Misschien is dit watquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:46 schreef Giem het volgende:
[..]
Ik ga echt eens zoeken.. want jemig.. zelfs een pakje klaarmaken is al te moeilijk![]()
Meestal kook ik.. probleem is alleen dat mijn ma dat weer niet leuk vindquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:14 schreef Sjowhan het volgende:
Ga eerst es zelf koken, nasi bijvoorbeeld ofzo, of babi pangang
Of help je ma met koken, gaat het zeker goed
Doe het eens samen, misschien bevalt het haar dan ook welquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:20 schreef Giem het volgende:
[..]
Meestal kook ik.. probleem is alleen dat mijn ma dat weer niet leuk vindDus wil ze zelf koken.. maar daar heeft ze ook geen zin in..
De SC is hier op dit uur ook al uitgestorvenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:16 schreef Giem het volgende:
Goh.. iedereen gaat slapen en FOK! is weer snel..
hey daar collegaquote:
En hoe is het leven als webloggerquote:
Heb je al in de dps gekeken enzo?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:49 schreef SHERMAN het volgende:
Euhm rustig. Ik heb op de weblog nog geen rechten.Tenminst er is nog niks veranderd voor zover ik kan zien.
Ik kan wel in die 2 crew fora kijken ja. Maar de link http://weblog.fok.nl/dps/ brengt me gewoon terug naar de weblog.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:52 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Heb je al in de dps gekeken enzo?
Want je hebt al wel rechten op het forum enzo....
Dan heb je daar nog geen rechten neequote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:53 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik kan wel in die 2 crew fora kijken ja. Maar de link http://weblog.fok.nl/dps/ brengt me gewoon terug naar de weblog.
Mooi hequote:
Kan verdomme alleen niet mijn notes zien.quote:
ja voeg mij ff toe anders ec2send4u@hotmail.comquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:04 schreef SHERMAN het volgende:
Oh en Mary je bedoelt dat sherman.fok ding? Ik zal daar even een msn ding van maken.
nee dat is alleen forum crewquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:04 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Kan verdomme alleen niet mijn notes zien.
dat kan je alleen als je mod bentquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:04 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Kan verdomme alleen niet mijn notes zien.
dan moet je solliciteren op uuhh iets andersquote:
Eerst maar is kijken hoe de weblog werkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:10 schreef Marty26 het volgende:
[..]
dan moet je solliciteren op uuhh iets anders
ja man dat wilde ik wel ja maar blijkbaar werkt het niet voeg mij maar ff toequote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:12 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Eerst maar is kijken hoe de weblog werkt.
Wilde jij mij trouwens op msn toevoegen? Want daar merk ik niks van.
quote:
Dat zijn tegen bots, probeer dat eens op internetquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:00 schreef SHERMAN het volgende:
Nou vooruit Marty je mag 3 keer raden wie ik ben hier.
[[url=http://img79.imageshack.us/img79/6844/bf24mu.th.jpg]afbeelding][/URL]
En ja het is offline.
Tja sherman is een cheater hij heeft het denk ik gePhotoshoptquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:08 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat zijn tegen bots, probeer dat eens op internet
Zullen we dat maar niet doen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:08 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat zijn tegen bots, probeer dat eens op internet
Heb ik niet hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:19 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Tja sherman is een cheater hij heeft het denk ik gePhotoshopt![]()
Zou niet eens weten op welk niveau ze staan.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
Of hij is zo goed offline
Of hij heeft easy aangeklikt in het begin
demo, zegt het eigenlijk alquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zou niet eens weten op welk niveau ze staan.
Heb wel is met de demo over de 250 kills gehaald.![]()
Hmm apartquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:06 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/006826.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |