In dromen verwerk je meestal gewoon ervaringen, soms ervaringen die je de voorgaande dag gehad hebt, maar ook zaken die langer spelen ...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:31 schreef Ruby123 het volgende:
ik heb nu afgelopen nacht gedroomd dat ze doodgaat en dat mn moeder daar vrede mee had! betekend dat dat ze ook echt gaat sterven..? ik ben nu eecht hartstikke bang man...
Wat een trieste opmerkingquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:37 schreef B.Honderd het volgende:
Ja, je had een visioen.
Dit is een van de nadelen van het Inet. Mensen zijn ineens veel minder genuanceerd en heel bot. Ik weet zeker dat B.Honderd die nooit gezegd had in een fysiek gesprek, tenzij hij een focking satanist ofzo is. Jammer!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:37 schreef B.Honderd het volgende:
Ja, je had een visioen.
Hallo denk eens even realistisch na. Je droomt iets en koppelt dat meteen aan de werkelijkheid?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dit is een van de nadelen van het Inet. Mensen zijn ineens veel minder genuanceerd en heel bot. Ik weet zeker dat B.Honderd die nooit gezegd had in een fysiek gesprek, tenzij hij een focking satanist ofzo is. Jammer!
Een beetje verdieping in je leven zou geen kwaad kunnen denk ik, wat een simpel gezwalkquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:15 schreef B.Honderd het volgende:
[..]
Hallo denk eens even realistisch na. Je droomt iets en koppelt dat meteen aan de werkelijkheid?
Dromen/werkelijkheid = enorm verschil = eveneens een kleine nuance.
Als angst gebaseerd op dromen terecht was, lagen alle mannen op de wereld met Angelina Jolie in bed.
Nee. Maak je geen zorgen. Dromen zijn een afspiegeling van gebeurtenissen/gedachten/verlangens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:31 schreef Ruby123 het volgende:
ik heb nu afgelopen nacht gedroomd dat ze doodgaat en dat mn moeder daar vrede mee had! betekend dat dat ze ook echt gaat sterven..
Nee dat betekent het helemaal niet! Niet elke droom berust op de waarheid, anders zou elke nachtmerrie of leuke droom uitkomen, en dat gebeurd natuurlijk niet. Het is omdat je je er zo druk om maakt dat je dat juist gaat dromen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:31 schreef Ruby123 het volgende:
mn zusje heeft leukemie ( bloedkanker) het gaat erg goed nu en ze word waarschijnlijk helemaal beter maar toch ben ik bang dat het niet goed afloopt, terwijl de ziekte al helemaal weg is en alleen de chemokuren nog een probleem zijn...
ik heb nu afgelopen nacht gedroomd dat ze doodgaat en dat mn moeder daar vrede mee had! betekend dat dat ze ook echt gaat sterven..? ik ben nu eecht hartstikke bang man...
weet iemand dat?![]()
het kan ook betekenen dat jij of je moeder deze issue aan het loslaten zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:31 schreef Ruby123 het volgende:
mn zusje heeft leukemie ( bloedkanker) het gaat erg goed nu en ze word waarschijnlijk helemaal beter maar toch ben ik bang dat het niet goed afloopt, terwijl de ziekte al helemaal weg is en alleen de chemokuren nog een probleem zijn...
weet iemand dat?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |