quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan hoor je je nog een keertje om te draaien
modder@Dance Valley:
[afbeelding]
gelukkig was t niet overal zo erg. En geen klompen maar kistenquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
![]()
lekker stampen. Doe de klompen maar aan
oowja kisten.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig was t niet overal zo erg. En geen klompen maar kisten
verhangen allemaal die gastenquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oowja kisten.
Fok is nog steeds traag zeg. lees net dat het mede door vele Ddos aanvallen komt achterlijk volk
is dat zo bijzonder danquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:52 schreef pascalheister het volgende:bij jambers net, een man die met een camera in de tas onder de rokjes gluurt van dames
quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:50 schreef SCH het volgende:
* SCH pakt zijn waterpistooltje en schiet 10 dDossers dood
Wat zijn dat eigenlijk????
quote:DDOS
DDOS staat voor Distributed Denial Of Service. Dit i een utgebreide Denial Of Service-aanval. Het is een aanval op een computer-systeem waaraan vele via het Internet verbonden computers gelijktijdig deelnemen. Dit deelnemen gebeurt vaak zonder dat de eigenaar van het systeem daarvan op de hoogte is. In feite wordt dan de computer gekaapt (bijvoorbeeld door een virus) voor een dergelijke aanval. Bij zo'n aanval worden er in korte tijd zoveel aanvragen vanaf deze PC's uitgevoerd dat de ontvangende server het niet meer aan kan. Deze geeft dan niet meer thuis: Denial Of Service. Voor de eerste de beste webserver is dit niet zo erg. Die herstart je en dan is die er weer. Maar het Internet trekt steeds meer mensen aan en mensen worden steeds meer afhankelijk van de aanwezigheid van Internet. Daarom kan een dergelijke aanval op veelgebruikte servers tot problemen leiden. Men heeft ook al eens een aanval uitgevoerd op de rootservers van het DNS-systeem. Dit zijn een aantal servers die de pijlers van het Internet vormen. Mochten deze allemaal uitvallen dan ligt binnen enkele dagen het hele Internet plat. Het lastige is dat iemand zich moeilijk kan wapenen tegen een DDOS-aanval. Dit kan slechts met zeer geavanceerde software die een dergelijke aanval als het ware ziet aankomen en zich daartegen beschermt.
Werkse!quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat aan den arbeid
Ik meld me tijdens de nacht wel weer
dat rijtje ga ik ook kijkenquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Werkse!
Ik ga Lama's nog even kijken, gister gemist en daarna Studio voetbal.
modder op festivals is geen probleem, mn broek zat tot kniehoogte onder de modderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |