Ik zag hem al idd, maar thnx.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:35 schreef Boes-Poes het volgende:
De pinda M&M's
en dit zijn de werkende links:
Bruine(zonder pinda)
Gele (met pinda)
Blauwe (crunch)
Om de een of andere reden proef ik altijd zo'n fabriekssmaak bij die gele....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:40 schreef Jordy-B het volgende:
De chrunch is toch wel het lekkerst, imo...
Maar dan moet 't wel 'vers' zijn... Als ze slof zijn is 't helemaal niks.
De pinda-M&M's zijn minder lekker dan de gekleurde chocoladepinda's van de aldi/lidl.
misschien een-of-andere foute kleurstof, ofzo...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om de een of andere reden proef ik altijd zo'n fabriekssmaak bij die gele....
Dat is dan wel vaak zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
misschien een-of-andere foute kleurstof, ofzo...
geen idee.quote:
Ik wilde net opmerken dat iedereen zo netjes niet over de fout in de topictitel begint...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:38 schreef Woffel het volgende:
Het is overigens vinD jij, zonder t.
Het was mij eigenlijk nog niet opgevallen, maar ik vind dat we in een Puberforum wel een streng spellingregime moeten handhaven...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik wilde net opmerken dat iedereen zo netjes niet over de fout in de topictitel begint...
(jij) vindt; vind (jij)quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:38 schreef Woffel het volgende:
Zwarte zonder pinda![]()
Het is overigens vinD jij, zonder t.
B, R, E, C, H, T, J, Equote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het was mij eigenlijk nog niet opgevallen, maar ik vind dat we in een Puberforum wel een streng spellingregime moeten handhaven...
Jammer dat Brechtje hier de scepter zwaait, die kan volgens mij haar eigen naam nog niet eens goed spellen
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:53 schreef ijsmeis het volgende:
Blauwe (crunch).
Pinda's vind ik niet zó. Ik vind hazelnootchocolade ook al zo vies. Vandaar.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:13 schreef uberpooier het volgende:
[..]
goeie poll man![]()
blauwe m&m pwnage!![]()
Maak daar even een nieuw topic voor, grapjas...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:13 schreef Electro-Worm het volgende:
Over die poll gesproken stem ff pleaseHoeveel films per week kijk jij ?
» 1
» 2
» 3
» 4
» 5
» 6
» 7
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
ik ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:25 schreef spenky het volgende:
ik vind dit een moeilijke vraag
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:40 schreef hollander76 het volgende: