quote:Op maandag 8 augustus 2005 06:04 schreef Dr_Flash het volgende:
goeiemorgen![]()
Ik kon ook niet meer slapen
ja nou ja, nu is het te laat voor reddingquote:Op maandag 8 augustus 2005 06:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Flash! das ongezond hoor! om zo vroeg wakker te zijn![]()
Kun je daar eens wat meer over vertellen? Dat wil ik ook welquote:Op maandag 8 augustus 2005 05:19 schreef Xilantof het volgende:
is het nu voormij al woensdag gezien deze werkweek maar 3 dagen heeft
Wha! welkom bij de ochtendmensenquote:Op maandag 8 augustus 2005 07:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja, nu is het te laat voor reddingIk ga nou maar gewoon douchen
Hoiquote:
Hup! stap er op johquote:Op maandag 8 augustus 2005 07:48 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz probeert zichzelf nog steeds mentaal op te peppen om op die crosstrainer te stappen
http://images.google.nl/images?q=crosstrainer&hl=nlquote:Op maandag 8 augustus 2005 08:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is een crosstrainer nou weer?een soort hometrainer maar dan met een BMXje of zo? Die ook heftig op en neer schokt?
![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 08:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=crosstrainer&hl=nl
Yupquote:Op maandag 8 augustus 2005 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Gatver, zo'n ding waar je doodmoe van wordt
kabouters? Heb je daar wat van dat uitzend-uitschot rondhobbelen?quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yupen je gaat er nog van zweten ook nog
en weer op het werker ligt al fijn een heel pak faxen op me te wachten, toch leuk als je de enige bent in een klein bedrijf die de administratie afhandelt, dan blijft al het werk lekker op je wachten tot je terug bent. Ik ga die kabouters echt ontslaan
![]()
![]()
Zo.....dat duurde ffquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:41 schreef Subhuman het volgende:
Hoi!
* Sub is teruggekeerd in het veilige Enschede
Was het maar waar! Dan was er tenminste nog iets gedaanquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kabouters? Heb je daar wat van dat uitzend-uitschot rondhobbelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |