Ik heb geen persoonlijke ervaringen. Maar ik hoor alleen positieve verhalen over dit objectief.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:59 schreef Vigile het volgende:
Ik ben voor m\'n D70 op zoek naar een telelens, met een bereik tot 300mm. Nu ben ik een beetje aan het rondkijken naar wat er 2ehands zoal te koop is, aangezien mijn budget niet echt groot is kom ik steeds uit bij deze lens:Sigma 70-300mm F4-5.6
Iemand ervaring met deze lens, en is hij niet (te) licht-ongevoelig?
Ik heb hem, hij is niet echt lichtgevoelig maar best wel een leuke lens qua prijs. Op 300 is ie een beetje soft, maar voor de rest is ie voor de prijs best wel puikquote:Op zondag 5 februari 2006 23:59 schreef Vigile het volgende:
Ik ben voor m\'n D70 op zoek naar een telelens, met een bereik tot 300mm. Nu ben ik een beetje aan het rondkijken naar wat er 2ehands zoal te koop is, aangezien mijn budget niet echt groot is kom ik steeds uit bij deze lens:Sigma 70-300mm F4-5.6
Iemand ervaring met deze lens, en is hij niet (te) licht-ongevoelig?
Het is een redelijk plastic ding. Ligt goed in de hand en ik ben er best te spreken overquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:43 schreef Muk het volgende:
hoe voelt de sigma 70-300 4-5.6 apo aan eigenlijk? beetje degelijk/stevig? of net zoveel plastic als een gemiddelde kitlens?
Wat hij zegt. Plastic maar wel redelijk stevig en is goed te hanteren.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is een redelijk plastic ding. Ligt goed in de hand en ik ben er best te spreken over
Das geen korte vraag en zeker ook geen kort antwoord. Om maar alvast met één antwoord te beginnen:quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:04 schreef CrazyCharlie het volgende:
Vraag;
ik stel hem hier maar, weet niet goed waar hij past..
Is er ergens een overzicht met voorbeelden te krijgen, bijvoorbeeld 1zelfde opname met verschillende soorten objectieven?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:06 schreef Lord Dreamer het volgende:
LD & Phoentje gaan voor de Sigma 70-300mm F4-5.6 APO DG Macro en nemen er wel een statiefje bijLD heeft een vaste hand , maar niet zo vast
We hebben hem binnen + uv filter + statief .quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je kan best uit de losse hand schieten hoor
Moet je alleen ff je ISO terugzetten naar 400 of zo
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
We hebben hem binnen + uv filter + statief .
en extra batterijpack en een polariserend filter voor alvast de zomer vakantie. Hmm ik denk dat we nu wel compleet zijn.![]()
Zeker weten - voor een meet(je) zijn we wel te porren en met een abbo'tje op zak is Blijdorp altijd een leuk ideequote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Cool
Feli en zo. Bla bla bla. Zin om een keertje te gaan meeten in Blijdorp
![]()
Ik ken het probleemquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:09 schreef Phoenixx het volgende:
en met een abbo'tje op zak is Blijdorp altijd een leuk idee
Ben benieuwdquote:Hoewel het geen grandioos weer is, zullen wij morgen iig al in de Diergaarde te vinden zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |