Dat gaat wat moeilijk met je hand op mijn keel.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:26 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok oefent met communicatieve vaardigheden.![]()
Oh, ik vond het communicatief gezien best duidelijk. Ik praat, jij bent aan het luisteren. Maar zo moet het dus niet?quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat gaat wat moeilijk met je hand op mijn keel.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh, ik vond het communicatief gezien best duidelijk. Ik praat, jij bent aan het luisteren. Maar zo moet het dus niet?
Ik had niet eens in de gaten dat het jouw keel was.![]()
Ik kan me niet zo goed concentreren als mijn keel dichtgeknepen wordt, en ik in ademnood kom.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh, ik vond het communicatief gezien best duidelijk. Ik praat, jij bent aan het luisteren. Maar zo moet het dus niet?
Ik had niet eens in de gaten dat het jouw keel was.![]()
Ik weet niet hoe het beleid is bij jouw werkgever.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
Gefeliciteerd Wolkje![]()
Zou het verboden zijn om collega's heel langzaam dood te martelen?
Iemand die dood gemarteld is valt weinig meer aan op te lappen voor een ziekenhuis..quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
T is een ziekenhuis, misschien zien ze het als klanten genereren?
Ik doe het rustig aan, het is tegenwoordig voor een ziekenhuis veel gunstiger om iemand maar 1 nacht op te nemen, ga ik na die nacht weer verderquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Iemand die dood gemarteld is valt weinig meer aan op te lappen voor een ziekenhuis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |