Je zult aangenaam verbaast zijn om te horen dat ik de 4 grote Torens op het politie buro en de grote toren op het NH hotel in Utrecht al uitgeschakelt heb. Ook bij de dom toren ligt al een mooie stukje orgonite..quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:54 schreef BoomSmurf het volgende:
Poep, nu is het al 2 oktober :| Nja ik heb ook geen digicam dus had toch geen foto kunnen maken, maar ik woon zo goed als OP utrecht CS and die NH toren hier 100 meter verderop staat echt stampensvol met die dingen
Meen je dit of is dit overdrijving?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:40 schreef junkie19 het volgende:
-ik heb het kokend heet in de file en het komt niet door de zon-
H*ly crap!quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:15 schreef junkie19 het volgende:
[afbeelding]
36 Tower Busters, camo style. Voor de grachten in A'dam morgen. Was ik vergeten bij de tutorial te zetten, als je de Tower Busters niet gaat begraven dan kun je zo een laagje bruin en groene verf geven. Het is zo gepiept en geeft een mooi resultaat. Het maakt ze ook onvindbaar..
Klik hier voor een mega plaatje.
Een Tower Buster plaatsen bij een death tower is geen echte aanslag, want je veranderd alleen het negatieve veld om naar een positief veld.. Het is wel een aanslag op de plannen van de NWO... Elke Tower Buster telt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
H*ly crap!Ik zou zo zweren dat je een terroristische aanslag gaat plegen als ik die foto zie
![]()
Wanneer heb je die bij het NH geplaatst als ik vragen mag? Even kijken of ik kan 'relateren'quote:Je zult aangenaam verbaast zijn om te horen dat ik de 4 grote Torens op het politie buro en de grote toren op het NH hotel in Utrecht al uitgeschakelt heb. Ook bij de dom toren ligt al een mooie stukje orgonite..
quote:Op zondag 25 september 2005 20:14 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Was er nu al toetsbaar en tastbaar bewijs geleverd door TS?
Dat was geloof ik niet het doel van het topic, maar mocht jij het interessant vinden ( waarschijnlijk met nog wel wat mensen) maak je zelf toch wat T B 's en zet je zelf een voor jou acceptabele test in elkaar ?quote:
Té laat ... ze zijn niet meer gratisquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:ik heb er eentje gevonden langs de snelweg!
ik ga zowiezo een pic maken!
Je kan ze ook zelf maken.:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Té laat ... ze zijn niet meer gratis![]()
Ik heb er ondertussen ook 2 gespot maar was zelf dus ook telaat om een pic door te sturen, en zolang die dingen niet vlak in mijn buurt staan ga ik er niet voor betalen.
Als ik zou weten wát ik moest meten, dan zou ik het doen en publiceren. Het beste wat ik kan bedenken is de veldsterkte op 900 MHz en 1800 MHz (GSM frequenties) met en zonder towerbusters, maar om te beginnen is die apparatuur erg, érg duur en om te vervolgen meen ik uit de uitleg van TS begrepen te hebben dat dát ook niet het 'probleem' is (de 'gewone' straling). Er is sprake van een 'negatief energieveld', iets waar ik me op zich nog wel wat bij kan voorstellen, maar: waarom zouden GSM operators, die toch echt zuunige hollandsche ondernemers zijn; letterlijk energie steken in iets wat hun handel niet ten goede komt? (Je kan blijkbaar niet bellen via de genoemde velden?)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat was geloof ik niet het doel van het topic, maar mocht jij het interessant vinden ( waarschijnlijk met nog wel wat mensen) maak je zelf toch wat T B 's en zet je zelf een voor jou acceptabele test in elkaar ?
Post je je resultaten ?
Ik had een EMF meter van conrad besteld voor 89 euro. Helaas bleek deze niet geschikt te zijn om death towers te meten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat was geloof ik niet het doel van het topic, maar mocht jij het interessant vinden ( waarschijnlijk met nog wel wat mensen) maak je zelf toch wat T B 's en zet je zelf een voor jou acceptabele test in elkaar ?
Post je je resultaten ?
Je hebt iets en dat heet ether, prana, chi.. Zeg maar het "inkt" waar álles uit is opgebouwt. Uit balans is negatief. In balans is positief. De death towers maken de chi, prana, ether, orgone negatief. Wat alles en iedereen negatief beinvloed, Tower Busters maakt dit veld weer positief wat alles en iedereen positief beinvloed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:31 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Als ik zou weten wát ik moest meten, dan zou ik het doen en publiceren. Het beste wat ik kan bedenken is de veldsterkte op 900 MHz en 1800 MHz (GSM frequenties) met en zonder towerbusters, maar om te beginnen is die apparatuur erg, érg duur en om te vervolgen meen ik uit de uitleg van TS begrepen te hebben dat dát ook niet het 'probleem' is (de 'gewone' straling). Er is sprake van een 'negatief energieveld', iets waar ik me op zich nog wel wat bij kan voorstellen, maar: waarom zouden GSM operators, die toch echt zuunige hollandsche ondernemers zijn; letterlijk energie steken in iets wat hun handel niet ten goede komt? (Je kan blijkbaar niet bellen via de genoemde velden?)
Maar nogmaals: zodra iemand me duidelijk kan maken wat 'negatieve energie' precies is en me dan ook de bijbehorende meetapparatuur ter beschikking stelt, dan wil ik graag een meetproject opzetten, doe ik eindelijk waar ik voor geleerd heb (laboratorium-technisch ingenieur) in plaats van mijn huidige IT werk...
Het is wel spannend, maar het zou veel spannender zijn als je zelf een paar Tower Busters ging maken en plaatsen bij death towers natuurlijk.. Ik hoop aan te mogen nemen dat iedereen dat gaan doen nadat ik aangetoond heb dat Tower Busters werken???quote:
Ben zeer benieuwd naar je reactie... Als er echt meetbare resultaten zijn kom ik zeker een doosje bij je ophalenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:48 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Het is wel spannend, maar het zou veel spannender zijn als je zelf een paar Tower Busters ging maken en plaatsen bij death towers natuurlijk.. Ik hoop aan te mogen nemen dat iedereen dat gaan doen nadat ik aangetoond heb dat Tower Busters werken???
als je deze hebt besteld, heb je er idd niets aan, de frequentieband is niet de juiste. (slechts tot 2000Hz).quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:31 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Ik had een EMF meter van conrad besteld voor 89 euro. Helaas bleek deze niet geschikt te zijn om death towers te meten.
Nou wil het dat een vriend van me zo'n ding nog had liggen en morgen of overmorgen krijg ik die per post binnen en dan ga ik dus meten en "bewijs" leveren.
lekker subjectief, hier kan je wat meequote:het voelt anders, maar zeker zodra het uitgehard is voelt het goed, positief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |