abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29495722
enig idee wat het met je doet als je al vanaf de lagere school gewoon compleet genegeerd word door de meeste mensen?
ja, ik loop rond met een uiterlijk wat niet 'standaard' is en dan val je buiten de boot.
sorry dat ik niet zo sterk was om me door zoiets heen te slepen. misschien dat anderen dat wel kunnen maar ik was niet sterk genoeg.
buiten dat om spelen er nog veel meer problemen mee die het t allemaal niet meer waard maken.

tja om mij sluit je dit topic weer, ik kan er weinig aan doen dat sommige mensen niet normaal kunnen reageren. dit is toch het r&p forum?
blijkt maar weer dat niemand het wil horen, zoals ik al zei. maargoed jullie doen maar. ga maar verder met jullie leven, liever, zinloze leven. kijk eens om je heen wat voor ellende er allemaal in de wereld is, daar kun je je ogen toch niet voor sluiten?!!!!!!!!!!!!!
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:44:04 #2
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29495742
james_lover, vertel ons alsjeblieft je verhaal, i'm listening!
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:44:20 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_29495752
zie je, be.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_29495762
quote:
op maandag 8 augustus 2005 00:43 schreef james_lover het volgende:
enig idee wat het met je doet als je al vanaf de lagere school gewoon compleet genegeerd word door de meeste mensen?
ja, ik loop rond met een uiterlijk wat niet 'standaard' is en dan val je buiten de boot.
sorry dat ik niet zo sterk was om me door zoiets heen te slepen. misschien dat anderen dat wel kunnen maar ik was niet sterk genoeg.
buiten dat om spelen er nog veel meer problemen mee die het t allemaal niet meer waard maken.

tja om mij sluit je dit topic weer, ik kan er weinig aan doen dat sommige mensen niet normaal kunnen reageren. dit is toch het r&p forum?
blijkt maar weer dat niemand het wil horen, zoals ik al zei. maargoed jullie doen maar. ga maar verder met jullie leven, liever, zinloze leven. kijk eens om je heen wat voor ellende er allemaal in de wereld is, daar kun je je ogen toch niet voor sluiten?!!!!!!!!!!!!!
wil je dat iederen zich zo slecht voelt als jou.?
of wil je je beter voelen net als "iedereen"?
nuff said.
pi_29495787
quote:
op maandag 8 augustus 2005 00:43 schreef james_lover het volgende:

i know the feeling...
maar r&p gaat je er niet bij helpen hoor.
dit is een verzamelplek voor debielen die zich niet kunnen gedragen, en hun woede afreageren op een stel hulpeloze depressiefe kneusjes.
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:46:59 #6
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29495800
james_lover, wat voor boeken leest u zoal, als ik vragen mag?
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:47:30 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29495809
quote:
op maandag 8 augustus 2005 00:44 schreef static het volgende:
zie je, be.

aan de ts... je kan hier prima over je problemen praten, maar dit topic klinkt al heel anders dan de vorige. dat was vragen om aandacht... maar dat was ook zwelgen...

ik laat deze open. er zullen genoeg mensen zijn die op je willen reageren.
pi_29495819
je komt op mij over als een ontzettende huillie.
maar je hebt het vast erg zwaar, sterkte
Jupiler is goed
pi_29495827
ts..... vertel aub wat er echt is..... en wees reeel
pi_29495836
of dat iedereen zich beter voelt!
maar aan de zinloze reacties hier en daar op dit forum te lezen zijn er gewoon echt mensen die alleen maar aan zichzelf denken en geen ene reet om de gevoelens van een ander geven. imo zijn dat de mensen die hulp nodig hebben. je kunt je toch wel inleven in een ander zn situatie of in ieder geval nadenken voor je iets zegt. of als het je echt niet interreseerd reageer dan helemaal niet!
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:48:33 #11
15080 static
pi_29495839
quote:
op maandag 8 augustus 2005 00:47 schreef brighteyes het volgende:

[..]

aan de ts... je kan hier prima over je problemen praten, maar dit topic klinkt al heel anders dan de vorige. dat was vragen om aandacht... maar dat was ook zwelgen...
je kunt het wel.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_29495864
wrote her off for the tenth time today
and practice all the things i would say
but she came over
i lost my nerve
i took her back and made her dessert

now i know i’m being used
that’s okay man cause i like the abuse
i know she’s playing with me
that’s okay cause i got no self esteem

we make plans to go out at night
i wait till 2 then i turn out the light
all this rejection’s got me so low
if she keeps it up i just might tell her no

chorus
when she’s saying that she wants only me
then i wonder why she sleeps with my friends
when she’s saying that i’m like a disease
then i wonder how much more i can spend
well i guess i should speak up for myself
but i really think it’s better this way
the more you suffer
the more it shows you really care
right? yeah yeah yeah

now i’ll relate this little bit
that happens more than i’d like to admit
late at night she knocks on my door
drunk again and looking to score

now i know i should say no
but that’s kind of hard when she’s ready to go
i may be dumb
but i’m not a dweeb
i’m just a sucker with no self esteem

chorus
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:49:48 #13
15080 static
pi_29495872
quote:
op maandag 8 augustus 2005 00:48 schreef james_lover het volgende:
maar aan de zinloze reacties hier en daar op dit forum te lezen zijn er gewoon echt mensen die alleen maar aan zichzelf denken en geen ene reet om de gevoelens van een ander geven. imo zijn dat de mensen die hulp nodig hebben. je kunt je toch wel inleven in een ander zn situatie of in ieder geval nadenken voor je iets zegt. of als het je echt niet interreseerd reageer dan helemaal niet!
sinds wanneer posten hier mensen die gediplomeerd zijn om je hiermee te helpen?
pi_29495876
quote:
wat is je probleem dan nu precies?
Jupiler is goed
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:50:02 #15
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29495877
quote:
sir, will you please step into being and tell us what's the problem.
pi_29495887
quote:
maargoed wat is nu het concrete probleem?
nuff said.
pi_29495894
quote:
het zit goed met je.... ik denk dat jij niet op een forum thuis bent. ik denk dat jij prof. hulp nodig hebt. ik bedoel... je bent hier nu toch op deze wereld. kun je er maar beter wat van maken...
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:51:20 #18
91306 GF
Kingwood
pi_29495910
nee, mijn leven was altijd 1 groot feest kom ik ga mezelf ook zielig vinden en om aandacht vragen op een forum. dan komt het allemaal wel weer goed. vooral jezelf heel zielig vinden, en alles 3x zo zwaar laten wegen.
Unspoken words were understood
pi_29495916
oke, nog iemand die zich geen idee heeft waar de ts het over heeft.
what is the fuckin' problem!?!
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:52:13 #20
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29495925
quote:
op maandag 8 augustus 2005 00:50 schreef thefrankey het volgende:

het zit goed met je.... ik denk dat jij niet op een forum thuis bent. ik denk dat jij prof. hulp nodig hebt. ik bedoel... je bent hier nu toch op deze wereld. kun je er maar beter wat van maken...
ze is nog altijd bijdehand genoeg om op een forum te zeggen wat er aan scheelt, volgens mij.

but she's also pissed, no doubt
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:52:57 #21
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29495942
niemand heeft ook gezegd dat de wereld rechtvaardig is.

ik heb het oorspronkelijke topic ook gelezen en ik heb een beetje het idee dat je min of meer eist dat andere mensen helderziend zijn en zich ter plekke in je in proberen te leven en interesse in je gaan tonen. je overschat imo sowieso de interesse die mensen in elkaar hebben; die is vrij oppervlakkig. niet omdat het mensen niets uitmaakt maar omdat elk individu onvermijdeljk maar een klein radertje in de leefwereld van anderen is. je moet je beschikbare aandacht en geheugen tussen al die kleine radertjes verdelen.

dat maakt het niet minder kut voor je, maar het maakt wel je slachtofferrol niet helemaal terecht.
Vampire Romance O+
pi_29495946
aaah vat em al

nja joh dan ga je lekker eeuwig slapen
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:53:08 #23
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29495948
james_lover, mailen mag ook...
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:53:29 #24
91306 GF
Kingwood
pi_29495956
mensen die het stiekem heerlijk vinden om zichzelf zielig te vinden kan ik echt niet uitstaan gewoon.
pi_29495970
quote:
op maandag 8 augustus 2005 00:51 schreef gf het volgende:
nee, mijn leven was altijd 1 groot feest kom ik ga mezelf ook zielig vinden en om aandacht vragen op een forum. dan komt het allemaal wel weer goed. vooral jezelf heel zielig vinden, en alles 3x zo zwaar laten wegen.
my thoughts exactly.
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:54:36 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29495981
quote:
op maandag 8 augustus 2005 00:49 schreef static het volgende:
sinds wanneer posten hier mensen die gediplomeerd zijn om je hiermee te helpen?
wat hij zegt!
dat is dus ook de reden dat je andere topic dicht ging... je hebt hulp nodig. professionele hulp. niet de hulp die je hier denkt te krijgen... aandacht...

en wat de verdere reacties betreft... niet alles is ok, maar dat kan je verwachten... het is een openbaar jongeren forum. niet iedereen reageert overal serieus op...

je kan hier prima je verhaal kwijt, maar je kan niet bepalen wat voor reacties je wel of niet krijgt.
het is net het echt leven... deal with it!
pi_29496023
quote:
op maandag 8 augustus 2005 00:46 schreef hallulama het volgende:
james_lover, wat voor boeken leest u zoal, als ik vragen mag?
vraag me liever wat voor topics en reacties hier op fok......
eigenlijk herken ik in veel topics dingen van mezelf, als ik daar lees hoe het er aan toe gaat.. daarvan zou bijna iedereen gaan doemdenken.
voor de rest, ik zit niet lekker in mn vel, al jaren niet! maar ergens moet de bom een keer barsten.
zoek hulp roept iedereen dan meteen. nee dank je, ik heb gezien hoe dat er aan toe gaat hier in nl.
tja, de inside info daarvan krijg ik ook allemaal wel mee als je altijd voor iedereen wilt klaar staan.
mijn idee was altijd je ontvangt wat je geeft of zoiets.
ik sta graag voor andere mensen klaar, verwacht verder ook niks terug, zij hebben het ook zwaar, maar het is nogal een domper als je merkt dat er niemand voor jou is waneer je een schouder nodig hebt om op uit te huilen. want geloof me, alleen al het gevoel dat er iemand voor je is doet al zoveel! maar die is er niet. en met mijn zelfbeeld zal die er wel niet komen ook. en als ik zo de topics hier op fokt lees is mijn zelfbeeld helemaal niet eens zo irrieel.. meer de waarheid onder ogen zien zeg maar. tja that's just the way it is en je kunt het accepteren... of niet.
pi_29496041
dat vraagt om een foto.
Jupiler is goed
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:57:46 #29
91306 GF
Kingwood
pi_29496048
ik heb vroeger ook genoeg problemen gehad. een psycholoog kon me daar heel goed bij helpen.
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:57:47 #30
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29496052
james_lover, je zei eerder "maar ergens blijf ik hopen dat die ene persoon nog langs komt, die ene waarvoor het waard is te blijven vechten... ", maar besef je dan niet dat jij die ene persoon bent?
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:58:28 #31
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29496065
quote:
op maandag 8 augustus 2005 00:53 schreef gf het volgende:
mensen die het stiekem heerlijk vinden om zichzelf zielig te vinden kan ik echt niet uitstaan gewoon.
ik vermoed dat dat komt omdat je ooit zelf zo was.
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:59:25 #32
91306 GF
Kingwood
pi_29496083
quote:
op maandag 8 augustus 2005 00:58 schreef hallulama het volgende:

[..]

ik vermoed dat dat komt omdat je ooit zelf zo was.
stel dat je gelijk hebt, stel.. dan ben ik het levende bewijs dat je kan veranderen.
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:59:38 #33
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29496086
quote:
als ik zo de topics hier op fokt lees is mijn zelfbeeld helemaal niet eens zo irrieel..
waar maak je dat nu weer uit op
Vampire Romance O+
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:59:55 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29496097
quote:
op maandag 8 augustus 2005 00:56 schreef james_lover het volgende:
[...]
mijn idee was altijd je ontvangt wat je geeft of zoiets.
ik sta graag voor andere mensen klaar, verwacht verder ook niks terug, zij hebben het ook zwaar, maar het is nogal een domper als je merkt dat er niemand voor jou is waneer je een schouder nodig hebt om op uit te huilen. [...]

dat is idd heel lullig... maar goed... zoals je zegt, je kan het niet van een ander verwachten... zeker niet als die het, zoals jij zegt, ook zwaar hebben... die kunnen dan mss op dat moment jouw probleempjes er niet bij hebben...
pi_29496108
* mr-mackey zou zó met je ruilen...
gewoon je schouders eronder. wat het ook is: jijzelf bent de enige die het kan oplossen!

en als je écht eens wat van je af wil praten, wil ik wel even met je irc'en, hoor
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:00:47 #36
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29496111
quote:
op maandag 8 augustus 2005 00:57 schreef hallulama het volgende:
james_lover, je zei eerder "maar ergens blijf ik hopen dat die ene persoon nog langs komt, die ene waarvoor het waard is te blijven vechten... ", maar besef je dan niet dat jij die ene persoon bent?
auw. erg sterk
Vampire Romance O+
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:01:39 #37
15080 static
pi_29496132
quote:
op maandag 8 augustus 2005 00:56 schreef james_lover het volgende:

[..]

maar ergens moet de bom een keer barsten.
dude, get a grip. wat voor bom?
quote:
ik sta graag voor andere mensen klaar, verwacht verder ook niks terug, zij hebben het ook zwaar, maar het is nogal een domper als je merkt dat er niemand voor jou is waneer je een schouder nodig hebt om op uit te huilen.
dus eigenlijk heb je een minderwaardigheidscomplex omdat je denkt dat je het niet goed doet?
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:01:55 #38
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29496136
quote:
op maandag 8 augustus 2005 00:59 schreef gf het volgende:

stel dat je gelijk hebt, stel.. dan ben ik het levende bewijs dat je kan veranderen.
absoluut, laat dat alsjeblieft duidelijk zijn voor iedereen.

echter, met enkel mensen om je heen die slechts zeggen "mensen die het stiekem heerlijk vinden om zichzelf zielig te vinden kan ik echt niet uitstaan gewoon." kom je niet ver natuurlijk.
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:03:20 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29496162
quote:
op maandag 8 augustus 2005 01:01 schreef hallulama het volgende:
echter, met enkel mensen om je heen die slechts zeggen "mensen die het stiekem heerlijk vinden om zichzelf zielig te vinden kan ik echt niet uitstaan gewoon." kom je niet ver natuurlijk.
in het vorige topic zei gf anders wel rake dingen zoals 'schouders eronder en er wat van maken... je bent er en je moet het er mee doen. zelf.'
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:03:40 #40
91306 GF
Kingwood
pi_29496168
quote:
op maandag 8 augustus 2005 01:01 schreef hallulama het volgende:

[..]

eens. maar dat was ook nooit mijn bedoeling. dit vraagt duidelijk om een psycholoog. en sinds ik dat niet ben of wordt.
pi_29496201
quote:
op maandag 8 augustus 2005 00:59 schreef brighteyes het volgende:

[..]

dat is idd heel lullig... maar goed... zoals je zegt, je kan het niet van een ander verwachten... zeker niet als die het, zoals jij zegt, ook zwaar hebben... die kunnen dan mss op dat moment jouw probleempjes er niet bij hebben...
wist dat je die eruit zou halen
nee niet van hen, maar er zijn nog genoeg andere mensen, you know...
maar eigenlijk maakt het me niet zoveel meer uit allemaal. mensen verwachten meer van me dan ik kan en ondertussen zit ik na jaren nog steeds met dezelfde problemen. 1 is niet geaccepteerd worden om wie je bent. schijnheilige mensen zeggen dat het om innerlijk gaat, mensen die beter weten, weten dat het bijna altijd om uiterlijk draait in deze wereld. en 2. zoals in eerdere topics te lezen is heb ik een vader met losse handjes.
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:08:40 #42
91306 GF
Kingwood
pi_29496251
en omdat je vader losse handjes had laat jij je leven vergallen? kom op, je bent veel sterker dan dat. ik heb mijn vader in geen 10 jaar gezien, ook niet zonder reden. ik weet in dat opzicht donders goed waar ik het over heb. en ook dat je dat niet alleen op hoeft te lossen.
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:09:09 #43
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29496263
als niemand je ooit heeft geleerd waar het geluk te vinden, is het rete lastig zoeken.

lees eens wat aardige boeken, zoals bijvoorbeeld:

handboek spiegelogie

hardcover, 259 pagina's
de zaak, 2004
isbn: 9072455452

misschien dat meer mensen wat tips kunnen geven betreffende boeken die hun ogen openden.

verder is een bezoekje aan een hulpinstantie altijd ook een goed idee als 't erg zwaar wordt.
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:10:21 #44
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29496283
quote:
op maandag 8 augustus 2005 01:05 schreef james_lover het volgende:

1 is niet geaccepteerd worden om wie je bent.
weet jij al precies wie je bent trouwens? volgens mij niet, je lijkt namelijk nogal min over jezelf en het leven om je heen te denken.
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:10:33 #45
15080 static
pi_29496287
quote:

[..]

-knip-
reageer je ook nog even op mijn post of ga je wederom de zieligheid zelve uithangen?
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:11:40 #46
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29496303
quote:

[..]

wist dat je die eruit zou halen
nee niet van hen, maar er zijn nog genoeg andere mensen, you know...
maar eigenlijk maakt het me niet zoveel meer uit allemaal. mensen verwachten meer van me dan ik kan en ondertussen zit ik na jaren nog steeds met dezelfde problemen. 1 is niet geaccepteerd worden om wie je bent. schijnheilige mensen zeggen dat het om innerlijk gaat, mensen die beter weten, weten dat het bijna altijd om uiterlijk draait in deze wereld. en 2. zoals in eerdere topics te lezen is heb ik een vader met losse handjes.
waarom ben je er zo van overtuigd dat je om je uiterlijk afgewezen wordt? misschien heeft je karakter wel wat scherpe kantjes. die misschien helemaal niet eens zo moeilijk bij te vijlen zijn als je je er van bewust bent.
Vampire Romance O+
pi_29496312
quote:
op maandag 8 augustus 2005 00:49 schreef aurelium het volgende:

[..]

wat is je probleem dan nu precies?
nooit meer wakker worden...
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:12:36 #48
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29496314
quote:
op maandag 8 augustus 2005 01:10 schreef static het volgende:

reageer je ook nog even op mijn post of ga je wederom de zieligheid zelve uithangen?
ach, iedereen mag afentoe best even zielig doen, toch?

maar daarna dient men wel aan een oplossing te werken, anders laad je jezelf weer op, barst de bom weer, en moet je weer even zielig doen om je hart te luchten, en dat is niet echt constructief natuurlijk, maar wel typisch vrouwelijk
pi_29496334
tip:
als je vader losse handjes heeft, kun je jezelf het beste een gothic-uiterlijk aanmeten: dan vallen de kneuzingen niet op!

even on-topic:
je kunt maatregelen nemen tegen een vader met losse handen: aangifte doen, bij voorbeeld.
aanmodderen lijdt tot niets. als je niets onderneemt, moet je ook geen medelijden verwachten.
wanneer je wilt wachten tot anderen voor jouw de kastanjes uit het vuur halen, moet je héél veel geduld hebben. medestanders krijg je pas wanneer je vecht. zo simpel is dat.
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:13:51 #50
91306 GF
Kingwood
pi_29496339
oh, ts is een vrouw. dat verklaard een hoop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')