kom vaker langsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:24 schreef alyel het volgende:
(ik heb nog geen tijd gehad om deze topic door te lezen...)
maar weet iemand welk liedje dat is, de theme-song van csi-ny?
voor de rest wilde ik nog even melden dat het echt een topserie iseindelijk 's niet iets luchtigs
grappig, the who heeft ook de themesong van CSI LVquote:
En ook van Miami!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
grappig, the who heeft ook de themesong van CSI LV
ow met tanglewood gaat ik zeker weer kkijken.. aangezien ik de afleveringen van seizoen 1 niet meer hebquote:Op maandag 9 januari 2006 22:37 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Deze week Recycling, volgende week Tanglewood![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
grappig, the who heeft ook de themesong van CSI LV
vergeet niet te leren enzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:58 schreef alyel het volgende:
vanavond weer!![]()
lekkere afleiding zo aan het eind van mn toetsweek![]()
hehe nee ik ga nu braaf leren..quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
vergeet niet te leren enzoipv het gekijk naar csi ny
zijn we saampjesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:49 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Nou weet ik weer wat ik donderdag vergeten ben![]()
die met die bende, waarbij drie gasten een winkel overvallen en degene die met zijn gezicht op de camera staat word ingeleid en zogenaamd de winkelbediende neerschiet. Is de aflevering dat je degene ontmoet die Flack alle kneepjes vana het vak heeft geleerdquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:12 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Welke komt er dan? Die met die overal en die dikke filmregiseur? Dat vond ik juist 1 vd minderen van seizoen 1. Daarna kwam een reeks hele sterke afleveringen, maar ik denk niet dat ze er meer veel van gaan uitzenden, aangezien seizoen 2 vanaf maart wel zal komen![]()
Die bedoelde ik iddquote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:59 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
die met die bende, waarbij drie gasten een winkel overvallen en degene die met zijn gezicht op de camera staat word ingeleid en zogenaamd de winkelbediende neerschiet. Is de aflevering dat je degene ontmoet die Flack alle kneepjes vana het vak heeft geleerd
ik heb de beschikking over seizoen 1 verloren dus ik weet nooit zo snel welke zaken er bij mekander horen.. maar die met die val van die dikke regiseur indd niet tof. maar verhaal van bendelid wel weer vind ikquote:
whoei gister ook al reclame ervan... jammer dat het geen herfst is en dat ze "this fall" niet in de promo kunnen gebruiken!quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:46 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
De nieuwe TV Gids is binnen, CSI: NY seizoen 2 begint op 2 maart![]()
Ik heb nog caps liggen, geinteresseerden?
Da's idd erg jammer, die vond ik erg sterkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whoei gister ook al reclame ervan... jammer dat het geen herfst is en dat ze "this fall" niet in de promo kunnen gebruiken!
eerste paar weken is er steeds een andere. na een paar afleveringen blijft het dezelfde...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:57 schreef zjroentje het volgende:
Die nieuwe doc is wel tof.
Helemaal mee eens!!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:44 schreef Koningin het volgende:
Leuk dat dr. Hawkes ook CSI wordt (vond hem altijd een van de leukere personen).
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Gisteren voor het eerst CSI gezien
Wat een lawaaierige veel te snelle montage, k werd er helemaal zeeziek van.
Verder behoorlijk onrealistisch en erg oppervlakkigCSI
je haalt de woorden uit mijn mond...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:14 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat even kwam vertellen!!
![]()
enkel kennismaking met Lindsay vind ik tof voor de rest vind ik hem niet super!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:12 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zal van het weekend even caps maken van 2.3, één van mijn favoriete afleveringen van seizoen 2 tot nu toe.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilerende afbeeldingen:
[ 1 | 2 | 3 ]
Muziek
"Madonna" met "Hang up" (Aan het begin van de aflevering)
Enjoy!
NY is ook al gecapt... heb twee posts gemaaktquote:Op woensdag 5 april 2006 12:41 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Nice.Moet ik NY cappen of ging jij die ook doen (las ik in het miami topic).
Dit topic begint overigens meer een fototopic te lijken.![]()
lang leve adblock zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:41 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Dit topic begint overigens meer een fototopic te lijken.![]()
is niet ergquote:Op woensdag 5 april 2006 12:55 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zag het later pas, ben nog niet helemaal wakker(krijg je ook als je tot 12 uur opblijft omdat je perse 24 wilt kijken
).
wat is er nu weer spammend aan een paar screencapsquote:Op woensdag 5 april 2006 12:49 schreef boneyard het volgende:
[..]
lang leve adblock zullen we maar zeggen.
Zijn er nogal redelijk veelquote:Op woensdag 5 april 2006 12:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wat is er nu weer spammend aan een paar screencaps?
indd helemaal met je eens... en zoveel caps zijn het niet tochquote:Op woensdag 5 april 2006 13:09 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Dan moet er maar meer gepost worden hier, dat zal naar mate het seizoen vordert wel goedkomen.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 14:05 schreef boneyard het volgende:
vond 'm wel aardig, die nieuwe loste zo even alles op, dat was wel typisch. van new york is het altijd wel leuk dat er zoveel gebeurt, meerdere zaken enzo.
En de personen (motieven e.d.) worden eer ook minder door uitgelicht. Neem dan de tijd voor een extra verdachte ofzo.quote:Op zondag 9 april 2006 14:42 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind dat juist vermoeiend kijken, meerdere zaken![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:33 schreef BlueCurl het volgende:
vergeten we vanaaf niet te kijken voor een dagje extra Mac Taylor!
uhuh NY deel veel beter ookquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Je kan beter dinsdag missen dan donderdag, liever niet natuurlijk. Maar ik heb de promo vaak genoeg voorbij zien komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |