Nee, mensen sukkel noemen helpt daar absoluut wel bijquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:58 schreef Megumi het volgende:
En het stukje van jou is weer heel nuttig om wat vrede en samenwerking tussen mensen te bevorderen. Not dus sukkel.
Je bent zojuist de fout in gegaanquote:Dus ik zeg zo van: knappe bak die nieuwe daewoo.
Zal je baas later blij mee zijn, of op een sollicitatie gesprekquote:
Ach ik heb werk. En tegen me baas gebruik ik dat soort woorden niet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:04 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Zal je baas later blij mee zijn, of op een sollicitatie gesprek![]()
Met dit soort links wel jaquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:06 schreef TiMmS het volgende:
Misschien kan ik van dit topic nog wat maken.
[image]http://groups.msn.com/_Secure/0SwAeAxIVIvVTRkDugxui6tHL0p9uGDQabSy3ZO2PmLbfmXE270NjqSM8MaPMsTUwUcoA8wNW916CDvLJzqa9M!LxgQAb9a9kWzdZUOolaQh6IDh8bf3u0Q/123-2355_IMG.JPG[/image]
Yup![]()
![]()
Doe je witte puntmuts dan af.quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:11 schreef The_Mavericks het volgende:
ik heb dit soort problemen nooit, negers vluchten altijd weg voor mij
En dat bereik je wel door je te laten beledigen door wat negers die zich inderdaad gewoon normaal moeten gaan gedragen? Op die manier zou ik het niet eens willenquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:58 schreef Megumi het volgende:
En het stukje van jou is weer heel nuttig om wat vrede en samenwerking tussen mensen te bevorderen. Not dus sukkel.
Wat hij zegt!quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:23 schreef hendrixfan het volgende:
waarom zeg je negers terwijl het antilianen waren
Zeg dat 's als je d'r één in het echt ziet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:40 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom hebben we ze zoveel vrijheid gegeven. De plantage was zo slecht niet
Ik spreek nooit negers. Kom meestal niet in verloederde buurten.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zeg dat 's als je d'r één in het echt ziet.
Beroep: Lui zijnquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik spreek nooit negers. Kom meestal niet in verloederde buurten.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beroep: Lui zijn
Je bent gewoon zelf een neger.
Maar die werken al bij mij op de plantagequote:Op zondag 7 augustus 2005 13:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar die werken al bij voor mij op de plantagequote:Op zondag 7 augustus 2005 13:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel asperges steken, seizoensarbeider!quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Maar die werken al bij voor mij op de plantage
misschien wilden ze alleen maar even zijn ride pimpenquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:14 schreef MouseOver het volgende:
Best vriendelijk dat ze je nog even waarschuwden
Jij doerak!quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel asperges steken, seizoensarbeider!
Als ze jou eerst tegen de muur aan zetten vind ik het prima.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:08 schreef got.rice het volgende:
platbranden dat leeuwarden.. of nog beter, het hele noorden![]()
En je hebt nog wel zo'n stoer plaatjequote:Op zondag 7 augustus 2005 06:49 schreef PolarStars het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |