abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:23:49 #26
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29483982
Vergeet niet dat het voor hen ook zuur is hoor. Bv. voor mijn vader, die net 1 jaar te laat is geboren om gebruik te hebben kunnen maken van de VUT. Ik noem maar een voorbeeld. Elke generatie levert in.
pi_29484060
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:23 schreef Aventura het volgende:
Vergeet niet dat het voor hen ook zuur is hoor. Bv. voor mijn vader, die net 1 jaar te laat is geboren om gebruik te hebben kunnen maken van de VUT. Ik noem maar een voorbeeld. Elke generatie levert in.
nou ja, als dat zo is, dan moet dat toch aan een andere kant ergens terugkomen zou je denken?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:35:02 #28
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29484165
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:10 schreef Aventura het volgende:
En ach, ook de tweede, derde en vierde generatie immigranten blijft er lustig op los fokken. Dus wat beroepsbevolking betreft, hoeven we ons echt niet druk te maken.
Ondanks dat is er wel een dieptepunt qua aantal geboorten in Nederland. En wat er nu nog allemaal bijgefokt wordt helpt ook niet meer; integendeel, al die kinderen moeten ook nog eens onderhouden worden en dus nog een zwaardere last voor de beroepsbevolking.

De OP is trouwens niet correct; er wordt enerzijds geklaagd over negatieve gevolgen van een grote groep bejaarden, en anderzijds wordt er ook negatieve gevolgen opgesoms wanneer zij gaan sterven. Die gevolgen heffen zich gedeeltelijk wel op.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29484257
Zolang de huidige politieke situatie gehandhaaft blijft gaat het nooit goed komen. Er moeten radicaal dingen anders. Alles gaat onbetaalbaar worden.
pi_29484665
minder kauwintensief voedsel in de schappen
  zondag 7 augustus 2005 @ 13:12:15 #31
78918 SeLang
Black swans matter
pi_29484732
De babyboomers hebben trouwens ook al onze olie opgemaakt
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_29485109
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 13:12 schreef SeLang het volgende:
De babyboomers hebben trouwens ook al onze olie opgemaakt
mooi, hebben wij er geen zorgen over of het morgen op kan zijn
pi_29485486
als we ze nu gewoon naar turkije sturen, kunnen ze daar lekker van de zon genieten, krijgen ze daar een pensioen net als de turken hier een uitkering krijgen (dat gewoon op voorwaarde dat ze over 100 jaar in de eu mogen )
en ze kosten ons geen geld
  zondag 7 augustus 2005 @ 22:30:35 #34
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29492926
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')