Ik dacht dat de rechter maximaal 2 jaar TBS kon opleggen, of anders onbeperkt waarbij dan de artsen maar uitmaken wanneer die persoon vrijkomt maar dat er dan 2 experts moeten zijn die de dader zeer gevaarlijk wat betreft recidievekans achten?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:59 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Inderdaad, en wat heelveel mensen ook niet weten is dat TBS ook levenslang eigenlijk is. Laat je niet misleiden doordat een ovj een uitspraak doet van bijv "4 jaar tbs voor persoon x". Dacht met mooi niet dat je maar 4 jaar krijgt.. ga daar maar vanuit dat je daar echt je leven lang zit.
* P0rt0 werkt op advocatenkantoor, dus niet tegenspreken![]()
nee man, ik bemoei me nergens mee, voor ik t weet word ik zelf genaaidquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:09 schreef addie84 het volgende:
Maar je bent toch wel wakker geworden van de bel? Had dan ff je broertje naar de deur geduwd
reinste onzin.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:58 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik dacht dat de rechter maximaal 2 jaar TBS kon opleggen, of anders onbeperkt waarbij dan de artsen maar uitmaken wanneer die persoon vrijkomt maar dat er dan 2 experts moeten zijn die de dader zeer gevaarlijk wat betreft recidievekans achten?
Hmm raar ik dacht dat dat zo iets was. Waarom hadden we daar toen zo'n casus dan waar we al die psychologische rapporten voor nodig hadden?quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Gewoon niet douchen als je vastzit.
Je kunt gewoon privé douchen hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:44 schreef addie84 het volgende:
Douchen kan welBukken zou ik afraden
quote:
quote:Geregistreerd op: dinsdag 27 april 2004 @ 21:01
En ik denk dat jij gelijk hebtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 06:19 schreef Klemvast het volgende:
Ik geloof niks van dit verhaal. Ofwel heeft TS best wel wat meer verkloot dan alleen zijn dvd'tje niet terugbrengen, ofwel is het gewoon van begin tot eind verzonnen.
Gewoon mijn mening maar goed.
Mijn oude leraar Nederlands heeft een nacht gezeten omdat hij de bekeuring weigerde te betalen voor een kapot achterlampje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:22 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
"Waarvoor zit jij?"
- "Moord."
"Waarvoor zit jij?"
- "Verkrachting."
"Waarvoor zit jij?"
-"DVD te laat teruggebracht."
iddquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Apart de TS is de eerste in Nederland die naar de gevangenis moet in een civielrechterlijke zaak.
Oftewel; slap gelul en iedereen trapt erin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |