abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29520236
mn zusje heeft leukemie ( bloedkanker) het gaat erg goed nu en ze word waarschijnlijk helemaal beter maar toch ben ik bang dat het niet goed afloopt, terwijl de ziekte al helemaal weg is en alleen de chemokuren nog een probleem zijn...

ik heb nu afgelopen nacht gedroomd dat ze doodgaat en dat mn moeder daar vrede mee had! betekend dat dat ze ook echt gaat sterven..? ik ben nu eecht hartstikke bang man...

weet iemand dat?
pi_29520312
Ja, je had een visioen.
Sie mussen auch immer mich haben.
pi_29520342
Hmm. Ik ken een leuk liedje...
Hoe ging dat nou ook weer?

....

Oh ja!

"De meeste drooooomen zijn bedrog...."
I am the greatest man on earth.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 14:42:24 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29520381
Als je alleen maar domme grappen kunt maken, heb ik liever dat je je naar Onzin begeeft... .

TS: Ik denk niet dat je die betekenis aan je droom moet verbinden. Denk eerder dat die droom je diepste angst weergeeft.
Ik wens jou en je familie heel veel sterkte de komende tijd met het -hopelijk voorspoedige- herstel van je zus!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29520407
het is niet erg om vrede te hebben met de dood van een persoon, dat hoort bij het verwerkingsproces. je kunt je er eeuwig tegen verzetten maar daarmee haal je niet iemand terug.
het feit dat je dat gedroomd hebt wil natuurlijk niet zeggen dat ze daadwerkelijk dood gaat, maar de kans bestaat. dat is een harde werkelijkheid, maar geen zekerheid. je mag natuurlijk altijd blijven hopen, dat kan geen kwaad.
probeer veel tijd met je zusje door te brengen en de rest van je familie, dat is voor iedereen fijn en helpt haar waarschijnlijk te herstellen (niet bewezen nee, maar als je je goed voelt....)
heel erg veel sterkte in ieder geval!

edit: wat zeggen de artsen eigenlijk?
je weet nooit wat er voor je staat, als de liftdeur opengaat