jij bent nooit tiener geweest? niet dat ik zo pro-rondneuken ben, maar goed als je de kans krijgt als jongen vol met hormonen, zonder vaste relatie enz....quote:op woensdag 3 augustus 2005 22:59 schreef drdolittle het volgende:
wat je roept klopt in mijn geval wel.
ik ben denk ik wel kieskeurig en het 'platte' seks voor de lol is idd niks voor mij!
niet iedereen heeft die kans. sommige mensen zijn verlegen (ook tieners) en die kunnen dus helemaal niet zo makkelijk rondneuken.quote:op woensdag 3 augustus 2005 23:17 schreef psychodude_666 het volgende:
jij bent nooit tiener geweest? niet dat ik zo pro-rondneuken ben, maar goed als je de kans krijgt als jongen vol met hormonen, zonder vaste relatie enz....![]()
als ik je tegen kom sla ik je op je bek!quote:op woensdag 3 augustus 2005 22:42 schreef wrinex het volgende:
sukkel.
*kuch*bullshit*kuch*quote:op woensdag 3 augustus 2005 22:59 schreef drdolittle het volgende:
wat je roept klopt in mijn geval wel.
ik ben denk ik wel kieskeurig en het 'platte' seks voor de lol is idd niks voor mij!
hoewel ik het min of meer wel met deze strekking eens ben denk ik niet dat je van 'schuld' kunt spreken. verschillende mensen leiden verschillende levens. de een is continu in de kroeg te vinden, de ander doet liever iets nuttigs. dit vertaalt zich echter wel in het moeilijker krijgen van een relatie, omdat je simpelweg minder mensen tegenkomt.quote:op woensdag 3 augustus 2005 23:28 schreef henryhill het volgende:
[..]
*kuch*bullshit*kuch*![]()
dit is nl. een vrij bekende mind-trick, om jezelf niet te schuld te hoeven geven dat je geen vriendin hebt gehad. d'r zit namelijk een verschil in "wel genoeg aanbiedingen, maar ik kies ervoor om er niet op in te gaan" en "simpelweg geen aanbiedingen hebben".
natuurlijk is het voor je ego gunstiger om te denken dat je heel selectief bent: immers, dan ligt de fout bij de vrouwen die niet leuk genoeg zijn. en niet bij jou, omdat vrouwen jou niet leuk genoeg zouden vinden.
als je me niet gelooft: let maar op hoe hard je hoofd op hol slaat van de eerste meid die jou echt ziet zitten...
dat denken vrouwen ook. en zij zijn gerechtigd dat te denken, want het merendeel van de mannen doet dat ook echtquote:op woensdag 3 augustus 2005 23:33 schreef drdolittle het volgende:
de leuke vrouwen stap ik zelf gewoon niet op af.
ik heb zoiets van , als ze me echt leuk vinden dan laten ze me het heus wel weten.
preciesquote:op woensdag 3 augustus 2005 23:35 schreef -erwin- het volgende:
[..]
dat denken vrouwen ook. en zij zijn gerechtigd dat te denken, want het merendeel van de mannen doet dat ook echt
come and get me.quote:op woensdag 3 augustus 2005 23:27 schreef kwarktaart het volgende:
[..]
als ik je tegen kom sla ik je op je bek!
quote:op woensdag 3 augustus 2005 23:33 schreef drdolittle het volgende:
de leuke vrouwen stap ik zelf gewoon niet op af.
ik heb zoiets van , als ze me echt leuk vinden dan laten ze me het heus wel weten.
en na 30 jaar heb je de hint nog steeds niet begrepen ?quote:op woensdag 3 augustus 2005 23:41 schreef drdolittle het volgende:
het komt tegenwoordig vaak genoeg voor dat de vrouw op de man afstapt, alleen bij mij is het nog nooit gebeurd.
daar heb je deels gelijk in. maar de statistieken wijzen toch wel uit dat de emancipatie op dit gebied nog niet optimaal is. (om het maar even heel genuanceerd te zeggen)quote:op woensdag 3 augustus 2005 23:41 schreef drdolittle het volgende:
wel eens van emacipatie gehoord..
het chliché van dat de man op de vrouw af hoort te stamt nog van voor de oorlog.
het komt tegenwoordig vaak genoeg voor dat de vrouw op de man afstapt, alleen bij mij is het nog nooit gebeurd.
quote:op woensdag 3 augustus 2005 23:46 schreef salvad0r het volgende:
een mens dient te neuken om zichzelf voort te planten.
om te neuken is er een man & vrouw nodig.
wanneer een individu geen ander individu van de andere sexe vindt, kan voortplanting niet plaats vinden.
wanneer je als gozer op je 30e nooit enige vorm van seksualiteit hebt meegemaakt... dan lijkt het me veilig te concluderen dat je a) tussen je 14e en je 22e iets hebt gemist... dat je b) problemen hebt met contacten leggen/onderhouden en c) kansloos/lelijk of een combinatie daarvan bent en d) gewoon ignorant bent .
dus jammer dan, je had je jeugd moeten invullen met chicks & party, ipv eenzamheid .
vrienden maken helpt, ga uit, ga sporten, krijg een leven.
geen dank.
van voor de oorlog? kerel, van voor de apen!quote:op woensdag 3 augustus 2005 23:41 schreef drdolittle het volgende:
wel eens van emacipatie gehoord..
het chliché van dat de man op de vrouw af hoort te stamt nog van voor de oorlog.
bij mij ook niet. pech gehad, dan neem ik wel de gok om als eerste wat te doen en om evt. op me bek te gaan. en vaak loopt het idd mis.quote:het komt tegenwoordig vaak genoeg voor dat de vrouw op de man afstapt, alleen bij mij is het nog nooit gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |