20:00 it is. Ik ben zelf het eerste half uur als admin aanwezig om alle niet Band of Fok!kers er uit te gooien.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:30 schreef Suikermais het volgende:
ik zeg..vanvond om 20.00 uur. effe een potje knallen met z'n allen
Je moet ook bij de groep blijven he!quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:32 schreef i-spy24 het volgende:
Jah.... maar je begrijpt dat zowel jij als ik verwachten tijdens het spelen dat we niet elke keer aan gort worden geschoten terwijl all hulp uitblijft en wij maar elk keer ten strijde trekken?
Bedoel als commandant kun je toch snel zien waar de shit is en ff snel aanvinken?
Al is het maar 1 helicopter desnoods om ff de troepen dekking te geven onderweg naar de strijd?
Zeker als je het --zoals jij zegt-- vaker bent geweest. Dan vooral is het een wassen neus om snel te zien waar de shit is
Idee om alle maps er in te gooien met 1 round per map ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:44 schreef Suikermais het volgende:
maar effe een vraagje over de mappen. Komen op de server nu alle mappen voorbij ?
Teamscore of 15 in 1 ronde en dan krijg je m.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:45 schreef Razorback het volgende:
Hoe zit het trouwens met die ribbon waarvoor je 10 uur Squad Leader, Squad Member en Commander moet zijn.
Want bij mij staat alles op 10 uur maar ik heb die ribbon nog niet
alle mappen en 2 per ronde. Laden duurt namelijk een eeuwigheid hier..en denk ook bij veel anderen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Idee om alle maps er in te gooien met 1 round per map ?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:37 schreef Sickert het volgende:
Ik vind misterfox ook vreselijk irritant maar die ga ik ook niet lopen afbranden..
die heb ik gisteren gehaaldquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:45 schreef Razorback het volgende:
Hoe zit het trouwens met die ribbon waarvoor je 10 uur Squad Leader, Squad Member en Commander moet zijn.
Want bij mij staat alles op 10 uur maar ik heb die ribbon nog niet
Absoluut geen 1 keer een map dat is ZOOO vevelend want dan loop ik haast meer te laden dan te spelen,quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Idee om alle maps er in te gooien met 1 round per map ?
Razorback dankt u voor het antwoordquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Teamscore of 15 in 1 ronde en dan krijg je m.
Jep, niet zeuren maar knallenquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
I-spy ga nou gewoon lekker knallen... ipv het hele topic op stelten lopen zetten... ik reageer bewust al niet meer op je uitspraken en ik hoop de rest vanaf nu ook niet meer... gewoon lekker spelen...
Ik vind misterfox ook vreselijk irritant maar die ga ik ook niet lopen afbranden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |