Euhm, ik ben 4 september op vakantie!quote:
Oktober komt mij beter uitquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:37 schreef miss_sly het volgende:
Euhm, ik ben 4 september op vakantie!
Ik heb nog wat vrije avonden in de weekenden tot die tijd, en dan wordt het toch echt oktober!
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:24 schreef qu63 het volgende:
meet?
geen idee, ben ook net terugquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Moggûh
![]()
Heb ik nog iets gemist hier?
Dan maar even willekeurig quoten uit het deel van het vorige topic dat we nog niet gelezen hebben en daar een verhaal van maken:quote:
quote:De vraag die hierbij opkomt is natuurlijk wie ik op de volgende WFL-meet dronken moet voeren.
quote:Ow, en ook een keer supergeil
Dat was dan weer wel erg leuk
quote:Maar je weet wat ze zeggen: een zatte vrouw is een engel in bed.
quote:Ik ben gewoon lastig omdat ik dat nou eenmaal ben
quote:Ik rook, ik blow, en soms drink ik tequila. Maar ik rook voornamelijk alleen joints. Andere drugs heb ik al tien jaar lang niet meer tot mij genomen (ook heel weinig gedaan).
quote:Je zou raar staan te kijken als iedereen op elke straathoek stond te rukken
Nou ja, zoals gewoonlijk geen touw aan vast te knopen op een tijdstip als ditquote:Monus heeft het trouwens vaak over soesjes, maar ik vraag me eik af of hij zelf wel raar weet met lastige dames
We kunnen ze ook nooit alleen latenquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan maar even willekeurig quoten uit het deel van het vorige topic dat we nog niet gelezen hebben en daar een verhaal van maken:
[..]
Nou ja, zoals gewoonlijk geen touw aan vast te knopen op een tijdstip als dit
Ik weet heel goed hoe ik met lastige dames moet omgaan, alleen met de lieve en schattige dames heb ik soms problemen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:58 schreef Alicey het volgende:
Monus heeft het trouwens vaak over soesjes, maar ik vraag me eik af of hij zelf wel raar weet met lastige dames
Die quotes (wat moet de rest wel niet denkenquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:49 schreef DutchTrain het volgende:
Dan maar even willekeurig quoten uit het deel van het vorige topic dat we nog niet gelezen hebben en daar een verhaal van maken:
[..]
Nou ja, zoals gewoonlijk geen touw aan vast te knopen op een tijdstip als dit
Het spel voor als je niet slapen kan vannacht is natuurlijk om de juiste persoon bij de quote te zoeken...quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Die quotes (wat moet de rest wel niet denken)
![]()
Veel te gemakkelijkquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het spel voor als je niet slapen kan vannacht is natuurlijk om de juiste persoon bij de quote te zoeken...![]()
Dat van dat rukken was doffyquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:15 schreef DutchTrain het volgende:
Het spel voor als je niet slapen kan vannacht is natuurlijk om de juiste persoon bij de quote te zoeken...![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar dat spreekt toch voor zich.quote:alicey...
De vraag die hierbij opkomt is natuurlijk wie ik op de volgende WFL-meet dronken moet voeren.
miss...
Ow, en ook een keer supergeil
Dat was dan weer wel erg leuk
miss...
Maar je weet wat ze zeggen: een zatte vrouw is een engel in bed.
miss...
Ik ben gewoon lastig omdat ik dat nou eenmaal ben
monus...
Ik rook, ik blow, en soms drink ik tequila. Maar ik rook voornamelijk alleen joints. Andere drugs heb ik al tien jaar lang niet meer tot mij genomen (ook heel weinig gedaan).
doffie...
Je zou raar staan te kijken als iedereen op elke straathoek stond te rukken.
alicey...
Monus heeft het trouwens vaak over soesjes, maar ik vraag me eik af of hij zelf wel raar weet met lastige dames.
Dat zei ik ja.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:42 schreef miss_sly het volgende:
En Alicey zei ook te gaan slapen, in het vorige topic, toch?
Ook lekker slapen Alicey
Ik kan me het beste voordoen als lieve schattige dame om lastig te zijn?quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:09 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik weet heel goed hoe ik met lastige dames moet omgaan, alleen met de lieve en schattige dames heb ik soms problemen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |