quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Server werkt weer!
Vanaf nu is TK Punish uitgeschakelt en worden er 2 ronden per map gespeeld ipv 3!
Wat zou leuke reactie zijn daaropquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:48 schreef escape_nl het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/23925486#23925486
Denken dat zij alleen de beste zijn, maar goed.
Ik ben weer ff bij mijn schoonouders voor het internet,
veel succes met de server en tot woensdag
quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Server werkt weer!
Vanaf nu is TK Punish uitgeschakelt en worden er 2 ronden per map gespeeld ipv 3!
Gewoon namens iedereen op FOK! onze welgemeende excuses aanbieden voor de beroerde OP op Fok!. De bezoekers van het FOK-forum zijn helaas niet zo goed bekend met alle forums waardoor wij een OP hebben die de naam OP eigenlijk niet mag dragen. Wij hopen dan ook dat wij over een aantal jaren een OP kunnen maken die 5% zo groot en mooi is als de gemiddelde OP op Tweakers.net. Dat zou voor ons simpele FOK!kers al een hele prestatie zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:44 schreef Razorback het volgende:
Dan vraag ik wel of ze nog wat te melden hebben over FOK!
Kheb me al geregd dus nu wil ik ook wat zeggen ook
EDIT:
Dit kan ook wel
"De meeste shit zooi in jullie OP van hier tot china kan je overal van het internet plukken.
Als we al die shit eruit halen zitten we ongeveer op een OP van een paar regels.
Nu jullie weer"
Die is goedquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon namens iedereen op FOK! onze welgemeende excuses aanbieden voor de beroerde OP op Fok!. De bezoekers van het FOK-forum zijn helaas niet zo goed bekend met alle forums waardoor wij een OP hebben die de naam OP eigenlijk niet mag dragen. Wij hopen dan ook dat wij over een aantal jaren een OP kunnen maken die 5% zo groot en mooi is als de gemiddelde OP op Tweakers.net. Dat zou voor ons simpele FOK!kers al een hele prestatie zijn.![]()
Nu is het wachten op reactiesquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:23 schreef Razorback het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/23926738#23926738
Het staat er
Heb je om de supply drop gevraagd zodat hij een tekentje ziet??quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:14 schreef i-spy24 het volgende:
Nou net ff gespeeld en ga nu ff wat drinken en rondlopen. MHV of hoe het joch heet vond dat ik liep te mekkeren op een bepaalt moment toen we om de haverklap aan gort werden geschoten door de vijand omdat elke vorm van dekking en richting geven uitbleef.
Bedoel als je commandant bent dat heb je gewoon bepaalde verantwoordelijkheden zoals het gelijk de situatie kunnen overzien en je mensen helpen daar waar mogelijk. Niet veel gevraagd toch, gewoon de normale zaken in een spel als dit. Nee, voor mijnheer wad het teveel dat ik er wat van zei zeker toen na tig keer elke vorm van leiding of gidsing van de eigen troepen uitbleef. En dan heb ik het nog niet eens over de uitgebleven ondersteuning of supply drop of artillerie steun.
Mischien is het mogelijk om tzt de gezichten aan te passen als in
avatars van jezelf en iets andere uniformen zodat het nog wat realistischer lijkt .
Niet echt nee, een soort van tweede opening. Mocht er iemand een leuk idee hebben dan nemen we t mee naar achterenquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:27 schreef Droopie het volgende:
Gaan we nog iets speciaals doen vanavond of....
I-spy ga nou gewoon lekker knallen... ipv het hele topic op stelten lopen zetten... ik reageer bewust al niet meer op je uitspraken en ik hoop de rest vanaf nu ook niet meer... gewoon lekker spelen...quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:32 schreef i-spy24 het volgende:
Blablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |