was je vanmiddag zeker ook weerquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och je hebt me zo vaak dronken gezien
quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
was je vanmiddag zeker ook weer
Maar dan wel ergens anders.. iig niet thuis
quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:17 schreef Tha_T het volgende:
Geluidskaart was trouwens niet kapot. Ik had het volume uitgedraaid
SpeedyHJ??quote:
Ja nee, kdacht dat je al terug thuis was in Den Haag...quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarvan?
Ik ben de hele dag al thuis. Nou ja, bij Arty thuis.
Hoi
quote:
Daar zat ik ookquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik bedoelde rechtdoor richting Groningen hè?
Nee ik ga morgenochtend pas naar huis (de vierdaagse werkweek heeft zo zijn voordelenquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja nee, kdacht dat je al terug thuis was in Den Haag...
Vraag me niet waar ik dat gehaald heb eh
welkom weer danquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:08 schreef Tha_T het volgende:
Zijt ik weer
profiteren nog welquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee ik ga morgenochtend pas naar huis (de vierdaagse werkweek heeft zo zijn voordelen) Dus nog even profiteren van een avondje bij de man
![]()
hij/jullie moet wat doen aan zijn reputatie daarquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En niemand die je kon helpen toen je zei: waar woont Arty????
Damn![]()
Ow da's idd wel handig.. Ik dacht gewoon dat je vaak thuis werkte, wist niet dat het slechts 4 dagen was.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee ik ga morgenochtend pas naar huis (de vierdaagse werkweek heeft zo zijn voordelen) Dus nog even profiteren van een avondje bij de man
![]()
Alweer een levenloze dag gevierdquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:20 schreef Duderinnetje het volgende:
En wat hebben we allemaal gedaan vandaag?
In februari wonen we in het centrum. We zullen ons best doen ons dan wat beter te profilerenquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij/jullie moet wat doen aan zijn reputatie daar
Ach gos!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |