Jij staat op dezelfde plek als ik.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:57 schreef spenky het volgende:
[..]
mijn beelden zijn exlusiever... stond geen camera daar... egt zo raar... op een keerpunt geen cam...? :S dat is juis thet spannends...
strakke fotosquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:47 schreef Rizzz het volgende:
Ik was er natuurlijk ook bij. Was er om 11 uur en toen was het al redelijk druk (vergeleken met de Marlboro Masters van dit jaar, toen stond iedereen ook al in Rotterdam). Wel een perfecte plek gevonden bij Hofplein (vanaf station gezien aan de rechterkant). Albers was lekker op dreef vlak voor mijn neus. Ondanks de drukte en regen toch een boel mooie foto's (behalve van de Williams F1 aangezien het toen keihard ging plensen), dus die zullen hier zo verschijnen hier is een kleine en snelle selectie, meer en groter binnenkort op m'n site...
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
6
[afbeelding]
7
[afbeelding]
8
[afbeelding]
9
[afbeelding]
10
[afbeelding]
11
[afbeelding]
12
[afbeelding]
13
[afbeelding]
14
[afbeelding]
15
[afbeelding]
16
[afbeelding]
17
[afbeelding]
18
[afbeelding]
19
[afbeelding]
20
[afbeelding]
21
[afbeelding]
22
[afbeelding]
23
[afbeelding]
24
[afbeelding]
25
[afbeelding]
26
[afbeelding]
27
[afbeelding]
28
[afbeelding]
29
[afbeelding]
30
[afbeelding]
jup, bij het Hofplein dus, maar er stonden wel een paar mensen voor me (die waarschijnlijk soms een klap van mijn lens hebben gekregen). Maar die lui stonden er al om 09.30 uur. Dat was zelfs mij iets te vroeg. Rond de tijd dat er gereden werd stond het minstens 8 man dik achter mij.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:58 schreef spenky het volgende:
[..]
strakke fotos
jij had cker goeie plek
jaloers hier![]()
ja, dat was best slim. Zat er ook aan te denken, maar het leek me niet echt handig in de bus en trein. Maar er waren maar weinig mensen op het idee gekomen. Heb er maar twee mensen mee zien lopen (misschien was jij een van die twee?) en een aantal schilders (?) die een hele hoogwerker/steiger (ik weet niet hoe je zo'n ding noemt) hadden meegebracht. Maar ik denk dat ik over 3 weken tijdens de DTM wel even een trappetje meeneem (op een van de drie dagen).quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:38 schreef smash789 het volgende:
Daarom heb ik dus ook een ladder meegenomen. Ik denk dat ik bijna nog beter zicht had dan het publiekvolk
ik ga waarschijnlijk ook naar DTMquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:44 schreef Rizzz het volgende:
[..]
ja, dat was best slim. Zat er ook aan te denken, maar het leek me niet echt handig in de bus en trein. Maar er waren maar weinig mensen op het idee gekomen. Heb er maar twee mensen mee zien lopen (misschien was jij een van die twee?) en een aantal schilders (?) die een hele hoogwerker/steiger (ik weet niet hoe je zo'n ding noemt) hadden meegebracht. Maar ik denk dat ik over 3 weken tijdens de DTM wel even een trappetje meeneem (op een van de drie dagen).
500cc?quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:05 schreef MouseOver het volgende:
Zijn pic 17 en 18 van die 50cc GP racertjes die tegen de 170 aantikken?
quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:49 schreef spenky het volgende:
500cc?
Ja dus?quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:48 schreef Patrick281 het volgende:
Gisteren Sahara gekeken in Pathe de Kuip.![]()
daarom heeftie het gemist... ofzo :Squote:Op maandag 8 augustus 2005 10:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja dus?Echt weer zo'n reactie van jou
Wat heeft dat nou weer met dit topic te maken
nee jij staat bekend om je on topic reactie's.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja dus?Echt weer zo'n reactie van jou
Wat heeft dat nou weer met dit topic te maken
Lache hee met onsquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:06 schreef Sjoewe het volgende:
Been there done that.
Wij stonden bij de bocht aan het eind van de coolsingel, alles perfect kunnen zien aangezien ze vol in de remmen moesten en toen weer hard optrekken
'Ons' als in ons brommerknurften?quote:
Heb je daar toestemming voor gegeven? Zo niet, zou ik ff een mailtje sturen dat je centen wilt zien, omdat ze het auteurs/copyright schenden...quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:40 schreef Rizzz het volgende:
Cool, een van mijn foto's is op de voorpagina van nu.nl geplaatst!Even het bewijs:
[afbeelding]
en als het niet meer op nu.nl staat:
[afbeelding]
hehe, ja, ik heb die foto zelf ingestuurdquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:32 schreef Sloper het volgende:
Heb je daar toestemming voor gegeven? Zo niet, zou ik ff een mailtje sturen dat je centen wilt zien, omdat ze het auteurs/copyright schenden...
Ja pcies, maar leg eens uit HOE hard dan ? Omschrijf eens.quote:
Mooi filmpje, en geeft wel ideequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:27 schreef el_nuno het volgende:
een minardie die een burnout doet
http://rapidshare.de/files/3789559/MVI_0888.avi.html
Ik vond de uitzending gewoon bagger.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:36 schreef VanDread het volgende:
RTL5 uitzending was prima, ze moesten het vrij vlot monteren natuurlijk en plenty in gezien.
Helemaal mee eens... rot op met die muziek en met allard... ik wil die auto's zien en horen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:37 schreef Taxi het volgende:
[..]
Ik vond de uitzending gewoon bagger.
Teveel Allard (op een fiets!) en te weinig beelden van het echte werk, waarvoor je op het puntje van je stoel gaat zitten.
En dan komen die beelden, gooien ze effe lekker ‘Rain down on me’, van Kane GVD dwars door het motorgeluid heen! Wat kan ik mij toch immens ergeren aan (kut)muziek dwars door waanzinnig motorgeluid heen. Die dikke van RTL rallyreport heeft er ook al zo’n handje van. Of muziek erdoorheen, of hijzelf al blatend (aan een stuk door). Grrrr!![]()
Daarom moeten ze meer van dit soort bijna-auto-vrije-zondagen organiseren. Normaal rijden er 1000en auto's op de Blaak, nu nog geen 100.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:37 schreef dVTB het volgende:
Op de A13 ter hoogte van Overschie, bij Rotterdam, mogen auto's tegenwoordig nog maar 80 kilometer per uur rijden, vanwege de luchtkwaliteit in Rotterdam en om de geluidsoverlast te verminderen. In dat plaatje past natuurlijk uitstekend een Formule 1-spektakel in het centrum van Rotterdam. Mag ik het belachelijk vinden?
Nee: ik bedoel NIET dat ik het belachelijk vind dat er zo'n evenement wordt georganiseerd. Ik vind het ronduit belachelijk dat automobilisten met argumenten als 'luchtkwaliteit en geluidsoverlast' op de rem moeten, omdat ze anders de staatskas spekken dankzij de vele camera's. Sinds dit weekend weten we definitief wat we eigenlijk allang wisten: Het zijn non-argumenten om automobilisten geld uit de zak te kloppen.
Precies!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:23 schreef RSM het volgende:
[..]
Daarom moeten ze meer van dit soort bijna-auto-vrije-zondagen organiseren. Normaal rijden er 1000en auto's op de Blaak, nu nog geen 100.
hoe vaak is dit nou... fuckin 1x per jaar.. dus zeur niet.. of er nou allemaal autos door de stad rijden of dat er wat onzuinigere autos door de stad racen.. het was ook maar 4uur lang..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:37 schreef dVTB het volgende:
Op de A13 ter hoogte van Overschie, bij Rotterdam, mogen auto's tegenwoordig nog maar 80 kilometer per uur rijden, vanwege de luchtkwaliteit in Rotterdam en om de geluidsoverlast te verminderen. In dat plaatje past natuurlijk uitstekend een Formule 1-spektakel in het centrum van Rotterdam. Mag ik het belachelijk vinden?
Nee: ik bedoel NIET dat ik het belachelijk vind dat er zo'n evenement wordt georganiseerd. Ik vind het ronduit belachelijk dat automobilisten met argumenten als 'luchtkwaliteit en geluidsoverlast' op de rem moeten, omdat ze anders de staatskas spekken dankzij de vele camera's. Sinds dit weekend weten we definitief wat we eigenlijk allang wisten: Het zijn non-argumenten om automobilisten geld uit de zak te kloppen.
ik ook...quote:
en dan hebben ze het gedeelte dat wij 'm tegenkwamen en aanspraken er ook nog eens uitgekniptquote:Teveel Allard (op een fiets!)
Kane is idd. sowieso erg, doe dan een andere artiest met een nummer waar 't woordje Rain in voorkomt.quote:En dan komen die beelden, gooien ze effe lekker ‘Rain down on me’, van Kane GVD dwars door het motorgeluid heen! Wat kan ik mij toch immens ergeren aan (kut)muziek dwars door waanzinnig motorgeluid heen. Die dikke van RTL rallyreport heeft er ook al zo’n handje van. Of muziek erdoorheen, of hijzelf al blatend (aan een stuk door). Grrrr!![]()
Eensch!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:52 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ik ook...
[..]
en dan hebben ze het gedeelte dat wij 'm tegenkwamen en aanspraken er ook nog eens uitgeknipt
[..]
Kane is idd. sowieso erg, doe dan een andere artiest met een nummer waar 't woordje Rain in voorkomt.
Persoonlijk erger ik me nog niet eens zozeer aan het feit dat er muziek gedraaid worden onder zo'n uitzending, maar waarom moet het dan altijd gelijk zo vertieft hard?
Mmmmm... ik word geloof ik nogal erg mis-begrepen hier. Misschien doen sommige mensen er goed aan om mijn bericht nog eens aandachtig door te lezen. Ik geef namelijk nadrukkelijk aan dat ik het helemaal GEEN PROBLEEM vind dat een dergelijk evenement wordt georganiseerd. Dus nogmaals: PRIMA dat ze dat doen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:00 schreef anti-virus het volgende:
[afbeelding]
gewoon ff doorgeven aan een modjequote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:01 schreef dVTB het volgende:
[..]
Mmmmm... ik word geloof ik nogal erg mis-begrepen hier. Misschien doen sommige mensen er goed aan om mijn bericht nog eens aandachtig door te lezen. Ik geef namelijk nadrukkelijk aan dat ik het helemaal GEEN PROBLEEM vind dat een dergelijk evenement wordt georganiseerd. Dus nogmaals: PRIMA dat ze dat doen...
En ZELFS al zou ik een groot tegenstander van dit evenement zijn (wat ik dus NIET ben), dan nog mag ik toch wel gewoon een mening geven, zonder persoonlijk te worden aangevallen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |