Mumbai.. wordt het daar een beetje groots gevierd?quote:
Ga je de nieuwjaarsduik ook doen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:18 schreef qwerty_x het volgende:
voor het eerst in bijna 20 jaar in Nederland en dus voor het eerst in evenzovele jaren oliebollen !!
In India wel ja. Ik was een paar jaar geleden op een O&N feest in Pune, samen met een vriend van me. We waren de enige blanken (er waren ruim 4000 mensen). Om 2.30 ging de muziek uit omdat de politie de stroom er uit trok, er was geen smeergeld betaald. Daarna een vette after gehad in de stationsrestauratie.. Ik kan je iig aanraden om even goed rond te vragen waar de feesten zijn en hoe groot ze zijn. Bij ons zat het eten er ook bij in (en gratis drank, we kregen pp een literfles rum mee naar huis)!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:45 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Mumbai.. wordt het daar een beetje groots gevierd?
ik denk dat ik die voor de verandering dit jaar maar ga overslaanquote:Op woensdag 10 november 2010 10:57 schreef Individual het volgende:
[..]
Ga je de nieuwjaarsduik ook doen?
Oh maar dat is in ieder geval een oud en nieuw zonder ijs en sneeuw, toch? Dat is wel lekkerquote:Op donderdag 9 december 2010 00:22 schreef illusions het volgende:
Ik blijf thuis dit jaar .. omgeving Alicante. Zal wel doodsaai zijn, dus van tevoren even de wijde omgeving afspeuren voor een leuke plek om met een aantal vrienden heen te gaan. Zal vast Benidorm worden tot een uur of 7 's ochtends om vervolgens met de taxi naar huis te gaan. Verschilt wederom niet veel van een gemiddelde zaterdagavond met nette kleren.
Ach ja, Spanjaarden vieren het nou eenmaal niet zo, en zelf vind ik het ook niet echt een enorme belevenis. Vuurwerk steken ze elke feestdag af, behalve op oud en nieuw, dan zijn wij Nederlanders uniek en belichten we de hele campo met onze vuurpijlen.
Lol die Spanjaarden zijn inderdaad maf. In Barcelona word je op elke feestdag wel een aantal keer belaagd door vuurpijlen maar met o&n... Naja toch naar Barcelona dit jaar, ook een beetje om het weer en de stad zelf. Iemand nog wat leuke, bijzondere, tips? (dus geen plaza catalunya jeje)quote:[b] Op donderdag 9 december 2010 00:22Vuurwerk steken ze elke feestdag af, behalve op oud en nieuw, dan zijn wij Nederlanders uniek en belichten we de hele campo met onze vuurpijlen.
Volgens mij gaan wel meer fokkers naar Londen voor oud & nieuw dus kijk eens in het TRV London topic. Van mensen wel gehoord dat het niet echt bijzonder is..quote:Op zondag 12 december 2010 21:48 schreef Oosten het volgende:
ik zit in londen komende oud en nieuw! Het is de 1e keer voor mij daar. Overnachtingen zijn geregeld maar heb nog geen idee waar naar toe te gaan die nacht. Iemand tips?
http://www.timeout.com/lo(...)s_Day_in_London.htmlquote:Op zondag 12 december 2010 21:48 schreef Oosten het volgende:
ik zit in londen komende oud en nieuw! Het is de 1e keer voor mij daar. Overnachtingen zijn geregeld maar heb nog geen idee waar naar toe te gaan die nacht. Iemand tips?
Veel plezier!quote:Op zondag 12 december 2010 21:48 schreef Oosten het volgende:
Ok. Ik probeer het ook daar. Misschien kan je wel zeggen waar er op een normale uitgaans avond er wat voor 21 jarigen te beleven is? Ga er vanuit dat er op die plekken met O&N vast wat te doen is.quote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Individual het volgende:
[..]
Volgens mij gaan wel meer fokkers naar Londen voor oud & nieuw dus kijk eens in het TRV London topic. Van mensen wel gehoord dat het niet echt bijzonder is..
Hoewel ik ruim 10 jaar in Londen woon heb ik er nog geen o&n kunnen meemaken.
quote:Op maandag 13 december 2010 02:40 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
http://www.timeout.com/lo(...)s_Day_in_London.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |