Nee, mensen sukkel noemen helpt daar absoluut wel bijquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:58 schreef Megumi het volgende:
En het stukje van jou is weer heel nuttig om wat vrede en samenwerking tussen mensen te bevorderen. Not dus sukkel.
Je bent zojuist de fout in gegaanquote:Dus ik zeg zo van: knappe bak die nieuwe daewoo.
Zal je baas later blij mee zijn, of op een sollicitatie gesprekquote:
Ach ik heb werk. En tegen me baas gebruik ik dat soort woorden niet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:04 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Zal je baas later blij mee zijn, of op een sollicitatie gesprek![]()
Met dit soort links wel jaquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:06 schreef TiMmS het volgende:
Misschien kan ik van dit topic nog wat maken.
[image]http://groups.msn.com/_Secure/0SwAeAxIVIvVTRkDugxui6tHL0p9uGDQabSy3ZO2PmLbfmXE270NjqSM8MaPMsTUwUcoA8wNW916CDvLJzqa9M!LxgQAb9a9kWzdZUOolaQh6IDh8bf3u0Q/123-2355_IMG.JPG[/image]
Yup![]()
![]()
Doe je witte puntmuts dan af.quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:11 schreef The_Mavericks het volgende:
ik heb dit soort problemen nooit, negers vluchten altijd weg voor mij
En dat bereik je wel door je te laten beledigen door wat negers die zich inderdaad gewoon normaal moeten gaan gedragen? Op die manier zou ik het niet eens willenquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:58 schreef Megumi het volgende:
En het stukje van jou is weer heel nuttig om wat vrede en samenwerking tussen mensen te bevorderen. Not dus sukkel.
Wat hij zegt!quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:23 schreef hendrixfan het volgende:
waarom zeg je negers terwijl het antilianen waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |