Op deze manier mag je dat best zeggen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:06 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik reageerde op een opmerking dat 12 kinderen krijgen asociaal was.
Ik vind het asociaal als vrouwen geen kinderen krijgen, maar dat mocht ik kennelijk niet zeggen.
Dus ik doelde op het egoisme van de huidige generatie vrouwen die consumeren belangrijker vindt dan voortplanten.

Merci beaucoupquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Op deze manier mag je dat best zeggen.

idd consumeren is oo belangrijker, dankzij consumeren krijg jij later je fokpremie, er zijn genoeg mensen op deze wereld, adopteer liever kinderen dan dat je ze zelf maaktquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:06 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik vind het asociaal als vrouwen geen kinderen krijgen, maar dat mocht ik kennelijk niet zeggen.
Dus ik doelde op het egoisme van de huidige generatie vrouwen die consumeren belangrijker vindt dan voortplanten.

Tja, als je het op basis van argumenten niet kunt winnen, reageer je op deze manierquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:36 schreef lionsguy18 het volgende:
Heb je nog wat zinnigs te melden dVTB, want de onzin die je nu uitkraamt is de moeite van een antwoord niet waard.

En je kan zo goed verongelijkt doen. Je weet toch dat je aan het bullshitten bent he? Welke gek gaat er op deze overbevolkte wereld nou 16 kinderen op de wereld zetten? Alleen asociale debielen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:36 schreef lionsguy18 het volgende:
Heb je nog wat zinnigs te melden dVTB, want de onzin die je nu uitkraamt is de moeite van een antwoord niet waard.

Van mij mag er zelfs vanuit hogerhand iets gedaan worden aan achterlijkheid. Om te beginnen een wet invoeren die godsdienst in politiek, media en onderwijs verbiedt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:24 schreef pberends het volgende:
Normaal betreur ik het als autochtonen Nederland de rug toekeren, maar dit soort achterlopende mensen ben ik liever kwijt dan rijk. Of betreurt het iemand wel?

quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:25 schreef dVTB het volgende:
Ga nou gewoon eens in op mijn vraag, in plaats van die te ontwijken. Waarom is het 'asociaal' wanneer mensen ertoe besluiten om geen kinderen op de wereld te zetten? Asociaal suggereert namelijk dat ze daarmee anderen in de weg zitten. Loopt de wereldbevolking gevaar ofzo? Neemt de mensheid de laatste jaren zorgwekkend in aantal af?![]()
Zo zinloos, egoïsme verwijten aan mensen met teveel of te weinig kinderen. Het aantal mensen op deze wereld is niet te beïnvloeden door individuele keuzes, dus kiest eenieder een eigen weg hierin. En dat heeft niks met egoïsme of altruisme ten opzichte van de gehele wereldbevolking te maken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:27 schreef JackyVie het volgende:En je kan zo goed verongelijkt doen. Je weet toch dat je aan het bullshitten bent he? Welke gek gaat er op deze overbevolkte wereld nou 16 kinderen op de wereld zetten? Alleen asociale debielen.

normaal zorgt de natuur voor een natuurlijk evenwicht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:16 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Zo zinloos, egoïsme verwijten aan mensen met teveel of te weinig kinderen. Het aantal mensen op deze wereld is niet te beïnvloeden door individuele keuzes, dus kiest eenieder een eigen weg hierin. En dat heeft niks met egoïsme of altruisme ten opzichte van de gehele wereldbevolking te maken.
Nog afgezien dat niemand de schuld van overbevolking of uitsterven van de mensheid kan torsen zouden mensen ook anderen daarin geen schuld moeten aanwrijven.

Uh ja doh.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De Duitse wet op het kindergeld.
Dat is toch hun keuze?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:06 schreef lionsguy18 het volgende:

Wat is er zo belangrijk aan het voortplanten? We sterven heus nog niet uit hoor, nog lang niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:06 schreef lionsguy18 het volgende:

Tsja, da's dan de menselijke natuur he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:00 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
normaal zorgt de natuur voor een natuurlijk evenwicht.
"helaas" staat de mens bovenaan de voedselketen en kan de mens de natuur "bedriegen" door medische wetenschap.
de natuur als belangrijke factor in natuurlijk evenwicht kan weggelaten worden. tis aan de mens om verantwoordelijkheid te nemen die hoort bij ons ontwikkelingspeil. dat houdt dus gewoon in dat we zelf wat doen aan de overbevolking en matiging van aantal kinderen per gezin zou een goed begin zijn!

Autochtone nederlanders sterven wel uit.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:56 schreef Sessy het volgende:
[..]
Wat is er zo belangrijk aan het voortplanten? We sterven heus nog niet uit hoor, nog lang niet.

Wat doe jij nog hier? Ga je vrouw met jong schoppen! Vooruit!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:27 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Autochtone nederlanders sterven wel uit.
Dat is mede te danken aan vrouwen met jouw mentaliteit.
Ikke ikke en de rest kan stikke.

Dat ligt nog in de toekomst want ik heb nog geen zelfstandig inkomenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat doe jij nog hier? Ga je vrouw met jong schoppen! Vooruit!

je bent dus 28, woont bij je moeder thuis en werkt bij de lokale supermarkt parttimequote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:04 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Dat ligt nog in de toekomst want ik heb nog geen zelfstandig inkomen

Ik weet het, ik mag het niet zeggen maar WAT BEN JIJ DOM!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:27 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]

Ik ben weliswaar een vrouw, maar ook een allochtoon.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:27 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]

Oh ja, die sneer was ik ook nog vergeten: officieel geldt ik ook als allochtoon (hoewel ik zo door zou kunnen gaan voor Miss Ariërquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:09 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik ben weliswaar een vrouw, maar ook een allochtoon.![]()
In jouw ogen waarschijnlijk een "goede" allochtoon ook, eentje die zich tenminste niet voorplant zodat jouw "zuivere" genen niet met het uitsterven worden bedreigd.![]()
Schat, ik heb nieuws voor jou; je bent zo'n 80 jaar te laat geboren en net in het verkeerde land. Was je nou rond 1910 in Duitsland geboren dan was je rond 1932 22 jaar, een huwbare leeftijd en een perfect moment om met het fokken van zeer veel arische kinderen te beginnen.![]()
In Rusland krijg je momenteel ook fokpremies, maar Rusland kan heel Siberië nog volbouwen. Nederland heeft die luxe niet. We kunnen hier hoogstens nog een stuk zee inpolderen, als men tenminste niet zoals bij het Markermeer gaat zeuren over beestjes. Maar dat doet men dus wel, en de bouwgrond wordt ook nog eens kunstmatig schaars gehouden doordat men niet alles mag volbouwen. Met andere woorden, hoe meer kinderen we nu maken, hoe groter de woningsnood wordt en hoe minder mensen het zich straks kunnen veroorloven om kinderen te nemen (omdat je nu eenmaal eerst een huis wilt hebben waar je jouw kinderen kunt opvoeden).
2 kinderen per paar, wil je er meer dan moet je dat zelf maar oplossen. Kun je dat niet dan zoek je maar een ander land waar ze die jonkies van jou WEL willen sponsoren. Of liever nog een andere wereld, want deze is aardig vol.

Ja maar 2 mag, dat zeg ik toch. 2 (en incidenteel 3) per paar betekent dat de populatie gewoon op peil blijft of, bij een geboortecijfer van 2 en incidenteel 1 per paar, gecontroleerd daalt. En precies, er zijn er net 12 opgerot!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh ja, die sneer was ik ook nog vergeten: officieel geldt ik ook als allochtoon (hoewel ik zo door zou kunnen gaan voor Miss Ariër) en ik heb ook nog eens twee nieuwe allochtoontjes geproduceerd om de toekomstige druk op de woningmarkt maar zeker te stellen.
Maar dat geeft niet, want er zijn er net 12 opgerot![]()

Er is geen SGP Jongerendag wel een EO Jongerendag.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:50 schreef nietzman het volgende:
Ga je ook naar de SGP-jongerendag, Lionsguy?

Fokken is platte taal van een onvolwassen asociaal gedachtengoed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:16 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja maar 2 mag, dat zeg ik toch. 2 (en incidenteel 3) per paar betekent dat de populatie gewoon op peil blijft of, bij een geboortecijfer van 2 en incidenteel 1 per paar, gecontroleerd daalt. En precies, er zijn er net 12 opgerot!En dan ook nog eens niet 12 gewone jonkies, maar 12 jonkies waarvan de kans groot is dat zij er straks ook meer dan 2 per gezin gaan fokken.

En trouwen jullie ook met je nichtje?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:21 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Er is geen SGP Jongerendag wel een EO Jongerendag.
Je bent dus slecht geinformeerd.

Nee trouwen met een nichtje komt alleen bij berbers voor of die lui uit Anatolie.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En trouwen jullie ook met je nichtje?

Wel eens op de veluwe of in de midwest geweest? En dan een Pickuptruck rijden, of een Opel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:25 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Nee trouwen met een nichtje komt alleen bij berbers voor of die lui uit Anatolie.

God wil dat jij morgen homo wordt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:23 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Fokken is platte taal van een onvolwassen asociaal gedachtengoed.
Ben blij dat je geen kinderen neemt want dat worden toch maar hangjongeren.
Ik wil wel 5 kinderen en dat zal gebeuren als God het wil.

Zielig figuur.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:50 schreef DarkDancer het volgende:
lionsguy, volgens mij ben je zo schijnheilig als wat.
je vriend zei net nog dat je tijdens het fokken altijd met een tarzan in je reet zit en je kijkt naar keiharde gay-pron!

Nee, stiekem wist ik dat wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:21 schreef lionsguy18 het volgende:
Er is geen SGP Jongerendag wel een EO Jongerendag.
Je bent dus slecht geinformeerd.

okquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, stiekem wist ik dat wel.
Ben je wel lid van de SGP olé?
En heb je de nieuwe Bijbelvertaling al?

Wat toevallig! Dat is ook het aantal waarop allochtone ik en mijn allochtone partner mikken! Dan zijn de jouwe ook meteen voorzien van begeleiders in de projecten waar we ze ongetwijfeld zullen tegenkomen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:23 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]

God wil het niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:23 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]

Nee we hebben er al tweequote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:49 schreef Sessy het volgende:
[..]
God wil het niet.![]()
Overigens fokken wij onze katten ook. Niks mis met fokken.![]()
Poesje kopen?![]()

Prijs de heer en neuk de buurvrouw en haar dochterquote:Fokken is platte taal van een onvolwassen asociaal gedachtengoed.

god laat waarschijnlijk wel dat beest kapot gaan omdat het zo'n sadist is!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:06 schreef Sessy het volgende:
[..]
Wij vier. En als God het wil, binnenkort vijf!![]()

Als God meegelezen had was je waarschijnlijk onvruchtbaar geboren, blijkt toch maar eens te meer dat God niet bestaat...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:23 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]

Neuh, omdat het de lieve kippetjes wil beschermen waar het kattenvoer van gemaakt wordt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:08 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
god laat waarschijnlijk wel dat beest kapot gaan omdat het zo'n sadist is!

Dat weet je niet, misschien is hij dat wel. Of is hij dat later geworden. Vaccineren mocht toch niet van God? Nou en kinderziektes zoals bijv. de bof willen nog wel eens de vruchtbaarheid van de man aantasten.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als God meegelezen had was je waarschijnlijk onvruchtbaar geboren, blijkt toch maar eens te meer dat God niet bestaat...

Een nozem als hij dient voortijdig gecastreerd te worden, zodat zijn ideeen geen gevolg vinden middels indoctrinatie van vader op zoon.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:36 schreef Sessy het volgende:
[..]
Dat weet je niet, misschien is hij dat wel. Of is hij dat later geworden. Vaccineren mocht toch niet van God? Nou en kinderziektes zoals bijv. de bof willen nog wel eens de vruchtbaarheid van de man aantasten.![]()
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |