abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86898645
Dit jaar Wroclaw, "het Venetie van Polen". Weer eens tot de knieeen in de sneeuw staan met de champagne. :)
Ja, ik generaliseer.
pi_86938261
Dit jaar voor het eerst naar Spanje en wel naar Malaga. Eens kijken hoe de jaarwisseling daar is. :)
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  dinsdag 28 september 2010 @ 14:58:21 #203
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_86942361
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:00 schreef Jaguarized het volgende:
Dit jaar voor het eerst naar Spanje en wel naar Malaga. Eens kijken hoe de jaarwisseling daar is. :)
Ik heb O&N in Madrid gedaan een paar jaar terug. Was eigenlijk best suf. Waar O&N bij ons echt een vriendenfeest is, viel het ons op dat de meeste Spanjaarden het met familie vieren. Het kostte echt moeite om na twaalvn een leuke tent te vinden waar het feest ok was. Uiteindelijk wel gelukt hoor, maar een kroegentocht was niet echt een optie. De 12 druiven zijn wel een hilarische traditie trouwens... :')
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_87006863
In Spanje is het geen moer aan. Als er veel uitgaans gelegenheden zijn, reken gewoon op een avond vergelijkbaar met zaterdag, alleen dan met alle Spanjaarden in pak.
pi_87131562
ik denk erover om naar berlijn te gaan. Maar we zijn al een keer daar geweest (niet tijdens o&n). Dus hebben liever een andere bestemming. Iemand een andere aanrader voor me (in europa ivm budget)?

We zoeken gezelligheid en heb liever echte muziek en tenten ipv kroegen.
pi_87132533
Zit met oud/nieuw in Vegas :s)
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:54:46 #207
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_87132786
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:14 schreef martinlam het volgende:
ik denk erover om naar berlijn te gaan. Maar we zijn al een keer daar geweest (niet tijdens o&n). Dus hebben liever een andere bestemming. Iemand een andere aanrader voor me (in europa ivm budget)?

We zoeken gezelligheid en heb liever echte muziek en tenten ipv kroegen.
Als je het niet erg vindt om dezelfde plaatsen te bezoeken is Berlijn een enorme aanrader voor Silvester (oud en nieuw)!

Berlijn is een magische stad en ik ben er al te lang niet meer geweest.. :@
reset
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:57:09 #208
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_87132860
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:46 schreef EddyAlbena het volgende:
Zit met oud/nieuw in Vegas :s)
Lijkt me ook wel wat bizars hebben. Ben er een aantal keer geweest, maar niet tijdens o&n. Misschien een overweging voor de "v". :P Laat iig weten hoe het was.
reset
pi_87135959
ik zit met NY in Vietnam. Daar vieren ze niet eens ons nieuwjaar dus ik weet echt niet wat het gaat worden...
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_87151655
Zit met O&N ergens in Uruguay of Argentinië, geen idee of er wat te beleven valt...
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_87264282
Ik lig met O&N waarschijnlijk ergens op het strand in Mozambique.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_87264323
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:34 schreef Keios het volgende:
ik zit met NY in Vietnam. Daar vieren ze niet eens ons nieuwjaar dus ik weet echt niet wat het gaat worden...
Dat dacht ik in India ook, maar ze hadden wel een massief O&N-feest in Pune!
pi_87424600
In Singapore! Ik kijk er naar uit, tot nu toe altijd gewoon in NL gevierd. :)
TRV
pi_87439796
Zit met oud en nieuw in India .. ik had er eigenlijk al kunnen zitten, vanaf 3 okt. maar helaas door net 2 dagen van te voren in het ziekenhuis te belanden met een long infectie.. tja.. dat werd uitstellen.
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_87441406
Waar in India?
pi_87441422
Voor mij wordt het waarschijnlijk Tofu in Mozambique :D
pi_87447873
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:21 schreef illusions het volgende:
In Spanje is het geen moer aan. Als er veel uitgaans gelegenheden zijn, reken gewoon op een avond vergelijkbaar met zaterdag, alleen dan met alle Spanjaarden in pak.
Ik was vorig jaar in Barcelona en dat was heel gaaf juist! Eerst met zn allen druiven naar binnen proppen op Plaza de Cataluna en daarna naar een grote club/discotheek-achtig gebeuren :)
pi_87465185
ik zit tegen die tijd in new delhi, india. ben benieuwd! *O*
pi_87465282
Ik vier oud en nieuw in Thailand.
pi_87506717
Iemand nog een leuk idee om oud en nieuw in een buitenlandse stad op maximaal vijf uur rijden te vieren? Parijs is geen optie (al geweest).
pi_87507607
Parijs leuke stad om O&N te vieren?
pi_87509066
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:05 schreef martinlam het volgende:
Parijs leuke stad om O&N te vieren?
Mwah, wij stonden op de Mont Martre. Daar was het wel druk, maar niet heel bijzonder. Sowieso geen vuurwerk of zo, al wisten we dat al.

Parijs is natuurlijk sowieso leuk, maar specifiek voor de jaarwisseling hoef je er mijns inziens niet heen te gaan.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:03:16 #223
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_87532101
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:44 schreef AbelTasman het volgende:
Iemand nog een leuk idee om oud en nieuw in een buitenlandse stad op maximaal vijf uur rijden te vieren? Parijs is geen optie (al geweest).
De grootste en drukste viering die ik ooit heb meegemaakt was Silvester in Berlijn. Is dat binnen 5 uur te rijden?
reset
pi_87534279
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:03 schreef Individual het volgende:

[..]

De grootste en drukste viering die ik ooit heb meegemaakt was Silvester in Berlijn. Is dat binnen 5 uur te rijden?
Als je flink gas geeft wel, maar ook daar zijn we al geweest. :P
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:26:10 #225
49641 Individual
Meet John Doe...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')