Ik heb ook een keer zoiets meegemaakt, ik had een week lang een slecht voorgevoel, en een gegeven moment belt mijn moeder, dat ze ziek was en of ik de hond wou komen ophalen om er op te passen. Die avond werd het voorgevoel alleen maar slechter. En toen ik die nacht ging slapen, vlak voordat ik werkelijk in slaap was, raakte ik ineens " verlamd" (ik kon helemaal niet meer bewegen en ik voelde een soort tinteling constant door mijn hele lichaam trekken). Wat ik toen voelde was heel vreemd, het voelde alsof er allemaal energie uit mij getrokken werd ter hoogte van mijn knieen, toen ik probeerde te kijken (ik kon nog steeds niet echt bewegen) zag ik een zwarte schim boven mijn bed hangen, op het moment dat ik met alle wilskracht die ik had probeerde te bewegen schoot de " spell" los.
De volgende dag belde mijn moeder dat ze naar het ziekenhuis was gegaan omdat het toch veel minder goed ging met haar dan dat ze de dag ervoor had laten merken, ze is bijna dood geweest (urineweg infectie bekken infectie en bacterien in haar bloed).
Toen ik haar later vertelde over mijn ervaring met die schim, vertelde ze mij dat ze de nacht voordat ze naar het ziekenhuis moest een zwarte schim aan haar raam heeft gezien, rond ongeveer hetzelfde tijdstip dat ik hem had gezien. Ook had ze gedroomd dat haar huisarts niet het juiste telefoon nummer had en dat ze dus niet gebeld zou worden over de resultaten van het bloedonderzoek, dus belde zij de volgende morgen daarnaartoe om te tjekken, ze hadden het verkeerde nummer. Een kwartier later werd ze gebeld met de resultaten en moest ze meteen naar het ziekenhuis.
Ik heb zelf altijd heel helder en wetenschappelijk in het leven gestaan, maar sinds ik dit heb meegemaakt raak ik ook overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde en dat we weldegelijk sommige gebeurtenissen kunnen aanvoelen, maar dat we ons er over het algemeen van afsluiten (dieren hebben dit ook, maar sluiten zich er niet van af, bv honden die dagen voor een aardbeving onrustig worden en hun baasjes proberen te "waarschuwen")