wil je dat iederen zich zo slecht voelt als jou.?quote:op maandag 8 augustus 2005 00:43 schreef james_lover het volgende:
enig idee wat het met je doet als je al vanaf de lagere school gewoon compleet genegeerd word door de meeste mensen?
ja, ik loop rond met een uiterlijk wat niet 'standaard' is en dan val je buiten de boot.
sorry dat ik niet zo sterk was om me door zoiets heen te slepen. misschien dat anderen dat wel kunnen maar ik was niet sterk genoeg.
buiten dat om spelen er nog veel meer problemen mee die het t allemaal niet meer waard maken.
tja om mij sluit je dit topic weer, ik kan er weinig aan doen dat sommige mensen niet normaal kunnen reageren. dit is toch het r&p forum?
blijkt maar weer dat niemand het wil horen, zoals ik al zei. maargoed jullie doen maar. ga maar verder met jullie leven, liever, zinloze leven. kijk eens om je heen wat voor ellende er allemaal in de wereld is, daar kun je je ogen toch niet voor sluiten?!!!!!!!!!!!!!
i know the feeling...quote:op maandag 8 augustus 2005 00:43 schreef james_lover het volgende:
enig idee wat het met je doet als je al vanaf de lagere school gewoon compleet genegeerd word door de meeste mensen?
ja, ik loop rond met een uiterlijk wat niet 'standaard' is en dan val je buiten de boot.
sorry dat ik niet zo sterk was om me door zoiets heen te slepen. misschien dat anderen dat wel kunnen maar ik was niet sterk genoeg.
buiten dat om spelen er nog veel meer problemen mee die het t allemaal niet meer waard maken.
tja om mij sluit je dit topic weer, ik kan er weinig aan doen dat sommige mensen niet normaal kunnen reageren. dit is toch het r&p forum?
blijkt maar weer dat niemand het wil horen, zoals ik al zei. maargoed jullie doen maar. ga maar verder met jullie leven, liever, zinloze leven. kijk eens om je heen wat voor ellende er allemaal in de wereld is, daar kun je je ogen toch niet voor sluiten?!!!!!!!!!!!!!
quote:op maandag 8 augustus 2005 00:44 schreef static het volgende:
zie je, be.
je kunt het wel.quote:op maandag 8 augustus 2005 00:47 schreef brighteyes het volgende:
[..]
aan de ts... je kan hier prima over je problemen praten, maar dit topic klinkt al heel anders dan de vorige. dat was vragen om aandacht... maar dat was ook zwelgen...
sinds wanneer posten hier mensen die gediplomeerd zijn om je hiermee te helpen?quote:op maandag 8 augustus 2005 00:48 schreef james_lover het volgende:
of dat iedereen zich beter voelt!
maar aan de zinloze reacties hier en daar op dit forum te lezen zijn er gewoon echt mensen die alleen maar aan zichzelf denken en geen ene reet om de gevoelens van een ander geven. imo zijn dat de mensen die hulp nodig hebben. je kunt je toch wel inleven in een ander zn situatie of in ieder geval nadenken voor je iets zegt. of als het je echt niet interreseerd reageer dan helemaal niet!
wat is je probleem dan nu precies?quote:op maandag 8 augustus 2005 00:48 schreef james_lover het volgende:
maar aan de zinloze reacties hier en daar op dit forum te lezen zijn er gewoon echt mensen die alleen maar aan zichzelf denken en geen ene reet om de gevoelens van een ander geven. imo zijn dat de mensen die hulp nodig hebben. je kunt je toch wel inleven in een ander zn situatie of in ieder geval nadenken voor je iets zegt. of als het je echt niet interreseerd reageer dan helemaal niet!
sir, will you please step into being and tell us what's the problem.quote:op maandag 8 augustus 2005 00:48 schreef james_lover het volgende:
maargoed wat is nu het concrete probleem?quote:op maandag 8 augustus 2005 00:48 schreef james_lover het volgende:
het zit goed met je.... ik denk dat jij niet op een forum thuis bent. ik denk dat jij prof. hulp nodig hebt. ik bedoel... je bent hier nu toch op deze wereld. kun je er maar beter wat van maken...quote:op maandag 8 augustus 2005 00:48 schreef james_lover het volgende:
ze is nog altijd bijdehand genoeg om op een forum te zeggen wat er aan scheelt, volgens mij.quote:op maandag 8 augustus 2005 00:50 schreef thefrankey het volgende:
het zit goed met je.... ik denk dat jij niet op een forum thuis bent. ik denk dat jij prof. hulp nodig hebt. ik bedoel... je bent hier nu toch op deze wereld. kun je er maar beter wat van maken...
my thoughts exactly.quote:op maandag 8 augustus 2005 00:51 schreef gf het volgende:
nee, mijn leven was altijd 1 groot feestkom ik ga mezelf ook zielig vinden en om aandacht vragen op een forum. dan komt het allemaal wel weer goed. vooral jezelf heel zielig vinden, en alles 3x zo zwaar laten wegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |