abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 augustus 2005 @ 06:09:10 #126
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_29648375
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 01:32 schreef Gamedemon het volgende:
gast zolang jij niet shadow form in een end game instance gaat en gewoon niet zegt dat je shadow specced bent en jij gewoon netjes healed dan merken die gasten het heus niet.
tis niet zo dat een priest zuigend gaat healen als die niet holy specced is.
Healen is healen, het gaat wel beter als je holy specced bent maar het is niet zo dat je gaat whipen met shadow spec
Pcies.. je moet nooit verwachten dat wat voor groep dan ook je damage laat doen in een 5 mans party, dan ben je er om te healen. Maar echt slecht doen shadow specced priests het niet.. Shadow priest moet je alleen zijn voor PVP.. eventueel voor soloen, maar verder niet.
Alhoewel we wel een dagje hebben gehad dat we in molten core 10 priests hadden.. toen hebben we 3 shadow priests gewoon damage laten doen op thrash. Echt geweldig hoeveel meer damage ik toen deed doordat er telkens wel shadow vulnerablity procte (de priest versie dmv shadow weaving, niet de warlock versie) en dus zowat al mijn shadowbolts gewoon 15% extra damage deden
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_29648965
Whaaaa, altijd dat gezeur dat shadow priests geen goeie healers zijn is echt gelul. Shadow priests die missen gewoon wat extra's als disc of holy priests maar het blijven nog steeds de beste healers.

En voor diegene die zei dat hij elke shadow priest uit zn party kicked als ze een 55+ instance gaan doen : Dat slaat nergens op, dan moet je wel slechte ervaringen hebben gehad met sucky priests dan. Ik ben een lange tijd shadow specced geweest tijdens mijn tijd als lvl 60 en ik heb er nog NOOIT problemen mee gehad. Scholo, Strat, Brd, LBRS, UBRS, geen enkele probleem. Ik heb zelfs een paar keer MC gedaan als shadow specced . Dat ging ook goed, alleen moet je niet de MT healer zijn omdat je daarvoor inspiration voor nodig hebt.
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 02:51 schreef Northside het volgende:

[..]

Ja, nee, als ik had willen blasten had ik wel een mage gebouwd. Als ik een instance inga is het natuurlijk alle mana op healen gooien. Qua skill zit het wel goed (amateurs hebben het geduld niet om een priest naar 60 te levellen) en qua gear zit ik wel gemiddeld wat je zonder MC of BWL kan halen (argent defender/bonecreeper stylus/ wat devout en mooncloth stukken). Het is gewoon dat ik in PvP ook wel eens klappen wil kunnen uitdelen...
Als je een goeie healer wil zijn en ook nog een klappen wil uitdelen dat moet je gewoon doen wat ik heb gedaan. Respecce naar disc/shadow. Ik heb net genoeg punten in shadow gestopt om Mind flay te krijgen om goed te kunnen PvP-en en ik heb disc helemaal volgegooid om Divinie spirit te krijgen. Zo ben je nog steeds een hele goeie healer plus een goeie PvP-er.

Ga iig niet voor de Holy tree, dat is echt zo waardeloos. Ga gewoon voor disc en concentreer je op spirit en eventueel ook mana regen items.
pi_29652326
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:37 schreef Northside het volgende:
Oh, een shadow priest die een dreadmist setje bij elkaar sprokkelt, is dat echt zo vreemd?
Als jij als priest zijnde op dreadmist gaat rollen wanneer er een warlock in je groep zit die dat betreffende stuk nog niet heeft zou het reden voor mij zijn om per direct de groep te verlaten. Wanneer de warlock dat stuk wel al heeft is het natuurlijk geen probleem en zie ik het liever naar een shadow specced priest gaan, dan naar iemand anders.

Ik krijg (als warlock zijnde) zo de schijt van mensen die op dreadmist rollen. Naast dat je al een mede warlock (als die in de raid zit) moet outrollen, moet je ook nog al die hebberige mages en priests outrollen. Man ik heb zelfs al eens een pala op dreadmist mask zien rollen, omdat hij het er zo tof vond uitzien.
Maar je moet eens proberen als warlock zijnde op magister of devout te rollen, goh dan ben je toch echt te ver gegaan.

Ze hadden de sets gewoon class specific moeten maken.
......
pi_29654085
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:02 schreef Slomy het volgende:

idd.
tis nu zo van : maar das een warlock item!
tsja een warlock item heeft ook goede stats voor priest en mage maargoed.
ik zou met me druid graag shadowcraft willen hebben voor me kat vorm, maarja dan ben je een lul als je erop rolt
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 15 augustus 2005 @ 13:43:09 #130
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_29655114
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:02 schreef Slomy het volgende:

[..]

Als jij als priest zijnde op dreadmist gaat rollen wanneer er een warlock in je groep zit die dat betreffende stuk nog niet heeft zou het reden voor mij zijn om per direct de groep te verlaten. Wanneer de warlock dat stuk wel al heeft is het natuurlijk geen probleem en zie ik het liever naar een shadow specced priest gaan, dan naar iemand anders.

Ik krijg (als warlock zijnde) zo de schijt van mensen die op dreadmist rollen. Naast dat je al een mede warlock (als die in de raid zit) moet outrollen, moet je ook nog al die hebberige mages en priests outrollen. Man ik heb zelfs al eens een pala op dreadmist mask zien rollen, omdat hij het er zo tof vond uitzien.
Maar je moet eens proberen als warlock zijnde op magister of devout te rollen, goh dan ben je toch echt te ver gegaan.

Hoe vaak zie jij 2 warlocks in een, zeg, Stratholme raid? En hoe vaak 2 mages of 2 priests?

Warlocks krijgen van hun eigen class gewoon 0.0% concurrentie dus ze moeten niet zo ZEIKEN .
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:18:00 #131
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_29657693
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 09:07 schreef Goozze het volgende:
Whaaaa, altijd dat gezeur dat shadow priests geen goeie healers zijn is echt gelul. Shadow priests die missen gewoon wat extra's als disc of holy priests maar het blijven nog steeds de beste healers.
Na restoration-specced Druids
quote:
En voor diegene die zei dat hij elke shadow priest uit zn party kicked als ze een 55+ instance gaan doen : Dat slaat nergens op, dan moet je wel slechte ervaringen hebben gehad met sucky priests dan. Ik ben een lange tijd shadow specced geweest tijdens mijn tijd als lvl 60 en ik heb er nog NOOIT problemen mee gehad. Scholo, Strat, Brd, LBRS, UBRS, geen enkele probleem. Ik heb zelfs een paar keer MC gedaan als shadow specced . Dat ging ook goed, alleen moet je niet de MT healer zijn omdat je daarvoor inspiration voor nodig hebt.
Je hebt volkomen gelijk.

Een Shadow-specced Priest is nog steeds een volkomen competente healer voor alle niet-raid instances. Pas als je de enige healer bent in UBRS, of echt gaat healen in Molten Core gaat het belangrijk worden dat je wel Disc/Holy bent. Niet eens zozeer omdat je dan tonnen veel beter healt, maar omdat je dan veel efficiënter omgaat met je mana, wat in langere gevechten gewoon enorm belangrijk is.
pi_29658421
[quote]Op maandag 15 augustus 2005 15:18 schreef Leshy het volgende:

[..]

Fout

Ik ben nog nooit out-healed door een resto druid. Alleen toen ik shadow was tijdens MC runs.
  maandag 15 augustus 2005 @ 16:08:41 #133
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_29659278
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:42 schreef Goozze het volgende:
[quote]Op maandag 15 augustus 2005 15:18 schreef Leshy het volgende:

[..]

Fout

Ik ben nog nooit out-healed door een resto druid. Alleen toen ik shadow was tijdens MC runs.
Resto specced druids en holy priests schelen elkaar geen ene fuck, alleen is de helft van een druid heal een HoT en die stacken niet op je MT. En dus LIJKT het alsof druids slechter healen.
pi_29659563
Toen ik zei dat ik nog nooit out-healed was door een druid toen had ik het over mijn tijd als shadow priest tijden scholo en strat enz.

Alleen met MC ben ik out-healed door druids. Maar dat was ook tijdens mijn eerste dagen van MC, toen ik aan kwam kakken met een paar devout items tegen een bijna volledige met cenurion bekleede druid. En dat was ook toen ik nog shadow specced was.

Nu word ook ik nog wel eens out-healed door een druid tijdens MC, maar dan scheelt het ook maar weinig.
pi_29664332
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 13:43 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Hoe vaak zie jij 2 warlocks in een, zeg, Stratholme raid? En hoe vaak 2 mages of 2 priests?

Warlocks krijgen van hun eigen class gewoon 0.0% concurrentie dus ze moeten niet zo ZEIKEN .
True als warlock zijnde ben je vaak de enige in een raid (op ubrs na).

Echter wanneer je dan als warlock zijnde ook concurrentie krijgt van de priests en mages is het opeens wel veel. Zeker wanneer je dan als warlock zijnde natuurlijk niet op hun sets mag rollen.

Ik roll nooit op andermans sets en ik stel dan ook meestal als eis (voordat ik aan de raid begin) dat mensen gewoon bij hun sets blijven. Ik erger me er gewoon aan dat je b.v. een uur nodig hebt voor een strat baron raid en dat je daarna een half uur staat te discussieren over de loot.
......
pi_29672542
Hij blijft bij mij weer hangen op authenticating, zeker weer die server down, en als hij up geweest zou zijn, dan had ik een half uur moeten wachten om te kunnen spelen is het zo moeilijk om gewoon leuk een spelletje te kunnen spelen
pi_29672653
wij zaten in een AV met DiE tegen infernum

en toen server crash
hardcoholic
pi_29673041
Bah enige moment waarop ik kan spelen (vandaag moeten werken) en de server ligt eruit

Dan morgen maar weer proberen.
......
pi_29674108
Uitstekend topic op IRC in #bloodscalp:

Bloodcrap is: fucked up! <yadayada>

Ik wil verdorie BWL attuned raken, vanmorgen het briefje van zijn eigenaar ontdaan.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_29674183
[GVDdeGVD]
Heb ik net uiteindelijk dat spel gekocht.... account creation servers plat
[/GVDdeGVD]
pi_29674696
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:00 schreef cizzztm32 het volgende:
[GVDdeGVD]
Heb ik net uiteindelijk dat spel gekocht.... account creation servers plat
[/GVDdeGVD]
welcome to the world of blizzard
hardcoholic
  maandag 15 augustus 2005 @ 23:21:14 #142
104428 Bacow
Leader Unit
pi_29675093
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:26 schreef Ferdii het volgende:
wij zaten in een AV met DiE tegen infernum

en toen server crash
Moeten jullie vaker doen , het was lekker rustig in WSG, we wonnen ineens alles maar we moesten soms wel 20 min wachten voordat er genoeg horde was
pi_29675487
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:21 schreef Bacow het volgende:

[..]

Moeten jullie vaker doen , het was lekker rustig in WSG, we wonnen ineens alles maar we moesten soms wel 20 min wachten voordat er genoeg horde was
komt omdat hodres aleen maar ganken om aan CP te komen
tis op onze server ook erg, gemiddeld anderhalf uur wachttijd op AV
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:51:08 #144
104428 Bacow
Leader Unit
pi_29678281
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:29 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

komt omdat hodres aleen maar ganken om aan CP te komen
tis op onze server ook erg, gemiddeld anderhalf uur wachttijd op AV
Is het nog gelukt in Strat ?
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:52:18 #145
2347 deff
..until the reaper sings
pi_29681885
Wie zit er over te denken om op de nieuwe pvp realm die er morgen gaat komen een nieuwe char te starten?

Ik wil wel eens mee met de 2de lading 60's op die server (1ste lading zijn meestal mensen met teveel vrijetijd).
Zou dan wel horde gaan om het questen weer vers te houden (nieuwe gebieden/plaatsen dan voor mij).

En als ik nu start kan ik rond de kerst wel 50+ zijn (kheb maar 20/25 uur p/w om te spelen en rond de 16 days played zit je meestal wel 50+ als je beetje casual gamed.
daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
pi_29682247
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 08:52 schreef deff het volgende:
Wie zit er over te denken om op de nieuwe pvp realm die er morgen gaat komen een nieuwe char te starten?

Ik wil wel eens mee met de 2de lading 60's op die server (1ste lading zijn meestal mensen met teveel vrijetijd).
Zou dan wel horde gaan om het questen weer vers te houden (nieuwe gebieden/plaatsen dan voor mij).

En als ik nu start kan ik rond de kerst wel 50+ zijn (kheb maar 20/25 uur p/w om te spelen en rond de 16 days played zit je meestal wel 50+ als je beetje casual gamed.
Was het wel van plan, maar ik denk dat die server binnen een week high pop is, dus ik heb nu met wat Deathwing maatjes een Alliance char op Darksorrow aangemaakt.

Gisteravond nog geprobeerd met mijn 5 maatjes in een grote guild te komen, maar ze wilden allemaal alleen maar mij en de priest.

Deathwing char transfer aub, en snel !

Had nooit een server moeten kiezen met zo'n ''stoere'' naam, 85% is <16 jaar oud volgens mij op Deathwing, 1 groot drama met al die grote guilds..

(Of niet Gooze ? Realm-forum is hilarisch)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_29686161
quote:

als je rond de kerst lvl 50 bent zit je denk ik wel bij de 10e lading 60érs op de server
pi_29686350
quote:

Komt er een nieuwe realm? Tof, ik was net weer van plan om eens opnieuw te beginnen, maar dan aan de horde kant. Ik had een hekel aan de drukte op bloodscalp en de vele high levels die er al waren. Als er dan net een nieuwe server begint lijkt me dat veel leuker. Ik start wel een nieuw karakter dan morgen .
pi_29686466
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:51 schreef Bacow het volgende:

[..]

Is het nog gelukt in Strat ?
niet geprobeert, gister party gepakt naar dire maul voor chrystal water en toen uitgelogt, kga vanavond even proberen
pi_29687076
Ik ga morgen een nieuwe char aanmaken op de neiuwe pvp serv er, samen met nog 100 Aszune spelers ofzo....

Die nieuwe server wordt laaaaggy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')