Ja maar ja maar ja maar, dit is Jay Alexander. Ook uit America's next topmodel, dat wel. Hij werd Mrs Jay genoemt, Jay Manuel was Mr Jay.quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 14:38 schreef dady het volgende:
Wat is er mis met outfit van Jessica Simpson?
Het heeft best iets stijlvols.quote:Op maandag 12 september 2005 14:53 schreef rena het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat er niet mis mee is![]()
Het ziet er toch niet uit?![]()
O, je bent een man![]()
Misschien in een bordeel jaquote:
Country achtig?quote:Op maandag 12 september 2005 15:11 schreef dady het volgende:
Het is een beetje country-achtig. check haar kapsel ook.
Nah, best leuk toch... Voor een KOMOzak met glittersquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:32 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Charlize Theron, mooie vrouw, afschuwelijke jurk.
Ze doet Krystle uit Dynasty na denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:32 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Charlize Theron, mooie vrouw, afschuwelijke jurk.
quote:Op zondag 11 september 2005 13:33 schreef Aventura het volgende:
Nog een keer het sletje van ICE-T (smaak heeft ze blijkbaar niet!):
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:18 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Lady Bunny, waar "HET" bekend van is, ik weet het niet. Maar het ziet er niet uit![]()
Weet je zeker dat dat niet Kelly Osbourne is?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:18 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Lady Bunny, waar "HET" bekend van is, ik weet het niet. Maar het ziet er niet uit![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is best een keurig outfitje
[afbeelding]
Dr borsten zijn hoekigquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:40 schreef rena het volgende:
[..]
O god, wat erg. Volgens mij betaald hij haar om zo rond te lopen, want je gaat toch niet vrijwillig als hoer rondlopen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |