je hoofd op hol slaat van de eerste meid die jou echt ziet zitten...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:30:47 #11
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29410198
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 23:28 schreef henryhill het volgende:

[..]

*kuch*bullshit*kuch*

dit is nl. een vrij bekende mind-trick, om jezelf niet te schuld te hoeven geven dat je geen vriendin hebt gehad. d'r zit namelijk een verschil in "wel genoeg aanbiedingen, maar ik kies ervoor om er niet op in te gaan" en "simpelweg geen aanbiedingen hebben".

natuurlijk is het voor je ego gunstiger om te denken dat je heel selectief bent: immers, dan ligt de fout bij de vrouwen die niet leuk genoeg zijn. en niet bij jou, omdat vrouwen jou niet leuk genoeg zouden vinden.

als je me niet gelooft: let maar op hoe hard je hoofd op hol slaat van de eerste meid die jou echt ziet zitten...
hoewel ik het min of meer wel met deze strekking eens ben denk ik niet dat je van 'schuld' kunt spreken. verschillende mensen leiden verschillende levens. de een is continu in de kroeg te vinden, de ander doet liever iets nuttigs. dit vertaalt zich echter wel in het moeilijker krijgen van een relatie, omdat je simpelweg minder mensen tegenkomt.

overigens behoor ik niet tot de groep waar dit topic over gaat
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_29410294
mijn hoofd slaat al op hol als ik er bewust van ben dat ik een meid leuk vind, en op dat moment hoeft het nog niet eens zo te zien dat ze laat weten dat ze mij leuk vind.

en ik leg de fout niet bij de vrouwen omdat die niet leuk genoeg zouden zijn, ik maak immers zelf de keuze om met die 'minder interresante' vrouwen iets te beginnen.

de leuke vrouwen stap ik zelf gewoon niet op af.
ik heb zoiets van , als ze me echt leuk vinden dan laten ze me het heus wel weten.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:35:18 #13
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29410353
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 23:33 schreef drdolittle het volgende:
ik heb zoiets van , als ze me echt leuk vinden dan laten ze me het heus wel weten.
dat denken vrouwen ook. en zij zijn gerechtigd dat te denken, want het merendeel van de mannen doet dat ook echt
fotoboek.fok.nl/-erwin-
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:38:02 #14
67978 HenryHill
pi_29410466
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 23:35 schreef -erwin- het volgende:

[..]

dat denken vrouwen ook. en zij zijn gerechtigd dat te denken, want het merendeel van de mannen doet dat ook echt
precies

je kan wel vinden dat men het spel volgens jouw regels hoort te spelen, maar als de praktijk anders blijkt, zul je ws. een stuk langer moeten zoeken om iemand te vinden die hetzelfde idee heeft van die regels.

makkelijker is het om te accepteren dat het spel anders gespeeld wordt dan dat jij in je hoofd hebt.
en er vervolgens ook naar handelen.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:40:41 #15
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29410588
zet ff het vorig topic erin
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:41:11 #16
57971 Wrinex
pi_29410602
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 23:27 schreef kwarktaart het volgende:

[..]

als ik je tegen kom sla ik je op je bek!
come and get me. .
pi_29410611
wel eens van emacipatie gehoord..
het chliché van dat de man op de vrouw af hoort te stamt nog van voor de oorlog.

het komt tegenwoordig vaak genoeg voor dat de vrouw op de man afstapt, alleen bij mij is het nog nooit gebeurd.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:41:50 #18
57971 Wrinex
pi_29410628
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 23:33 schreef drdolittle het volgende:

quote:
op woensdag 3 augustus 2005 23:41 schreef drdolittle het volgende:

het komt tegenwoordig vaak genoeg voor dat de vrouw op de man afstapt, alleen bij mij is het nog nooit gebeurd.
en na 30 jaar heb je de hint nog steeds niet begrepen ?
pi_29410694
watskeburt
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:43:47 #20
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29410698
quote:
het chliché van dat de man op de vrouw af hoort te stamt nog van voor de oorlog.

daar heb je deels gelijk in. maar de statistieken wijzen toch wel uit dat de emancipatie op dit gebied nog niet optimaal is. (om het maar even heel genuanceerd te zeggen)

ik begrijp je probleem volkomen overigens. ik ben het er zelfs mee eens. maar het is nou eenmaal niet anders.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
pi_29410807
een mens dient te neuken om zichzelf voort te planten.
om te neuken is er een man & vrouw nodig.
wanneer een individu geen ander individu van de andere sexe vindt, kan voortplanting niet plaats vinden.
wanneer je als gozer op je 30e nooit enige vorm van seksualiteit hebt meegemaakt... dan lijkt het me veilig te concluderen dat je a) tussen je 14e en je 22e iets hebt gemist... dat je b) problemen hebt met contacten leggen/onderhouden en c) kansloos/lelijk of een combinatie daarvan bent en d) gewoon ignorant bent .
dus jammer dan, je had je jeugd moeten invullen met chicks & party, ipv eenzamheid .
vrienden maken helpt, ga uit, ga sporten, krijg een leven.
geen dank.
pi_29410908
ik ben jaloers op je, wou dat ik dat nog had. nou heb ik niet rondgeneukt in mijn tienerjaren, gelukkig niet zeg.
het valt mij op dat de leuke en intelligente vrouwen veel liever iemand hebben die niet heeft rondgeneukt (zoals zij ook niet gedaan hebben) dan een gozer die dat wel gedaan heeft.

wees blij met je situatie want ik weet bijna wel zeker dat jij op ene gegeven moment een leuke en intelligente vrouw tegenkomt die jouw wel ziet zitten.
"Smile", said the Lord! "Things could be worse" So i did and they were || Computers are like airconditioners, they stop working when you open Windows.
  † In Memoriam † woensdag 3 augustus 2005 @ 23:49:22 #23
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_29410921
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 23:46 schreef salvad0r het volgende:
een mens dient te neuken om zichzelf voort te planten.
om te neuken is er een man & vrouw nodig.
wanneer een individu geen ander individu van de andere sexe vindt, kan voortplanting niet plaats vinden.
wanneer je als gozer op je 30e nooit enige vorm van seksualiteit hebt meegemaakt... dan lijkt het me veilig te concluderen dat je a) tussen je 14e en je 22e iets hebt gemist... dat je b) problemen hebt met contacten leggen/onderhouden en c) kansloos/lelijk of een combinatie daarvan bent en d) gewoon ignorant bent .
dus jammer dan, je had je jeugd moeten invullen met chicks & party, ipv eenzamheid .
vrienden maken helpt, ga uit, ga sporten, krijg een leven.
geen dank.
:')
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:51:33 #24
67978 HenryHill
pi_29411024
quote:
van voor de oorlog? kerel, van voor de apen!
of dacht je dat we in de laatste 20 jaar opeens zo hard geevolueerd waren dat het niet langer meer van toepassing is? emancipatie is een sociaal verschijnsel, een cosmetisch laagje op het gedrag tussen mannen en vrouwen onderling. daaronder zijn we nog precies hetzelfde hoor.
quote:
bij mij ook niet. pech gehad, dan neem ik wel de gok om als eerste wat te doen en om evt. op me bek te gaan. en vaak loopt het idd mis.

en soms ook niet.
  † In Memoriam † woensdag 3 augustus 2005 @ 23:51:42 #25
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_29411030
maar even ot: je hebt toch wel eens met een meisje gedanst, geflirt, gezoend ofzo?
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')