abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31127886
net seizoensopener gekeken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_31129355
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 22:20 schreef The_S het volgende:
net seizoensopener gekeken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_31139441
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:01 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_31225054
Ik kan 2.2 pas zaterdag kijken waarschijnlijk *baalmodes*

Vanavond On The Job
pi_31243016
Het word steeds beter, CSI NY! Ik vind de verhaallijnen ook steeds beter worden. En dat gekwelde gezicht van Danny
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_31244221
Ik heb 'm opgenomen want er kwam iets tussen voor school. Ik wil m wel eens zien met Nederlandse subs, kijken of ik iets gemist heb.

Met wat geluk kan ik over 10 minuten toch 2.2 al zien
pi_31246351
2.2
SPOILER
pi_31316043
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:32 schreef rena het volgende:
Het word steeds beter, CSI NY! Ik vind de verhaallijnen ook steeds beter worden. En dat gekwelde gezicht van Danny
ik zei het een tijd gelee toch
pi_31316072
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 08:42 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
2.2
damn. ik wil eigenlijk stoppn met kijken... maar het lezen van jouw spoilers helpt niet echt. 2.2 hopelijk pas op NL buis voor het eerst zien maar zal wel niet! ik kan toch nooit lang wachten
pi_31319082
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 20:44 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

ik zei het een tijd gelee toch

Ja, je hebt gelijk
And you know I might
pi_31321195
net 202 gekeken erg vet hoor, gaat de goeie kant uit met CSI:NY
SPOILER
pi_31332414
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 20:45 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

damn. ik wil eigenlijk stoppn met kijken... maar het lezen van jouw spoilers helpt niet echt. 2.2 hopelijk pas op NL buis voor het eerst zien maar zal wel niet! ik kan toch nooit lang wachten
Dat ken ik ... ik volgende het t/m 1.16 ook op de NL TV maar ik kon op een gegeven moment ook niet meer wachten, zomerstop duurt zo lang
pi_31336593
Hier de caps voor aflevering 1.22: The Closer

Het team onderzoekt de dood van een Boston Red Sox-fan na een wedstrijd tegen New York. Danny test zijn honkbalvaardigheden als het team probeert de zaak op te lossen. Ondertussen krijgt Mac, vlak nadat hij heeft getuigd in een moordzaak, een telefoontje van de verdachte, Quinn Sullivan, met de mededling dat hij een fout heeft gemaakt. Mac moet kiezen tussen het bewijs, dat Quinn aanwijst als schuldig, of zijn geweten, een man te helpen die dreigt onschuldig de gevangenis in te gaan. Verder wordt een vrouw aangereden door een vrachtauto. Aan het team de taak uit te zoeken hoe zij onder de vrachtauto is gekomen en voor wie ze op de vlucht was.

Met een gastrol van Michael Clarke Duncan (The Green Mile)

maandag 10 oktober 2005 @ 18:39:58 #89
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_31338917
Foto 6: Welk lichaamsdeel moet dit voorstellen?
Pimp my Daf!
pi_31341772
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:39 schreef Dafje33 het volgende:
Foto 6: Welk lichaamsdeel moet dit voorstellen?
Ik dacht eerst een oor of zo? Maar nu zie ik er weer een nier of iets dergelijks in
And you know I might
pi_31345646
Mijn Engels is niet zo goed dat ik al die medische termen kan vertalen, dus ik moet jullie het antwoord schuldig blijven. Iig iets onder de ribbenkast.
pi_31351668
wat is de engelse term? kunnen wij het vertalen ?

ik heb de aflevering niet meer kan dus ook ff niet kijken
pi_31496319
2.3
SPOILER
Ik zal morgen als ik tijd heb nog ff shots maken voor de seizoensafsluiter van donderdag ... en dan wachten tot maart tot er weer nieuwe CSI: NY's in NL op de buis komen
pi_31500244
ja 203 was echt een super aflevering, vooral dat verhaal met die tijger
pi_31500679
damn ik wil niet kijken maar ook weer wel (seizoen 2 dus)
SPOILER
pi_31500765
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 23:51 schreef BlueCurl het volgende:
damn ik wil niet kijken maar ook weer wel (seizoen 2 dus)
SPOILER
SPOILER
pi_31506174
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 23:54 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

[..]
SPOILER
csifiles.com?
pi_31507119
Bingo!
pi_31507770
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:50 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Bingo!
heb je ook url? want ik kan het niet vinden!
pi_31513435
Op de volgende pagina ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')