De eerste correcte top5!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:33 schreef dolle_hond het volgende:
ACDC
Black Sabbath
Cradle of Filth
Death
Enigma
Dead kennedys?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die staat er inderdaad tussen, maar de d was ook incorrect...
De rest waren wel goed, dus de vraag had eigenlijk heel snel opgelost kunnen worden. Maar goed, dat schijnt tegenwoordig in 5 minuten te moeten...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Fear Factory
Green Day
Hypocrisy
Immortal
Joy Division
Kovenamt
Lacuna Coil
Mortiis
Nine Inch Nails
Opeth
Paradise Lost
Queen
Radiohead
Slayer
Tristania
Ulver
V
Within Temptation
X
Y
Zeromancer
Nee, ik ben hard aan het werkquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sack, zit jij soms ook in het onderwijs waardoor je tijd teveel hebt?![]()
Dat laatste is flauwekul... Is dat jou conclusie door mijn opmerking? Dan moet je je er niks van aan trekken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
De rest waren wel goed, dus de vraag had eigenlijk heel snel opgelost kunnen worden. Maar goed, dat schijnt tegenwoordig in 5 minuten te moeten...
Hey, kijk eens naar het posticon!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat laatste is flauwekul... Is dat jou conclusie door mijn opmerking? Dan moet je je er niks van aan trekken.
Ik vind trouwens dat Sack het punt verdiend...
Dolle Hond was eerder, terrecht punt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:47 schreef peaceman het volgende:
Ik vind trouwens dat Sack het punt verdiend...
Dat zijn coole gasten, die kleine met die enorme bos haar heeft een paar jaar geleden de portier van 013 uitgescholden en geslagen omdat ik niet binnen mochtquote:
Jaren gezocht naar Soldiers of the Night op CD, sinds kort gevonden. Ondergewaardeerde plaatquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat zijn coole gasten, die kleine met die enorme bos haar heeft een paar jaar geleden de portier van 013 uitgescholden en geslagen omdat ik niet binnen mocht![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:19 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Johan Verminnen ??
quote:For what it's worth, the only trance genre that still has some integrity left.is just too complicated, too dark, too brooding, and too ominous to ever have popular appeal, and it's doubtful that it ever will....and that's just the way hippies like it. Imported from
, duty free, where it is so hot the DJs don't even bother mixing or else their faces melt off (and that's BEFORE you drop acid). There are a million and one splinter genres to this too (hard
, progressive
, psyfunk, ambient
, etc...), but I'm only putting down the most prevalent. As for the rest, it's terrific stuff, if all the annoying, superficial hindu and buddhist iconography doesn't annoy the hell out of you.
would be the best genre ever, if it weren't for the fucking hippies.
snel, safe & sack...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Goa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |