Alleen als Shmoopsquote:
wanneer is de laatste keer dat wij een biertje gedronken hebben dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
op HW zit ik niet te wachten, die zie ik al vaak genoeg
Weet ik niet, zou laffer helpen te verhuizen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:17 schreef HeatWave het volgende:
static.
Aankomende Zaterdag een plan??
als we eerst laffer helpen sjouwen en dan zuipen: ook bestquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:33 schreef static het volgende:
[..]
Weet ik niet, zou laffer helpen te verhuizen.
Anders: Ja.
Ik sjouw niet meer mee op mijn ouwe dag, maar zie wel of indrinkmeet nog door gaat en zo ja op welke datum.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:34 schreef HeatWave het volgende:
als we eerst laffer helpen sjouwen en dan zuipen: ook best.
Oi, en mn ouders dan??quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:17 schreef HeatWave het volgende:
static.
Aankomende Zaterdag een plan??
Lijkt me geen goed planquote:
ook goed lieffiequote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed planvolgende week dan maar.
Nja, ik zal er wel bij zijn danquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ook goed lieffie.
aber gut, aankomende Zaterdag dus indrink? Waar, wannneer, wie waarom ,hoelaat, met wie?????
Uiteraardquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nja, ik zal er wel bij zij dan
Dát zag ikquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:37 schreef Brighteyes het volgende:
De 27e dan he! Of ben jij de stripper die we voor Bluezz hebben ingehuurd?
IK heb al 3 dagen vakantiequote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:14 schreef PPL het volgende:
Goeimorgen.
Nog drie dagen dan heb ik vakantie
En wat doe je zoal in de vakantie ?quote:
Euh? Wat heb ik gemist?quote:
*reageert*quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:33 schreef static het volgende:
Maaar ik heb shmoops al een tijdje niet zien reageren dus weet niet of ze erbij zal zijn.
Het liefst zie ik ook een negen-gangenmenu in haar cleavage verdijwenen, maar goed.
Hè. Ik voel me net weet een puber.
So that's a no.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:21 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Maar ik kan nog niet met zekerheid zeggen dat ik er ben, sorry, dus don't miss mind me.
MB en HW zijn vlieft op elkaarquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:20 schreef static het volgende:
[..]
Euh? Wat heb ik gemist?
*note: daar ben ik goed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |