Precies.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:35 schreef cultheld het volgende:
Je had niet zo stom moeten zijn en naar die rechtbank moeten gaan om je verhaal uit te leggen. Nu heb je in feite de macht van de rechtbank ontkent. Neem maar vast boksles, want ze knijpen je af in de bak, ook al hoef je maar een week te zitten.
Opportunist.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:02 schreef pberends het volgende:
Tja winkeliers worden steeds asocialer tegen hun eigen klanten (lees: vooral autochtonen). Dat komt omdat allochtonen er een puinzooi van maken. Maar ze mogen natuurlijk niet discrimineren en dus zijn autochtonen zoals gewoonlijk de dupe van het gedrag van allochtonen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:46 schreef Sessy het volgende:
Precies.
Dat is onzin. Maak die gozer niet onnodig bang zeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:35 schreef cultheld het volgende:
Neem maar vast boksles, want ze knijpen je af in de bak, ook al hoef je maar een week te zitten.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:02 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
[..]
Dat is onzin. Maak die gozer niet onnodig bang zeg.
Hij kan beter nu teveel vechtles nemen dan dat straks blijkt dat hij zich helemaal niet kan verdedigen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:02 schreef Viperdesign het volgende:
Dat is onzin. Maak die gozer niet onnodig bang zeg.
Er wordt amper gevochten binnen gevangenissen. Simpelweg omdat gedetineerden niet willen riskeren in de iso te belanden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:48 schreef Sessy het volgende:
Hij kan beter nu teveel vechtles nemen dan dat straks blijkt dat hij zich helemaal niet kan verdedigen.
agh de meeste zitten er toch al voor levenslangquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:05 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Er wordt amper gevochten binnen gevangenissen. Simpelweg omdat gedetineerden niet willen riskeren in de iso te belanden.
hij heeft veel ervaring met zelfverdediging hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:48 schreef Sessy het volgende:
[..]
Hij kan beter nu teveel vechtles nemen dan dat straks blijkt dat hij zich helemaal niet kan verdedigen.
200!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:10 schreef Herald het volgende:
en je mag zeker ook niet langs start en ontvangt zodoende geen 20.000?
bah!
fucking sherlok.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:39 schreef Razor21 het volgende:
Volgens mij is dit gelul als ik namelijk kijk op : http://zoeken.rechtspraak.nl/zoeken/zoeken.asp
En typ als rechtbank Almelo in en zoek tussen halverwege juli en vandaag. Zie ik geen enkele zaak mbt een DVD die te laat is ingeleverd of iets over videoland.
Ook al zoek ik op alle rechtbanken is niets over te vinden. Volgens mij gewoon een grap vind het maar allemaal iets te vaag![]()
De laatste 3 keer dat de videotheek hier beneden 's nachts aan gort is geslagen en beroofd lieten de daders anders wel een mocro flavour achterquote:
Escape from Alcatraz.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:44 schreef Salvad0R het volgende:
Om welke dvd ging het eigenlijk ?!?!?!?!?!
Ik moest direct aan die reclame denken, met die man die in de cel komt en dat daar dan zo'n grote neger op hem staat te wachten... 'Hello...'quote:
Even een kleine correctie over rechtspraak.nl, daar staan namelijk alleen maar de belangrijkste uitspraken op:quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:39 schreef Razor21 het volgende:
Volgens mij is dit gelul als ik namelijk kijk op : http://zoeken.rechtspraak.nl/zoeken/zoeken.asp
En typ als rechtbank Almelo in en zoek tussen halverwege juli en vandaag. Zie ik geen enkele zaak mbt een DVD die te laat is ingeleverd of iets over videoland.
Ook al zoek ik op alle rechtbanken is niets over te vinden. Volgens mij gewoon een grap vind het maar allemaal iets te vaag![]()
quote:Selectiecriteria
De uitsprakendatabank van Rechtspraak.nl bevat uitspraken die zijn geselecteerd omdat zij:
- aandacht hebben getrokken in de publiciteit
- van belang zijn voor het openbare leven
- uitwerking kunnen hebben op de toepassing van wetten en regelingen
- interesse van belangengroepen kunnen hebben
- interesse van indirect belanghebbenden kunnen hebben (bewoners in wijk, dorp, stad of regio waar de kwestie speelt)
- interesse van de vakpers kunnen hebben, bijvoorbeeld doordat in die zaken
- voor het eerst een standpunt over een bepaald onderwerp wordt ingenomen
- voorgaande casuïstiek wordt samengevoegd tot één jurisprudentielijn, waaronder mede begrepen uitspraken waarin een motivering is opgenomen die tot voorbeeld kan dienen
- een bestaande jurisprudentielijn wordt verlaten
- een bestaande jurisprudentielijn wordt genuanceerd
- een bestaande jurisprudentielijn analoog wordt toegepast op andere gevallen
- de jurisprudentielijn tot andere gebieden of categorieën wordt uitgebreid
- het antwoord op een rechtsvraag op andere wijze wordt geformuleerd of gemotiveerd en omgekeerd bijzonderheden voorkomen in verband met de aard van de procedure, hetzij een bijzonder dictum heeft.
Er zullen in de regel geen uitspraken geselecteerd worden in zaken die:
- eenvoudig zijn afgedaan (kennelijk onbevoegd/kennelijk niet ontvankelijk/kennelijk ongegrond/kennelijk gegrond)
- in civiele zaken bij verstek zijn gewezen
- in eerste aanleg zijn uitgesproken op het gebied van het personen- en familierecht en waarvan geen appèl is ingesteld (tenzij door nieuwe wetgeving bovengenoemde juridische criteria van toepassing zijn)
- zijn uitgesproken in het kader van de administratiefrechtelijke afdoening handhaving verkeersvoorschriften (wet Mulder) en waarvan geen appèl is ingesteld - nog geen eindoordeel hebben (dus geen tussenuitspraken, tenzij deze van grote betekenis zijn).
Levenslang = levenslang tegenwoordig hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:11 schreef luciferist het volgende:
[..]
agh de meeste zitten er toch al voor levenslang
dus dat boeit ze niet
ooh wachtdat levenslang is hier niet in nederland
Inderdaad, en wat heelveel mensen ook niet weten is dat TBS ook levenslang eigenlijk is. Laat je niet misleiden doordat een ovj een uitspraak doet van bijv "4 jaar tbs voor persoon x". Dacht met mooi niet dat je maar 4 jaar krijgt.. ga daar maar vanuit dat je daar echt je leven lang zit.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Levenslang = levenslang tegenwoordig hoor.
Ik dacht dat de rechter maximaal 2 jaar TBS kon opleggen, of anders onbeperkt waarbij dan de artsen maar uitmaken wanneer die persoon vrijkomt maar dat er dan 2 experts moeten zijn die de dader zeer gevaarlijk wat betreft recidievekans achten?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:59 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Inderdaad, en wat heelveel mensen ook niet weten is dat TBS ook levenslang eigenlijk is. Laat je niet misleiden doordat een ovj een uitspraak doet van bijv "4 jaar tbs voor persoon x". Dacht met mooi niet dat je maar 4 jaar krijgt.. ga daar maar vanuit dat je daar echt je leven lang zit.
* P0rt0 werkt op advocatenkantoor, dus niet tegenspreken![]()
nee man, ik bemoei me nergens mee, voor ik t weet word ik zelf genaaidquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:09 schreef addie84 het volgende:
Maar je bent toch wel wakker geworden van de bel? Had dan ff je broertje naar de deur geduwd
reinste onzin.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:58 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik dacht dat de rechter maximaal 2 jaar TBS kon opleggen, of anders onbeperkt waarbij dan de artsen maar uitmaken wanneer die persoon vrijkomt maar dat er dan 2 experts moeten zijn die de dader zeer gevaarlijk wat betreft recidievekans achten?
Hmm raar ik dacht dat dat zo iets was. Waarom hadden we daar toen zo'n casus dan waar we al die psychologische rapporten voor nodig hadden?quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Gewoon niet douchen als je vastzit.
Je kunt gewoon privé douchen hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:44 schreef addie84 het volgende:
Douchen kan welBukken zou ik afraden
quote:
quote:Geregistreerd op: dinsdag 27 april 2004 @ 21:01
En ik denk dat jij gelijk hebtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 06:19 schreef Klemvast het volgende:
Ik geloof niks van dit verhaal. Ofwel heeft TS best wel wat meer verkloot dan alleen zijn dvd'tje niet terugbrengen, ofwel is het gewoon van begin tot eind verzonnen.
Gewoon mijn mening maar goed.
Mijn oude leraar Nederlands heeft een nacht gezeten omdat hij de bekeuring weigerde te betalen voor een kapot achterlampje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:22 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
"Waarvoor zit jij?"
- "Moord."
"Waarvoor zit jij?"
- "Verkrachting."
"Waarvoor zit jij?"
-"DVD te laat teruggebracht."
iddquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Apart de TS is de eerste in Nederland die naar de gevangenis moet in een civielrechterlijke zaak.
Oftewel; slap gelul en iedereen trapt erin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |