Ik heb O&N in Madrid gedaan een paar jaar terug. Was eigenlijk best suf. Waar O&N bij ons echt een vriendenfeest is, viel het ons op dat de meeste Spanjaarden het met familie vieren. Het kostte echt moeite om na twaalvn een leuke tent te vinden waar het feest ok was. Uiteindelijk wel gelukt hoor, maar een kroegentocht was niet echt een optie. De 12 druiven zijn wel een hilarische traditie trouwens...quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:00 schreef Jaguarized het volgende:
Dit jaar voor het eerst naar Spanje en wel naar Malaga. Eens kijken hoe de jaarwisseling daar is.
Als je het niet erg vindt om dezelfde plaatsen te bezoeken is Berlijn een enorme aanrader voor Silvester (oud en nieuw)!quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:14 schreef martinlam het volgende:
ik denk erover om naar berlijn te gaan. Maar we zijn al een keer daar geweest (niet tijdens o&n). Dus hebben liever een andere bestemming. Iemand een andere aanrader voor me (in europa ivm budget)?
We zoeken gezelligheid en heb liever echte muziek en tenten ipv kroegen.
Lijkt me ook wel wat bizars hebben. Ben er een aantal keer geweest, maar niet tijdens o&n. Misschien een overweging voor de "v".quote:
Dat dacht ik in India ook, maar ze hadden wel een massief O&N-feest in Pune!quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:34 schreef Keios het volgende:
ik zit met NY in Vietnam. Daar vieren ze niet eens ons nieuwjaar dus ik weet echt niet wat het gaat worden...
Ik was vorig jaar in Barcelona en dat was heel gaaf juist! Eerst met zn allen druiven naar binnen proppen op Plaza de Cataluna en daarna naar een grote club/discotheek-achtig gebeurenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:21 schreef illusions het volgende:
In Spanje is het geen moer aan. Als er veel uitgaans gelegenheden zijn, reken gewoon op een avond vergelijkbaar met zaterdag, alleen dan met alle Spanjaarden in pak.
Mwah, wij stonden op de Mont Martre. Daar was het wel druk, maar niet heel bijzonder. Sowieso geen vuurwerk of zo, al wisten we dat al.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:05 schreef martinlam het volgende:
Parijs leuke stad om O&N te vieren?
De grootste en drukste viering die ik ooit heb meegemaakt was Silvester in Berlijn. Is dat binnen 5 uur te rijden?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:44 schreef AbelTasman het volgende:
Iemand nog een leuk idee om oud en nieuw in een buitenlandse stad op maximaal vijf uur rijden te vieren? Parijs is geen optie (al geweest).
Als je flink gas geeft wel, maar ook daar zijn we al geweest.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:03 schreef Individual het volgende:
[..]
De grootste en drukste viering die ik ooit heb meegemaakt was Silvester in Berlijn. Is dat binnen 5 uur te rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |