quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
quote:Op maandag 8 augustus 2005 03:01 schreef cerror het volgende:
Kut, deel157 dus.
We hebben ook wel posts van mij gehad zonder typo'squote:Op maandag 8 augustus 2005 03:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We hebben wel meer dubele deeltjes gehad
Iedereen heeft wel eens zinquote:Op maandag 8 augustus 2005 03:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb zin in frituur.
Ik wil die frituur aandoen, maar 't is al laat mênquote:Op maandag 8 augustus 2005 03:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens zin
Verman jezelf dus
Magnetronvoer is snellerquote:Op maandag 8 augustus 2005 03:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wil die frituur aandoen, maar 't is al laat mên.
Àls ik oplet welquote:Op maandag 8 augustus 2005 03:14 schreef Parvus het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd van de partij he![]()
Zoals het klokje thuis tikt, tikt ie snelquote:
*mompelt iets over het is ook nooit goed voor sommige users..quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:46 schreef Sjoe538 het volgende:
* Sjoe538 moppelt iets over bijna geen tijd meer te hebben na een vriendin te hebben..
Howdy.. gaat ie bij jou ook zo'n stuk sneller.. dat forum?quote:
Denk je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:14 schreef hermandeperman het volgende:
Duidelijk bier.
gelukkig welquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Howdy.. gaat ie bij jou ook zo'n stuk sneller.. dat forum?
Daar ben ik het wel mee eensch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:36 schreef skiczukie het volgende:
Hollandia 8% is een klootzak. Een enorm kutgevoel de volgende dag.
Nu bier, morgenochtend melkquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Denk je?
Maar dan mis ik de calcium..
Anders de alcohol..
quote:
Helaas. Ik zag hem vorige week voor het eerst. En opzich is hij niet verkeerd. De volgende dag daarentegen.quote:
Als een moker op een fontanelletje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Helaas. Ik zag hem vorige week voor het eerst. En opzich is hij niet verkeerd. De volgende dag daarentegen.![]()
SPLETquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Als een moker op een fontanelletje.
Zeker. En ze zeggen dat een fontanelletje heel wat kan hebben enzo, kraakbeen geloof ik. Die van mij voel ik nog steeds.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Als een moker op een fontanelletje.
Ja... want *di en di en da*quote:
Volgens mij niet... maarja... domme mensen chatten lekker wegquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:44 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Denk je nooit eens bij jezelf: "Waar ben ik in Godsnaam mee bezig, Janetje?" ????
Dat denk ik jazeker wel eens.. maar dan denk ik nog eens goed.. en dan denk ik.. Janetje.. je bent eigenlijk wel tof bezig..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:44 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Denk je nooit eens bij jezelf: "Waar ben ik in Godsnaam mee bezig, Janetje?" ????
Ahhh.. zo..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... want *di en di en da*
Dus vandaar
Hoi
Ze zei: "tof"quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat denk ik jazeker wel eens.. maar dan denk ik nog eens goed.. en dan denk ik.. Janetje.. je bent eigenlijk wel tof bezig..
(ik zou kunnen zeggen:"dat bepalen we zelf wel"... maar zo ben ik niet heh)quote:
Wat zij zegt.quote:
Grolsch is het allerbeterst.quote:
Ik zeg heel vaakt tof..quote:
Wat jij zegtquote:
ja ik ben er hequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:50 schreef cerror het volgende:
Ah eindelijk wat actie hiero.
Bij mij:quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
hollandia komt op een verdiende 3e plaats na grolsch maar als eerste staat natuurlijk HJ
Perzisch!quote:
Ook jij punkmeisje.quote:
vooruit dan, omdat je HJ op 1 hebt ben je toch wel enigsinds tofquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Bij mij:
1- HJ
2- Hollandia
3- Schultenbrau
Tapijt!quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ook jij punkmeisje.
Toffe naam trouwens, ik drumde punk jaren geleden.
Echte levenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zeg heel vaakt tof..Zelfs in het echte leven...
Aladin!quote:
Vliegendquote:
Dat wat er is als je niet achter de computer zit.. kijk maar eens links en rechts van je.. dat is echt...quote:
Op de sega, puick spel.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
als je fatsoenlijk bier zou drinken wel
nooit sega gespeeld eigenlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Op de sega, puick spel.
Hebben we nog een goed onderwerp om over te lullen?
Heiden.quote:
quote:
quote:
Turtles met z'n vieren!quote:
Dat klinkt als een Paul de Leeuw nummer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:01 schreef punkgirl het volgende:
[..]
!
vertrouw je me?
vlieg je met me mee
Met jou welquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:01 schreef punkgirl het volgende:!
vertrouw je me?
vlieg je met me mee
SNES-bezitter meldtquote:
Wij hebben dat nog steedsquote:
Naar de regenboog regenboog..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Paul de Leeuw nummer.
Goed punt!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat wat er is als je niet achter de computer zit.. kijk maar eens links en rechts van je.. dat is echt...
We zijn hier begonnen met de MSXquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wij hebben dat nog steeds
De NES, de SuperNES en 2 soorten gameboys
Heej enzo
Atari blijft beter.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wij hebben dat nog steeds
De NES, de SuperNES en 2 soorten gameboys
Heej enzo
Eindelijk een kenner.quote:
Ik heb ook een atariquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
mijn atari ownt you sega echt wel
[afbeelding]
quote:
shit nu moet ik je toch gelijk gevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:07 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Ik heb ook een atari![]()
[afbeelding]
Mijn atari ownt de jouwe![]()
i'm gonna kick youre assquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]tuurlijk mag jij dat
We hebben ook nog de gamecube, kunnen we samen Mariokart doen
Dag mevrouw... volg het niet precies allemaa dus misschien had je mij al gedag gezegtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We zijn hier begonnen met de MSX![]()
![]()
damn en dat post zomaar ze'n nep bifi hierquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:07 schreef The_Terminator het volgende:
Kijk eens wat ik in de koelkast heb gevondenHeb ondertussen al een 2e pak worsten aangebroken
![]()
[afbeelding]
Is dat een dare?quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:07 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Ik heb ook een atari![]()
[afbeelding]
Mijn atari ownt de jouwe![]()
Heejquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Dag mevrouw... volg het niet precies allemaa dus misschien had je mij al gedag gezegt
En de titel van deze BeF danquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn en dat post zomaar ze'n nep bifi hier
Hmmjah... dat doe ik soms hierquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej
Nope, had je niet gegroet, wist niet eens dat je rondwandelde hier
waarschijnlijk wel aangezien ik dat al in eeuwen niet meer gespeeld hebquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is dat een dare?
Boy your so f*cking lost
Eenschquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Alsof Hollandia echt bier is![]()
hollandia heerscht zoals ik al eerder zeiquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En de titel van deze BeF dan![]()
Alsof Hollandia echt bier is![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:07 schreef The_Terminator het volgende:
Kijk eens wat ik in de koelkast heb gevondenHeb ondertussen al een 2e pak worsten aangebroken
![]()
[afbeelding]
*TT wijzigt in [BeF] Waar Janetje om een BiFi vraagtquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:12 schreef JDude het volgende:
[..]
*TT wijzigt in [BeF] Waar Janetje om een BiFi vraagt
Hehehehehehe.....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:12 schreef JDude het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Heb je geen asperges in ham?quote:
* meldt .quote:
Ik ook, vooral het bierpark trekt mij hier naar toequote:
Ik ook niet, maar ik was daar echt keigoed inquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel aangezien ik dat al in eeuwen niet meer gespeeld heb
Met mosterd?quote:
hihiquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Bierpark zegt me weinig... ik kom altijd een paar uur iedereen uitlachen.. en dan ga ik weerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ook, vooral het bierpark trekt mij hier naar toe
[..]
Ik ook niet, maar ik was daar echt keigoed in![]()
moeten maar eens kijken of we het nog kunnen danquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ook, vooral het bierpark trekt mij hier naar toe
[..]
Ik ook niet, maar ik was daar echt keigoed in![]()
quote:
kun je net zogoed voor een spiegel gaan zittenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Bierpark zegt me weinig... ik kom altijd een paar uur iedereen uitlachen.. en dan ga ik weer
U is dus dat jostifiguur?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Bierpark zegt me weinig... ik kom altijd een paar uur iedereen uitlachen.. en dan ga ik weer
Leuk grapje...... maar ik vind em tegenvallenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
kun je net zogoed voor een spiegel gaan zitten
Zal het niet net zoals schaatsen en fietsen zijn?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
moeten maar eens kijken of we het nog kunnen dan
Mijn dank is enorm.quote:
Yesss... cool hehquote:
Vooral met je triangeltjequote:
zien we vanzelf welquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zal het niet net zoals schaatsen en fietsen zijn?
Ja.... ik doe dan ook het meest mijn best op dat dingquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:19 schreef cerror het volgende:
Gelderse Kookworst met loempiasaus.....![]()
Salami met sambalquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:19 schreef cerror het volgende:
Gelderse Kookworst met loempiasaus.....![]()
Fanatikelingquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja.... ik doe dan ook het meest mijn best op dat ding
Kunstschaatsen kon ik aardig, maar op noren was het een probleemquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
zien we vanzelf welal heb ik nooit geweldig kunnen schaatsen maargoed
Ja, en dan verhuis je dus naar Brabant... gooien ze opeens ketchup op je Friet Speciaalquote:
Neh, bij gelderse kookworst hoort loempiasaus....quote:
Ik geniet dan ook zeer als ik je daar op zie slaan, je tongetje uit je mond, het kwijl op je kin en de vreugde in je ogenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja.... ik doe dan ook het meest mijn best op dat ding
wat.. da kunne ze niet maken.. ik heb nogsteeds curry hiero bij de frietzaakquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, en dan verhuis je dus naar Brabant... gooien ze opeens ketchup op je Friet Speciaal![]()
![]()
noren heb ik ook nooit gekuntquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kunstschaatsen kon ik aardig, maar op noren was het een probleem
heiligschennisquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, en dan verhuis je dus naar Brabant... gooien ze opeens ketchup op je Friet Speciaal![]()
![]()
Ik hoor dat vaker .... maar dank jequote:
Laat iedereen maar lachen maar zo gaat het et lekkerstquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik geniet dan ook zeer als ik je daar op zie slaan, je tongetje uit je mond, het kwijl op je kin en de vreugde in je ogen
Ik kon het wel, maar niet echt snelquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
noren heb ik ook nooit gekunthockeyschaatsen ging wel
zoek de tieten!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:25 schreef jackson het volgende:
Ik meld meestal 1 keer per avond dat ik geil ben....
*meldt*
En als jij lekker gaat is het goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Laat iedereen maar lachen maar zo gaat het et lekkerst
* Noteert *quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:25 schreef jackson het volgende:
*meldt*
Die zijn we kwijtgeraakt, samen met de Echte Zomers.quote:
Ik meld meestal 1 keer per avond als ik het ff 3 seconden niet benquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:25 schreef jackson het volgende:
*meldt*
Ik ben je fotoboek al aan het checkenquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben je fotoboek al aan het checken
met echte sneeuw die lang blijft liggen en ijsvrij enzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kon het wel, maar niet echt snel
Ik wil weer eens een echte winter
PS doet een lijstje bijhouden van mijn geile meldingen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En als jij lekker gaat is het goed
[..]
* Noteert *
Als je onder de rotzooi zitquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:26 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ik meld meestal 1 keer per avond als ik het ff 3 seconden niet ben![]()
maar dat meld ik zo wel dan.. als het zover is
Niemand weet echt waar ze zijn gebleven he?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Die zijn we kwijtgeraakt, samen met de Echte Zomers.
Waar?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:25 schreef punkgirl het volgende:
zoek de tieten!
Dat idee overheerst bij mij dus ook na het zien van jou fotoboek...quote:
Peetquote:
Dagtaak heb ik eraanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:27 schreef jackson het volgende:
[..]
PS doet een lijstje bijhouden van mijn geile meldingen...
Ik had et over jou... maar ik hoefde geen detailsquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:28 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ah.. een echte man die zijn geilheid verliest bij het klaarkomen![]()
Ja... en leg het je man en kinderen maar eens uitquote:
Toch vind ik 'r allerminst "quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat idee overheerst bij mij dus ook na het zien van jou fotoboek...
Weinig tieten
Ahaquote:
tactiesch gefotografeerd voor viezerikkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat idee overheerst bij mij dus ook na het zien van jou fotoboek...
Weinig tieten
Correctie... je maakt no...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Wat maakte ik kutmuziek in 2002....
Nu ik dat weet haal ik em toch maar uit mijn broekquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:32 schreef punkgirl het volgende:
[..]
tactiesch gefotografeerd voor viezerikken![]()
Is dit een rebus?quote:
toen wel nu nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Wat maakte ik kutmuziek in 2002....
Wat zegt juf daarvan?quote:
Die verwachte ik al.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Correctie... je maakt no...
Ieder zijn smaak
Wist ik... daarom kopte ik em ook ff in... maar in style dacht ik zo... linker bovenhoekje toch nogquote:
jezelf aan het indekken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Wist ik... daarom kopte ik em ook ff in... maar in style dacht ik zo... linker bovenhoekje toch nog
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:35 schreef WaStEd het volgende:
tink ingliejsch
En wederom..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Correctie... je maakt no...
Ieder zijn smaak
Die blijft beroemd.quote:
Tie-tenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:35 schreef WaStEd het volgende:
tink ingliejsch
mja begint nog niets te dagenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:35 schreef WaStEd het volgende:
tink ingliejsch
Nee... ik maakte mijn zin niet helemaal af... dat vond ikzelf nog wel aardig eraanquote:
tieten dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:35 schreef WaStEd het volgende:
tink ingliejsch
Ja.... maar in dit geval zou het wel kunnen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
En wederom..Daarover valt slechts in zeer beperkte gevallen te twisten..
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:38 schreef cerror het volgende:
Tieten, een erg boeiend stukje vleesch. vet...
Het kijkt beter weg dan kipquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:38 schreef cerror het volgende:
Tieten, een erg boeiend stukje vleesch.
Welke letter heb je niet begrepen?quote:
als je geluk hebt 2 stukkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:38 schreef cerror het volgende:
met inhoud als het even kanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:38 schreef cerror het volgende:
Ik geloof je niet.quote:
Jij wil niet dat ik dat soort plaatjes ga opgooglen en plaatsen, neem dat maar van me aanquote:
In een wokquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:40 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Soort Calzone zeg maar... maar dan zonder bolognaise saus
Ik zeg... puik werkquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:42 schreef The_Terminator het volgende:
Wel over tieten zeiken, maar ze niet posten
[afbeelding]
juist ja....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:41 schreef Janetje het volgende:
Ha.. toch niet verloren niet echte half geaborteerde zusje
ik kan er tegen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij wil niet dat ik dat soort plaatjes ga opgooglen en plaatsen, neem dat maar van me aan![]()
En niet andersquote:
Dit zijn tietjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:42 schreef The_Terminator het volgende:
Wel over tieten zeiken, maar ze niet posten
[afbeelding]
Kerel... die dingen zijn prachtigquote:
Fuck it... dat trekt wel weg... she's hot!quote:
Nu zeker....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Fuck it... dat trekt wel weg... she's hot!
Hoezo... de foto is van vandaagquote:
Wat zei juf?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:46 schreef punkgirl het volgende:
dus
Duidelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:46 schreef punkgirl het volgende:
dus
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoezo... de foto is van vandaag?
Alleen ze moet ff stoppen met buikspieren trainen....
wat je zegt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:46 schreef punkgirl het volgende:
dus
Geeft niet...quote:
Ach... de grote maakt me weinig uitquote:
Dat is vast een googeltruc!quote:
Shit... lekker zegquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:54 schreef djenneke het volgende:
ik ga maar slapen denk ik, of in de spiegel naar mijn eigen tieten zitten loeren ofzo...
Maak ze een beetje jaloers zeg..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:54 schreef djenneke het volgende:
ik ga maar slapen denk ik, of in de spiegel naar mijn eigen tieten zitten loeren ofzo...
Dat was Linda Evangelista..... vrouw van die kale nicht van Olympique Marseille...quote:
Doe je er ook trucjes mee ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:54 schreef djenneke het volgende:
Mjah... maar gezien de heren hier.. ga er maar wel vanuit hoor..quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah... maar gezien de heren hier.. ga er maar wel vanuit hoor..
alle mannen, alle mannen, alle mannen moeten dood...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
alle mannen, alle mannen, alle mannen moeten dood...![]()
Waarom moeten tieten nou altijd meteen aan sex gerelateerd worden ??quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goed onderbouwen ook...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
alle mannen, alle mannen, alle mannen moeten dood...![]()
welnee, we nemen wat sperma-samples.... invriezen die hap, en we kunnen weer jaren vooruit...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:58 schreef Janetje het volgende:
[..]goed plan..
En dat we dan uitsterven? Ach.. dat nemen we maar op de koop toe..
En jullie al die baby's doodmaken als ze mannetje zijn...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
welnee, we nemen wat sperma-samples.... invriezen die hap, en we kunnen weer jaren vooruit...![]()
en dan maar hopen dat er geen mannen meer geboren worden uit die zaadcellen zekerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
welnee, we nemen wat sperma-samples.... invriezen die hap, en we kunnen weer jaren vooruit...![]()
Stelletje Chinezen.....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:00 schreef jackson het volgende:
[..]
En jullie al die baby's doodmaken als ze mannetje zijn...
leuk ... hihi
Baby's doodmaken... cool
nee, we wachten tot ze volwassen worden, trekken weer wat sperma-samples (misschien nog even neuken), en dan mogen ze doodquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:00 schreef jackson het volgende:
[..]
En jullie al die baby's doodmaken als ze mannetje zijn...
leuk ... hihi
Baby's doodmaken... cool
Baby's doodmaken gaat het helemaal worden in 2006quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:01 schreef WaStEd het volgende:
[..]
en dan maar hopen dat er geen mannen meer geboren worden uit die zaadcellen zeker![]()
jaja....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
nee, we wachten tot ze volwassen worden, trekken weer wat sperma-samples (misschien nog even neuken), en dan mogen ze dood![]()
neuken ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
nee, we wachten tot ze volwassen worden, trekken weer wat sperma-samples (misschien nog even neuken), en dan mogen ze dood![]()
nietesquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:03 schreef WaStEd het volgende:
[..]
neuken ?
daar ga je al....
einde discussie![]()
Kappen met die onzinquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:03 schreef djenneke het volgende:
Alle mannen moeten dood
Alle mannen moeten dood
Nou zal je zeggen: alle mannen
Ja, dat zie ik groot
Alle mannen moeten dood
Alle mannen moeten dood
Alle mannen, alle mannen moeten dood
Er is op heel de wereld niets zo treurig als een man
Een korte broek met witte benen en met zwarte sokken aan
Een man is heel zijn droevig leven maar op een ding uit
Dat er iets van hem in iets van iemand anders spuit
Alle mannen moeten dood
Alle mannen moeten dood
Katholiek of protestant
Mohammedaan of jood
Alle mannen moeten dood
Alle mannen moeten dood
Qua gevoelens komt een man niet verder dan een kind van vier
Op intellectueel gebied is het een pantoffeldier
Maar al is-ie nog zo lui, voor een ding heeft-ie altijd tijd
Dat er iets van hem in iets van iemand anders glijdt
Alle mannen moeten dood
Alle mannen moeten dood
Met een geweer, met cyaankali
Of met een pijp lood
Alle mannen moeten dood
Alle mannen moeten dood
Stuk voor stuk zijn alle mannen stukken onbenul
Dol op voetbal, Belgisch bier en oeverloos gelul
Maar al is-ie nog zo'n grote sul, om een ding wordt-ie kwaad
Als iets van hem eens niet in iets van iemand anders gaat
Alle mannen moeten dood
Alle mannen moeten dood
Alle mannen, alle mannen
Alle mannen moeten dood
Alle mannen moeten dood
Alle mannen moeten dood
Alle mannen moeten dood
Alle mannen moeten dood
Alle mannen, alle mannen
Alle mannen moeten dood
Alle mannen moeten dood
Da's waar, behalve ik
Want al is de doorsneeman een lul
Ik ben een leuke pik
tja, we moeten hard zijn, en kunnen niet gaan discrimineren he...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:04 schreef cerror het volgende:
Uhm en je vriend dan djen?
goed puntquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:04 schreef cerror het volgende:
maar goed, ik ga kijken of hij nog leeft.... volgens mij ligt hij in bed...quote:
Die slachten we zelf wel als mannen onderelkaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:04 schreef cerror het volgende:
Doei djenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
maar goed, ik ga kijken of hij nog leeft.... volgens mij ligt hij in bed...truste allen!
![]()
Trustequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
maar goed, ik ga kijken of hij nog leeft.... volgens mij ligt hij in bed...truste allen!
![]()
Hypocriet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
tja, we moeten hard zijn, en kunnen niet gaan discrimineren he...![]()
Nee johquote:
Tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |