quote:Op maandag 8 augustus 2005 06:04 schreef Dr_Flash het volgende:
goeiemorgen![]()
Ik kon ook niet meer slapen
ja nou ja, nu is het te laat voor reddingquote:Op maandag 8 augustus 2005 06:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Flash! das ongezond hoor! om zo vroeg wakker te zijn![]()
Kun je daar eens wat meer over vertellen? Dat wil ik ook welquote:Op maandag 8 augustus 2005 05:19 schreef Xilantof het volgende:
is het nu voormij al woensdag gezien deze werkweek maar 3 dagen heeft
Wha! welkom bij de ochtendmensenquote:Op maandag 8 augustus 2005 07:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja, nu is het te laat voor reddingIk ga nou maar gewoon douchen
Hoiquote:
Hup! stap er op johquote:Op maandag 8 augustus 2005 07:48 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz probeert zichzelf nog steeds mentaal op te peppen om op die crosstrainer te stappen
http://images.google.nl/images?q=crosstrainer&hl=nlquote:Op maandag 8 augustus 2005 08:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is een crosstrainer nou weer?een soort hometrainer maar dan met een BMXje of zo? Die ook heftig op en neer schokt?
![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 08:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=crosstrainer&hl=nl
Yupquote:Op maandag 8 augustus 2005 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Gatver, zo'n ding waar je doodmoe van wordt
kabouters? Heb je daar wat van dat uitzend-uitschot rondhobbelen?quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yupen je gaat er nog van zweten ook nog
en weer op het werker ligt al fijn een heel pak faxen op me te wachten, toch leuk als je de enige bent in een klein bedrijf die de administratie afhandelt, dan blijft al het werk lekker op je wachten tot je terug bent. Ik ga die kabouters echt ontslaan
![]()
![]()
Zo.....dat duurde ffquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:41 schreef Subhuman het volgende:
Hoi!
* Sub is teruggekeerd in het veilige Enschede
Was het maar waar! Dan was er tenminste nog iets gedaanquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kabouters? Heb je daar wat van dat uitzend-uitschot rondhobbelen?
ja maar jouw werkdag is al bijna omquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:04 schreef Xilantof het volgende:
Ik begon vol goede moed
maar heb nu geen zin meer
quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:04 schreef Xilantof het volgende:
Ik begon vol goede moed
maar heb nu geen zin meer
Ik ben toe aan vakantiequote:Op maandag 8 augustus 2005 10:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik ben op mijn werk
En ik ben toe aan weekend
nog 5,5 uurquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar jouw werkdag is al bijna om
Je moet er tenslotte wat voor over hebben, niewaar?quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:43 schreef HMaster-II het volgende:
goe mogh![]()
Paar dagjes Wacken Open Air achter de rugAlleen die modder moesten ze verbieden. Zakte tijdens een optreden gewoon 20 cm diep weg in de modder voor het podium.
![]()
Effe mijn foto's controleren en een par posten in het concert-topique.![]()
ik eerst de mijnequote:
Probeer dan maar eens een foto te knippen vanuit het publiek, wegzakkende in de modder en proberen je zelf tegen crowdsurfers en ander lomp volk te beschermen.quote:
jaquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:28 schreef Xilantof het volgende:
nog een uurtje ongeveer
tijd gaat toch wel vlot![]()
hij lijkt nu zowaar wat vlotterquote:Op maandag 8 augustus 2005 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaongeveer 5 minuten per post zelfs
waar 0,1 minuut per post normaal is
Haquote:Op maandag 8 augustus 2005 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen slapende bugs wakker maken xila
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |