Bedankt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:51 schreef pea4fun het volgende:
Je wilde gewoon nog eens zeggen "Wat een geweldige foto pea!"![]()
Jij bent er ook een ! Eerst (bijna) iedereen afbekken, ja nu zijn ze weg Fles. En ze komen misschien wel nooooit meer terug, 'vriend'.quote:
Dat is altijd Pea, als het goed is leer je ervan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:59 schreef pea4fun het volgende:
Hehe, ik help jullie wel ff hoorWaarom heb ik zo ontzettend veel foto's gemaakt, en waarom zo weinig zo mooi als die welp? zucht...
Nou, het zou toch wat zijnquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Jij bent er ook een ! Eerst (bijna) iedereen afbekken, ja nu zijn ze weg Fles. En ze komen misschien wel nooooit meer terug, 'vriend'.
* kaasschaaf opzoekt *
Heb jij eigenlijk nog wat spraakmakends geschoten vandaag, beste-stuurman-aan-wal?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:05 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat is altijd Pea, als het goed is leer je ervan.
Ik heb liever dat je ze daar afbekt ofzo. Of nee, dan mis ik het weer, nou ja, kijk maar .....quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het zou toch wat zijndan moet ik maar iedereen in zijn eigen verkneukelhoekje gaan opzoeken en lief tegen iedereen doen
Foei foei, stoute fles toch
Een grote gele straal in het porselein Fles, meer niet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb jij eigenlijk nog wat spraakmakends geschoten vandaag, beste-stuurman-aan-wal?
*eensch isquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:08 schreef elcastel het volgende:
Ik vind het allemaal een hoop gedoe, ik wil het er niet meer over hebben ook.
Oh okee, da's dan wel weer jammer maar goed ookquote:Voortaan mag Fles niet meer mee naar FOT meets, ik denk dat we het daar allemaal wel over eens zijn.
Daar had je op z'n minst wel wat foto's van kunnen makenquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:08 schreef elcastel het volgende:
[..]
Een grote gele straal in het porselein Fles, meer niet.
nee vandaagquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:13 schreef elcastel het volgende:
Verrek het is alweer morgen.
Ach ja, ik ga gewoon nog een keer terugquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:05 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat is altijd Pea, als het goed is leer je ervan.
Ja maar gisteren was vandaag morgen.quote:
ja gisteren, maar ja, That was yesterdayquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:16 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja maar gisteren was vandaag morgen.
met wie was je allemaal dan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ach ja, ik ga gewoon nog een keer terug
Oh Oh !quote:
Nee geen brie joh, gewone kaas...quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja! Hoo eens! Stokbroodjes brie?friet
Wanneer gaan we? Lekker met een belgische trein erheen
Ik heb me prima vermaakt hoor...tig keer terug naar de poezebeesten, gewoon omdat dat zo'n prachtige dieren zijn...quote:
??quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:29 schreef elcastel het volgende:
Als ik nog 130 keer post, dan sta ik op 450.
Post dan foto's, dan is het nog nuttigquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:29 schreef elcastel het volgende:
Als ik nog 130 keer post, dan sta ik op 450.
Morgenquote:
oh je bent aan het baggeren?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:30 schreef elcastel het volgende:
Als ik nog 128 keer post, dan sta ik op 450.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:30 schreef pea4fun het volgende:
Post dan foto's, dan is het nog nuttig
Welnee.quote:
Ik dacht dat Pea het wel wat vond.quote:
En pea, vond je het wat?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:35 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik dacht dat Pea het wel wat vond..
Die heb ik wel ergens denk ik.quote:
Nee ben nog steeds met die foto's bezig johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |