Done thatquote:Op zondag 7 augustus 2005 09:45 schreef DennisMoore het volgende:
Eigenlijk snel emigreren, en over 20 jaar nog 's terugkomen dus..
volgende maand als het meezitquote:Op zondag 7 augustus 2005 09:45 schreef DennisMoore het volgende:
Eigenlijk snel emigreren, en over 20 jaar nog 's terugkomen dus..
The horrorquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:38 schreef zoalshetis het volgende:
3-generatiegezinnen, gezellig mens-erger-je-nieten...
het heeft ook grote voordelen. minder schaarste op de woningmarkt, geen 'oppaskosten' voor de jongste generatie, voordeliger in de verzorging. en ga zo nog maar even door.quote:
Welnee. Niet als je niet vies bent van keihard werken. Dat is het probleem juist in dit luilekkerland. Niks mis met een 40-urige werkweek tot je 70e.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit gaat nog best een echt serieus probleem worden ben ik bang
Oh okee, gelukkig maar danquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:58 schreef doerebout het volgende:
[..]
Welnee. Niet als je niet vies bent van keihard werken. Dat is het probleem juist in dit luilekkerland. Niks mis met een 40-urige werkweek tot je 70e.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:53 schreef Aventura het volgende:
Hm, ik ga een uitvaartbedrijf opzetten.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:06 schreef Developersrus het volgende:
Worden starterswoningen in 1 keer weer betaalbaar...
nou ja, als dat zo is, dan moet dat toch aan een andere kant ergens terugkomen zou je denken?quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:23 schreef Aventura het volgende:
Vergeet niet dat het voor hen ook zuur is hoor. Bv. voor mijn vader, die net 1 jaar te laat is geboren om gebruik te hebben kunnen maken van de VUT. Ik noem maar een voorbeeld. Elke generatie levert in.
Ondanks dat is er wel een dieptepunt qua aantal geboorten in Nederland. En wat er nu nog allemaal bijgefokt wordt helpt ook niet meer; integendeel, al die kinderen moeten ook nog eens onderhouden worden en dus nog een zwaardere last voor de beroepsbevolking.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:10 schreef Aventura het volgende:
En ach, ook de tweede, derde en vierde generatie immigranten blijft er lustig op los fokken. Dus wat beroepsbevolking betreft, hoeven we ons echt niet druk te maken.
mooi, hebben wij er geen zorgen over of het morgen op kan zijnquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:12 schreef SeLang het volgende:
De babyboomers hebben trouwens ook al onze olie opgemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |