[sub][sub][sub][sub][sub][sub]Same herequote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:21 schreef shmoopy het volgende:
Maar ik kan nog niet met zekerheid zeggen dat ik er ben, sorry, dus don't miss mind me.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:21 schreef shmoopy het volgende:
*reageert*
Maar ik kan nog niet met zekerheid zeggen dat ik er ben, sorry, dus don't miss mind me.
He wat ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
MB en HW zijn vlieft op elkaar
Ik heb daarover nog geen zekerheid. Wacht bericht van L of S daarover af en hoop natuurlijk nog steeds dat Shmoops ook van de partij is.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:23 schreef Anosmie het volgende:
Zaterdag indrinken.
Spuit 11 he?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:20 schreef static het volgende:
[..]
Euh? Wat heb ik gemist?
*note: daar ben ik goed in.
20ste dan toch maar doen?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:51 schreef static het volgende:
Ik kan zaterdag niet. Snorry.
Heb de honden op bezoek en die rollen de vloerbedekking op als ze te lang alleen zijn.
Het viel vrijwel niet te missen, Lé.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Spuit 11 he?
OF HW is gewoon niet erg mededeelzaam [afbeelding]
AUW.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:22 schreef Skaai het volgende:
SCHOP!
Sorry.quote:
* Skaai meldt zichtquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:37 schreef static het volgende:
single
Wrom vraag je het dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:37 schreef static het volgende:
Ohw, wie is er single en wie niet?
Niet dat dat wat uitmaakt, maar goed.
Och, als ik wat gedronken heb pak ik soms iemand op de bek, daarom.quote:
Neuh geen fut vandaag.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:02 schreef Aventura het volgende:
Heetwijf! Moet je niet kroeghangen vandaag
Was net even in the Waterhole. Leuk, maar m'n vrienden vielen in slaap. Waarna we maar weer naar huis gingen
ja, word je ook niet fit van...quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:04 schreef Aventura het volgende:
Nou inderdaad ja. Maar ze waren ook de hele dag aan het verhuizen geweest. Helpt ook.
Klopt hoor. We waren eerst naar de Bourbon Street, daarna Alto. Kan heel leuk zijn, ben echt liefhebber van livemuziek. Maar vanavond was het het allemaal net niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, word je ook niet fit van...
Maar the waterhole is voor mij echt een soort laatste uitvalbasis... ik vind er niets aan eigenlijk. Wel jammer, leuk idee die tent
Live is cool, net kaarten voor staind en disturbed gekochtquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Klopt hoor. We waren eerst naar de Bourbon Street, daarna Alto. Kan heel leuk zijn, ben echt liefhebber van livemuziek. Maar vanavond was het het allemaal net niet.
Yep, hoewel ik ook genoeg begin te krijgen van de HMH-concerten. Te groot, te massaal.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Live is cool, net kaarten voor staind en disturbed gekocht.
maar van die semi-amateur bandjes ken ik nu wel...
Dit is melkweg/paradisoquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Yep, hoewel ik ook genoeg begin te krijgen van de HMH-concerten. Te groot, te massaal.
Ik zou graag weer 's naar een kleiner intiemer optreden gaan, in Paradiso bv.
Je bent de enige tuthola die een rok zal gaan aanhebben met de meetquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:23 schreef Skaai het volgende:
Ben ik de enige tuthola die nu al weet welke rok ze met de meet aan gaat trekken?
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:02 schreef static het volgende:
[..]
Och, als ik wat gedronken heb pak ik soms iemand op de bek, daarom.
Oh. *help*quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:02 schreef static het volgende:
[..]
Och, als ik wat gedronken heb pak ik soms iemand op de bek, daarom.
Extra geheugenkaartjes ook alvast op het lijstje zet!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:55 schreef Brighteyes het volgende:
Rok?Ha.. ha... hahahahaha
Weet je hoe lomp dat eruit ziet als je dan dronken op je bek gaat.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:55 schreef Brighteyes het volgende:
Rok?Ha.. ha... hahahahaha
Weet je hoe lomp dat eruit ziet als je dan dronken op je bek gaat.
Ik gelukkig nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:56 schreef Aventura het volgende:
Wacht ff. Dus er is tijdens een meet ooit iemand (Skaai?) dronken op d'r bek gegaan? Be? Vertel?
Wie is er nie dronken op zijn bek gegaan tijden een meet..quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:56 schreef Aventura het volgende:
Wacht ff. Dus er is tijdens een meet ooit iemand (Skaai?) dronken op d'r bek gegaan? Be? Vertel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |