wil je dat iederen zich zo slecht voelt als jou.?quote:op maandag 8 augustus 2005 00:43 schreef james_lover het volgende:
enig idee wat het met je doet als je al vanaf de lagere school gewoon compleet genegeerd word door de meeste mensen?
ja, ik loop rond met een uiterlijk wat niet 'standaard' is en dan val je buiten de boot.
sorry dat ik niet zo sterk was om me door zoiets heen te slepen. misschien dat anderen dat wel kunnen maar ik was niet sterk genoeg.
buiten dat om spelen er nog veel meer problemen mee die het t allemaal niet meer waard maken.
tja om mij sluit je dit topic weer, ik kan er weinig aan doen dat sommige mensen niet normaal kunnen reageren. dit is toch het r&p forum?
blijkt maar weer dat niemand het wil horen, zoals ik al zei. maargoed jullie doen maar. ga maar verder met jullie leven, liever, zinloze leven. kijk eens om je heen wat voor ellende er allemaal in de wereld is, daar kun je je ogen toch niet voor sluiten?!!!!!!!!!!!!!
i know the feeling...quote:op maandag 8 augustus 2005 00:43 schreef james_lover het volgende:
enig idee wat het met je doet als je al vanaf de lagere school gewoon compleet genegeerd word door de meeste mensen?
ja, ik loop rond met een uiterlijk wat niet 'standaard' is en dan val je buiten de boot.
sorry dat ik niet zo sterk was om me door zoiets heen te slepen. misschien dat anderen dat wel kunnen maar ik was niet sterk genoeg.
buiten dat om spelen er nog veel meer problemen mee die het t allemaal niet meer waard maken.
tja om mij sluit je dit topic weer, ik kan er weinig aan doen dat sommige mensen niet normaal kunnen reageren. dit is toch het r&p forum?
blijkt maar weer dat niemand het wil horen, zoals ik al zei. maargoed jullie doen maar. ga maar verder met jullie leven, liever, zinloze leven. kijk eens om je heen wat voor ellende er allemaal in de wereld is, daar kun je je ogen toch niet voor sluiten?!!!!!!!!!!!!!
quote:op maandag 8 augustus 2005 00:44 schreef static het volgende:
zie je, be.
je kunt het wel.quote:op maandag 8 augustus 2005 00:47 schreef brighteyes het volgende:
[..]
aan de ts... je kan hier prima over je problemen praten, maar dit topic klinkt al heel anders dan de vorige. dat was vragen om aandacht... maar dat was ook zwelgen...
sinds wanneer posten hier mensen die gediplomeerd zijn om je hiermee te helpen?quote:op maandag 8 augustus 2005 00:48 schreef james_lover het volgende:
of dat iedereen zich beter voelt!
maar aan de zinloze reacties hier en daar op dit forum te lezen zijn er gewoon echt mensen die alleen maar aan zichzelf denken en geen ene reet om de gevoelens van een ander geven. imo zijn dat de mensen die hulp nodig hebben. je kunt je toch wel inleven in een ander zn situatie of in ieder geval nadenken voor je iets zegt. of als het je echt niet interreseerd reageer dan helemaal niet!
wat is je probleem dan nu precies?quote:op maandag 8 augustus 2005 00:48 schreef james_lover het volgende:
maar aan de zinloze reacties hier en daar op dit forum te lezen zijn er gewoon echt mensen die alleen maar aan zichzelf denken en geen ene reet om de gevoelens van een ander geven. imo zijn dat de mensen die hulp nodig hebben. je kunt je toch wel inleven in een ander zn situatie of in ieder geval nadenken voor je iets zegt. of als het je echt niet interreseerd reageer dan helemaal niet!
sir, will you please step into being and tell us what's the problem.quote:op maandag 8 augustus 2005 00:48 schreef james_lover het volgende:
maargoed wat is nu het concrete probleem?quote:op maandag 8 augustus 2005 00:48 schreef james_lover het volgende:
het zit goed met je.... ik denk dat jij niet op een forum thuis bent. ik denk dat jij prof. hulp nodig hebt. ik bedoel... je bent hier nu toch op deze wereld. kun je er maar beter wat van maken...quote:op maandag 8 augustus 2005 00:48 schreef james_lover het volgende:
ze is nog altijd bijdehand genoeg om op een forum te zeggen wat er aan scheelt, volgens mij.quote:op maandag 8 augustus 2005 00:50 schreef thefrankey het volgende:
het zit goed met je.... ik denk dat jij niet op een forum thuis bent. ik denk dat jij prof. hulp nodig hebt. ik bedoel... je bent hier nu toch op deze wereld. kun je er maar beter wat van maken...
my thoughts exactly.quote:op maandag 8 augustus 2005 00:51 schreef gf het volgende:
nee, mijn leven was altijd 1 groot feestkom ik ga mezelf ook zielig vinden en om aandacht vragen op een forum. dan komt het allemaal wel weer goed. vooral jezelf heel zielig vinden, en alles 3x zo zwaar laten wegen.
wat hij zegt!quote:op maandag 8 augustus 2005 00:49 schreef static het volgende:
sinds wanneer posten hier mensen die gediplomeerd zijn om je hiermee te helpen?
vraag me liever wat voor topics en reacties hier op fok......quote:op maandag 8 augustus 2005 00:46 schreef hallulama het volgende:
james_lover, wat voor boeken leest u zoal, als ik vragen mag?
ik vermoed dat dat komt omdat je ooit zelf zo was.quote:op maandag 8 augustus 2005 00:53 schreef gf het volgende:
mensen die het stiekem heerlijk vinden om zichzelf zielig te vinden kan ik echt niet uitstaan gewoon.
stel dat je gelijk hebt, stel.. dan ben ik het levende bewijs dat je kan veranderen.quote:op maandag 8 augustus 2005 00:58 schreef hallulama het volgende:
[..]
ik vermoed dat dat komt omdat je ooit zelf zo was.
waar maak je dat nu weer uit opquote:als ik zo de topics hier op fokt lees is mijn zelfbeeld helemaal niet eens zo irrieel..
quote:op maandag 8 augustus 2005 00:56 schreef james_lover het volgende:
[...]
mijn idee was altijd je ontvangt wat je geeft of zoiets.
ik sta graag voor andere mensen klaar, verwacht verder ook niks terug, zij hebben het ook zwaar, maar het is nogal een domper als je merkt dat er niemand voor jou is waneer je een schouder nodig hebt om op uit te huilen. [...]
auw. erg sterkquote:op maandag 8 augustus 2005 00:57 schreef hallulama het volgende:
james_lover, je zei eerder "maar ergens blijf ik hopen dat die ene persoon nog langs komt, die ene waarvoor het waard is te blijven vechten... ", maar besef je dan niet dat jij die ene persoon bent?
dude, get a grip. wat voor bom?quote:op maandag 8 augustus 2005 00:56 schreef james_lover het volgende:
[..]
maar ergens moet de bom een keer barsten.
dus eigenlijk heb je een minderwaardigheidscomplex omdat je denkt dat je het niet goed doet?quote:ik sta graag voor andere mensen klaar, verwacht verder ook niks terug, zij hebben het ook zwaar, maar het is nogal een domper als je merkt dat er niemand voor jou is waneer je een schouder nodig hebt om op uit te huilen.
absoluut, laat dat alsjeblieft duidelijk zijn voor iedereen.quote:op maandag 8 augustus 2005 00:59 schreef gf het volgende:
stel dat je gelijk hebt, stel.. dan ben ik het levende bewijs dat je kan veranderen.
in het vorige topic zei gf anders wel rake dingen zoals 'schouders eronder en er wat van maken... je bent er en je moet het er mee doen. zelf.'quote:op maandag 8 augustus 2005 01:01 schreef hallulama het volgende:
echter, met enkel mensen om je heen die slechts zeggen "mensen die het stiekem heerlijk vinden om zichzelf zielig te vinden kan ik echt niet uitstaan gewoon." kom je niet ver natuurlijk.
eens. maar dat was ook nooit mijn bedoeling. dit vraagt duidelijk om een psycholoog. en sinds ik dat niet ben of wordt.quote:op maandag 8 augustus 2005 01:01 schreef hallulama het volgende:
[..]
echter, met enkel mensen om je heen die slechts zeggen "mensen die het stiekem heerlijk vinden om zichzelf zielig te vinden kan ik echt niet uitstaan gewoon." kom je niet ver natuurlijk.
wist dat je die eruit zou halenquote:op maandag 8 augustus 2005 00:59 schreef brighteyes het volgende:
[..]
dat is idd heel lullig... maar goed... zoals je zegt, je kan het niet van een ander verwachten... zeker niet als die het, zoals jij zegt, ook zwaar hebben... die kunnen dan mss op dat moment jouw probleempjes er niet bij hebben...
weet jij al precies wie je bent trouwens? volgens mij niet, je lijkt namelijk nogal min over jezelf en het leven om je heen te denken.quote:op maandag 8 augustus 2005 01:05 schreef james_lover het volgende:
1 is niet geaccepteerd worden om wie je bent.
reageer je ook nog even op mijn post of ga je wederom de zieligheid zelve uithangen?quote:
waarom ben je er zo van overtuigd dat je om je uiterlijk afgewezen wordt? misschien heeft je karakter wel wat scherpe kantjes. die misschien helemaal niet eens zo moeilijk bij te vijlen zijn als je je er van bewust bent.quote:op maandag 8 augustus 2005 01:05 schreef james_lover het volgende:
[..]
wist dat je die eruit zou halen![]()
nee niet van hen, maar er zijn nog genoeg andere mensen, you know...
maar eigenlijk maakt het me niet zoveel meer uit allemaal. mensen verwachten meer van me dan ik kan en ondertussen zit ik na jaren nog steeds met dezelfde problemen. 1 is niet geaccepteerd worden om wie je bent. schijnheilige mensen zeggen dat het om innerlijk gaat, mensen die beter weten, weten dat het bijna altijd om uiterlijk draait in deze wereld. en 2. zoals in eerdere topics te lezen is heb ik een vader met losse handjes.
nooit meer wakker worden...quote:op maandag 8 augustus 2005 00:49 schreef aurelium het volgende:
[..]
wat is je probleem dan nu precies?
ach, iedereen mag afentoe best even zielig doen, toch?quote:op maandag 8 augustus 2005 01:10 schreef static het volgende:
reageer je ook nog even op mijn post of ga je wederom de zieligheid zelve uithangen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |