abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 oktober 2005 @ 18:54:22 #251
38316 BoomSmurf
pi_31121453
Poep, nu is het al 2 oktober :| Nja ik heb ook geen digicam dus had toch geen foto kunnen maken, maar ik woon zo goed als OP utrecht CS and die NH toren hier 100 meter verderop staat echt stampensvol met die dingen
Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:11:33 #252
40822 junkie19
afgekickt!
pi_31121934
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:54 schreef BoomSmurf het volgende:
Poep, nu is het al 2 oktober :| Nja ik heb ook geen digicam dus had toch geen foto kunnen maken, maar ik woon zo goed als OP utrecht CS and die NH toren hier 100 meter verderop staat echt stampensvol met die dingen
Je zult aangenaam verbaast zijn om te horen dat ik de 4 grote Torens op het politie buro en de grote toren op het NH hotel in Utrecht al uitgeschakelt heb. Ook bij de dom toren ligt al een mooie stukje orgonite..

Er liggen hier en daar ook wat in de grachten..

Lees de tutorial en maak ze zelf en als het echt niet gaat dan kun je mij mailen.. Ik ga ze binnenkort ook goedkoop verkopen, dus misschien dat dat een optie is.
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:15:27 #253
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_31122076
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:40 schreef junkie19 het volgende:
-ik heb het kokend heet in de file en het komt niet door de zon-
Meen je dit of is dit overdrijving?

Bij mij in het dorp werd ook zo'n GSM-mast neergezet, en meteen kwamen er klachten van omwonenden. O, wat hadden ze een koppijn en wat voelden ze zich kut door die mast. Toen bleek er helemaal nog geen zendapparatuur op die toren te staan .
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:35:19 #254
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_31122687
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:15 schreef junkie19 het volgende:
[afbeelding]

36 Tower Busters, camo style. Voor de grachten in A'dam morgen. Was ik vergeten bij de tutorial te zetten, als je de Tower Busters niet gaat begraven dan kun je zo een laagje bruin en groene verf geven. Het is zo gepiept en geeft een mooi resultaat. Het maakt ze ook onvindbaar..

Klik hier voor een mega plaatje.
H*ly crap! Ik zou zo zweren dat je een terroristische aanslag gaat plegen als ik die foto zie
  zondag 2 oktober 2005 @ 20:18:30 #255
40822 junkie19
afgekickt!
pi_31124170
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:35 schreef Erasmo het volgende:

[..]

H*ly crap! Ik zou zo zweren dat je een terroristische aanslag gaat plegen als ik die foto zie
Een Tower Buster plaatsen bij een death tower is geen echte aanslag, want je veranderd alleen het negatieve veld om naar een positief veld.. Het is wel een aanslag op de plannen van de NWO... Elke Tower Buster telt.

Lees hier en hier waar en hoe je Tower Busters kunt plaatsen.. Ze zijn veel breder inzetbaar dan alleen death towers.. Orgone energie heeft een helende, positieve werking, liefdevolle apparaatjes..

Het camoufleren doe ik zodat er minder kans is dat iemand ze vind en weggooit..

[ Bericht 19% gewijzigd door junkie19 op 02-10-2005 21:28:43 ]
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:01:02 #256
38316 BoomSmurf
pi_31142445
quote:
Je zult aangenaam verbaast zijn om te horen dat ik de 4 grote Torens op het politie buro en de grote toren op het NH hotel in Utrecht al uitgeschakelt heb. Ook bij de dom toren ligt al een mooie stukje orgonite..
Wanneer heb je die bij het NH geplaatst als ik vragen mag? Even kijken of ik kan 'relateren'
Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
pi_31152762
Toch wel 2 maanden terug denk ik. Maar er zijn nog duizenden death towers over in Utrecht, dus als je Tower Busters wilt gaan verspreiden dan ben je nog wel even zoet..

Ik heb er net 30 gelegd in Amsterdam, in het centrum.. In de trein naar huis deed het me echt pijn aan mijn hart om te zien hoeveel death towers er in de woonwijken staan.

Probeer eens te kijken naar hoeveel death towers je kunt vinden in zgn "probleem" wijken in Utrecht, geen wonder dat het merendeel daar zo agressief is!!
  maandag 3 oktober 2005 @ 21:28:09 #258
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_31156759
quote:
Op zondag 25 september 2005 20:14 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Was er nu al toetsbaar en tastbaar bewijs geleverd door TS?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:43:22 #259
34156 Mirage
Smile !!!
pi_31176974
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:28 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]
Dat was geloof ik niet het doel van het topic, maar mocht jij het interessant vinden ( waarschijnlijk met nog wel wat mensen) maak je zelf toch wat T B 's en zet je zelf een voor jou acceptabele test in elkaar ?

Post je je resultaten ?

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:50:24 #260
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31177179
ik heb er eentje gevonden langs de snelweg! ik ga zowiezo een pic maken!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_31177227
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb er eentje gevonden langs de snelweg! ik ga zowiezo een pic maken!
Té laat ... ze zijn niet meer gratis

Ik heb er ondertussen ook 2 gespot maar was zelf dus ook telaat om een pic door te sturen, en zolang die dingen niet vlak in mijn buurt staan ga ik er niet voor betalen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:19:24 #262
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31178004
maakt niet uit ik stuur die pic gewoon als junkie daar blij van word
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:36:03 #263
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_31183437
Hoe zit het met zijn meetapperatuur? Heeft hij dat em-meet geval nou al?
pi_31185182
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Té laat ... ze zijn niet meer gratis

Ik heb er ondertussen ook 2 gespot maar was zelf dus ook telaat om een pic door te sturen, en zolang die dingen niet vlak in mijn buurt staan ga ik er niet voor betalen.
Je kan ze ook zelf maken.:

12 Tower busters kost je ongeveer 15 euro.. Waarvan 12 euro opgaat aan polyesterhars. Zie de tutorial.
pi_31185340
Waar haal jij je motivering ?
Heb je soms iets persoonlijks meegemaakt met die dingen ?
Hoe ben je eigenlijk zo bezield in deze zaak geraakt ?
no flame hé
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:31:07 #266
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_31186958
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:43 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dat was geloof ik niet het doel van het topic, maar mocht jij het interessant vinden ( waarschijnlijk met nog wel wat mensen) maak je zelf toch wat T B 's en zet je zelf een voor jou acceptabele test in elkaar ?

Post je je resultaten ?

Als ik zou weten wát ik moest meten, dan zou ik het doen en publiceren. Het beste wat ik kan bedenken is de veldsterkte op 900 MHz en 1800 MHz (GSM frequenties) met en zonder towerbusters, maar om te beginnen is die apparatuur erg, érg duur en om te vervolgen meen ik uit de uitleg van TS begrepen te hebben dat dát ook niet het 'probleem' is (de 'gewone' straling). Er is sprake van een 'negatief energieveld', iets waar ik me op zich nog wel wat bij kan voorstellen, maar: waarom zouden GSM operators, die toch echt zuunige hollandsche ondernemers zijn; letterlijk energie steken in iets wat hun handel niet ten goede komt? (Je kan blijkbaar niet bellen via de genoemde velden?)

Maar nogmaals: zodra iemand me duidelijk kan maken wat 'negatieve energie' precies is en me dan ook de bijbehorende meetapparatuur ter beschikking stelt, dan wil ik graag een meetproject opzetten, doe ik eindelijk waar ik voor geleerd heb (laboratorium-technisch ingenieur) in plaats van mijn huidige IT werk...
pi_31186965
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:43 schreef Mirage het volgende:

[..]

Post je je resultaten ?

Ik had een EMF meter van conrad besteld voor 89 euro. Helaas bleek deze niet geschikt te zijn om death towers te meten.

Nou wil het dat een vriend van me zo'n ding nog had liggen en morgen of overmorgen krijg ik die per post binnen en dan ga ik dus meten en "bewijs" leveren.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:40:13 #268
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_31187242
Spannend...
pi_31187348
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:31 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Als ik zou weten wát ik moest meten, dan zou ik het doen en publiceren. Het beste wat ik kan bedenken is de veldsterkte op 900 MHz en 1800 MHz (GSM frequenties) met en zonder towerbusters, maar om te beginnen is die apparatuur erg, érg duur en om te vervolgen meen ik uit de uitleg van TS begrepen te hebben dat dát ook niet het 'probleem' is (de 'gewone' straling). Er is sprake van een 'negatief energieveld', iets waar ik me op zich nog wel wat bij kan voorstellen, maar: waarom zouden GSM operators, die toch echt zuunige hollandsche ondernemers zijn; letterlijk energie steken in iets wat hun handel niet ten goede komt? (Je kan blijkbaar niet bellen via de genoemde velden?)

Maar nogmaals: zodra iemand me duidelijk kan maken wat 'negatieve energie' precies is en me dan ook de bijbehorende meetapparatuur ter beschikking stelt, dan wil ik graag een meetproject opzetten, doe ik eindelijk waar ik voor geleerd heb (laboratorium-technisch ingenieur) in plaats van mijn huidige IT werk...
Je hebt iets en dat heet ether, prana, chi.. Zeg maar het "inkt" waar álles uit is opgebouwt. Uit balans is negatief. In balans is positief. De death towers maken de chi, prana, ether, orgone negatief. Wat alles en iedereen negatief beinvloed, Tower Busters maakt dit veld weer positief wat alles en iedereen positief beinvloed.

En om het verhaal nog ingewikkelder te maken, de meetbare straling van een death tower reduceerd aanzienlijk na het plaatsen van Tower Busters. Daar ga ik binnenkort het bewijs voor leveren.
pi_31187480
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:40 schreef Erasmo het volgende:
Spannend...
Het is wel spannend, maar het zou veel spannender zijn als je zelf een paar Tower Busters ging maken en plaatsen bij death towers natuurlijk.. Ik hoop aan te mogen nemen dat iedereen dat gaan doen nadat ik aangetoond heb dat Tower Busters werken???
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:56:03 #271
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_31187719
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:48 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Het is wel spannend, maar het zou veel spannender zijn als je zelf een paar Tower Busters ging maken en plaatsen bij death towers natuurlijk.. Ik hoop aan te mogen nemen dat iedereen dat gaan doen nadat ik aangetoond heb dat Tower Busters werken???
Ben zeer benieuwd naar je reactie... Als er echt meetbare resultaten zijn kom ik zeker een doosje bij je ophalen
pi_31191654
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:31 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Ik had een EMF meter van conrad besteld voor 89 euro. Helaas bleek deze niet geschikt te zijn om death towers te meten.

Nou wil het dat een vriend van me zo'n ding nog had liggen en morgen of overmorgen krijg ik die per post binnen en dan ga ik dus meten en "bewijs" leveren.
als je deze hebt besteld, heb je er idd niets aan, de frequentieband is niet de juiste. (slechts tot 2000Hz).
Mocht het ding van je vriend het niet doen, mogelijk kun je 'm omruilen (met bijbetaling) voor deze
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 5 oktober 2005 @ 01:15:52 #273
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_31193841
was niet van BCC
pi_31221582
Nou ik heb ook maar eens geinvesteerd in de materialen en ga morgen of overmogen ook TB's bakken en experimenteren.

Wil wel nog even kwijt dat het absoluut niet makkelijk ging om aan metaaldraaisel te komen. Heb zeker 30 bedrijven moeten bellen in de metaalbewerking hier in de regio, maar 2 stuks die aliminium hadden en het apart gesorteerd bewaarden, en me wilden helpen ermee. Meesten deden moeilijk voor een paar kilo.

Ook de Polyester-hars is niet makkelijk te krijgen in de grotere hoeveelheden en behoorlijk prijzig. Bij de Praxis en Fixit hadden ze het, maar het kost het ongeveer 25 euro per liter (2 maal 500 ml) + verharder.

De muffinpan is zo op te halen bij Blokker. Het enige wat mij rest is die bergkristallen, en ook daar vrees ik bij de edelstenenspeciaalzaak een leuk prijskaartje. Dus het is al met al wel duurder uitgevallen dan ik dacht. Enfin, het is voor een goed doel I guess, als het werkt...

Heb overigens nog meer tutorials op internet gevonden die allerlei effecten van andere metaalsoorten (of vermindering van de effecten) bewerkstelligen, net zoals verschillende harsen of andere organische stoffen (bijenwas etc) en andersoortige edelstenen ook weer allerlei andere effecten schijnen te hebben. Om maar even aan te tonen dat volgens diegene niet perse de genoemde stoffen nodig zijn maar ook allerlei varianten van stoffen mogelijk zijn, maar andere effecten.
pi_31230656
misschien een botenwinkel in de buurt? of een bedrijf dat van die granulaatvloeren legt?
of anders een verf speciaalzaak. bij de praxis; 1/2 ltr Alebastine voor &euro 11,zoveel. zonder verharder...

kheb zelf ook nogal wat tutorials doorgekluwd, oa over spoeltjes en spiraaltjes meegieten
met bevindingen zoals;
quote:
het voelt anders, maar zeker zodra het uitgehard is voelt het goed, positief.
lekker subjectief, hier kan je wat mee :
ben jij misschien op wat meer concrete beschrijvingen gestruind, Edenoniphobic?

met kristal heb ik een beetje geluk gehad, een lilijk stoffig afgekloven stuk voor een vriendeprijsje
weten te strikken, en deze in scherven geslagen. allemaal met een beetje weinig respect zo..
of ik had de keus om hele clusters of sieraden te nemen
voor beter leuke kristallen kan je idd beter op de beurs zoeken of ander bulk via de link van TS?

eigelijk ben ik best nieuwsgierig naar deze bevindingen:
;
http://www.bariumblues.com/ice_cube_stalagmite.htm
http://dream.sims.berkele(...)ice-cube-stalagmite/
en
http://warriormatrix.com/viewtopic.php?t=123&sid=6b6be4cb252a49fef4dd6a3ef9c492e0
()))))))__whats_that_ina_name?__ )))~~~~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')