Ja maar ja maar ja maar, dit is Jay Alexander. Ook uit America's next topmodel, dat wel. Hij werd Mrs Jay genoemt, Jay Manuel was Mr Jay.quote:

quote:Op maandag 12 september 2005 14:38 schreef dady het volgende:
Wat is er mis met outfit van Jessica Simpson?

Het heeft best iets stijlvols.quote:Op maandag 12 september 2005 14:53 schreef rena het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat er niet mis mee is![]()
Het ziet er toch niet uit?![]()
O, je bent een man![]()

Misschien in een bordeel jaquote:

Country achtig?quote:Op maandag 12 september 2005 15:11 schreef dady het volgende:
Het is een beetje country-achtig. check haar kapsel ook.

Nah, best leuk toch... Voor een KOMOzak met glittersquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:32 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Charlize Theron, mooie vrouw, afschuwelijke jurk.

Ze doet Krystle uit Dynasty na denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:32 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Charlize Theron, mooie vrouw, afschuwelijke jurk.

quote:Op zondag 11 september 2005 13:33 schreef Aventura het volgende:
Nog een keer het sletje van ICE-T (smaak heeft ze blijkbaar niet!):
[afbeelding]

quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:18 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Lady Bunny, waar "HET" bekend van is, ik weet het niet. Maar het ziet er niet uit![]()

Weet je zeker dat dat niet Kelly Osbourne is?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:18 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Lady Bunny, waar "HET" bekend van is, ik weet het niet. Maar het ziet er niet uit![]()

quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is best een keurig outfitje
[afbeelding]

Dr borsten zijn hoekigquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:40 schreef rena het volgende:
[..]
O god, wat erg. Volgens mij betaald hij haar om zo rond te lopen, want je gaat toch niet vrijwillig als hoer rondlopen?![]()

Volgens mij zijn die dingen zo hard dat je er mee kunt voetballen, zo'n soort plastic strandballetjequote:

En dan sssssst, lopen ze leeg.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:48 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die dingen zo hard dat je er mee kunt voetballen, zo'n soort plastic strandballetje![]()

Omg, trek dat helemaaaaal niets aan!quote:Op woensdag 14 september 2005 09:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach ja, Jodie Marsh, koningin van de stijl![]()
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik kon de beide Jays niet uit elkaar houdenquote:Op maandag 12 september 2005 09:21 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar, dit is Jay Alexander. Ook uit America's next topmodel, dat wel. Hij werd Mrs Jay genoemt, Jay Manuel was Mr Jay.
[afbeelding]
[afbeelding]
(Jay Manuel vroeger en nu)

Dan heeft ze een keer kleding aan, is het weer niet goedquote:

check ook de rode vlekken voor dr tatoo's aan de rand van dr schoenen.. ziet eruit als flinke blaren, als je outfit dan toch al lelijk is, doe dan gewoon niet bijpassende, maar comfortabele schoenen aan..quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:13 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Ze moet nu echt eens onder de zonnebank gaan. En gevoel voor mode krijgen.![]()

Whoa, Alexis! Wat doe je!quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:14 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Alexis Bledel (Gilmore Girls) Sinds wanneer is tuttig weer in de mode gekomen![]()

Ben je blind of zoquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:41 schreef Ivatje het volgende:
Het is een mooie jurk!!![]()
[afbeelding]

Wat zij zegtquote:Op zondag 18 september 2005 12:51 schreef rena het volgende:
Semtex, wil je me dood hebben of zoWat een afschuwelijke bruiloft en afschuwelijke barbie's
![]()

Dat was nou juist net de bedoeling denk ikquote:Op zondag 18 september 2005 15:47 schreef Ole het volgende:
Maatje groter had wel gekund voor Jessica
[afbeelding]

Heel sexyquote:Op zondag 18 september 2005 15:47 schreef Ole het volgende:
Maatje groter had wel gekund voor Jessica
[afbeelding]

Inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2005 12:51 schreef rena het volgende:
Semtex, wil je me dood hebben of zoWat een afschuwelijke bruiloft en afschuwelijke barbie's
![]()

quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:43 schreef Ivatje het volgende:
Britney Spears
Zij ziet er dik uit!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ja, maar daar moet je toch ook gewoon tegen kunnen? Ik vind haar ook niet dik, maar als iemand tegen mij zegt dat ik dik ben, dan krijg ik ook geen eetstoornis heurquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef rena het volgende:
En door zulke opmerkingen ontstaan eetziektes bij tienermeisjes![]()
Britney op deze foto's dik?!?! Alleen op die laatste foto lijkt het zo omdat ze een beeldje vast heeft. Ze heeft voor de rest wel een normaal postuur hoor.

Nee, maar mensen die er gevoelig voor zijn welquote:Op woensdag 21 september 2005 09:36 schreef Nory het volgende:
[..]
Ja, maar daar moet je toch ook gewoon tegen kunnen? Ik vind haar ook niet dik, maar als iemand tegen mij zegt dat ik dik ben, dan krijg ik ook geen eetstoornis heur

Tja, risico van het vak.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:28 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, maar mensen die er gevoelig voor zijn wel![]()

euh.. die is alleen rond dr buik en heupen aangekomen of het topje is gewoon vreselijk oncharmant ...quote:

quote:Op woensdag 21 september 2005 18:20 schreef Logician het volgende:
[..]
euh.. die is alleen rond dr buik en heupen aangekomen of het topje is gewoon vreselijk oncharmant ...

Dus iedereen moet maar anorexia krijgen, want als jij dit al dik vind dan ben je zelf zeker ziek? Want Britney heeft een volkomen normaal figuur (ok, op haar benen en stierennek na dan, maar daar kun je niks aan doen).quote:Op donderdag 22 september 2005 17:00 schreef lana83 het volgende:
Hallo britney spears heeft altijd al varkenspootjes gehad![]()
Maar het enige is dat ze op al die foto's gesoept wotden normaal gesproken!
(niet alleen de benen trouwens maar het hele lichaam)![]()

Misschien heeft ze zelf wel anorexia.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:07 schreef rena het volgende:
[..]
Dus iedereen moet maar anorexia krijgen, want als jij dit al dik vind dan ben je zelf zeker ziek? Want Britney heeft een volkomen normaal figuur (ok, op haar benen en stierennek na dan, maar daar kun je niks aan doen).

De jurk is McCarthy, dat schimmetje dat erin zwemt is Nicole Richiequote:[afbeelding]
Jenny McCarthy

Ja geweldig! Ik heb echt hardop zitten lachen om dat onderschriftquote:Op maandag 26 september 2005 20:33 schreef Copycat het volgende:
Tara Reid:
[afbeelding]
Het onderschrift bij deze foto wil ik de lezer ook niet onthouden:
If you have to write it on your ass, it might not be true.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |