Echt jongequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:39 schreef elcastel het volgende:
Ah gelukkig hebben we een voetveeg die altijd het nieuwe topic wil openen.
Chapeau..
Hey niet zeuren, je mocht met mij mee maar je wilde liever uitslapen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet ik nog zelf een nieuwe SC openen ook. Ik lijk wel de voetveeg van FOT
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hey niet zeuren, je mocht met mij mee maar je wilde liever uitslapen!![]()
Nu even wel ja.quote:
Wel ja, dat kon er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hey niet zeuren, je mocht met mij mee maar je wilde liever uitslapen!![]()
ja en open ik te laat OOK een nieuwequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:51 schreef elcastel het volgende:
Zit ik net nog te juigen dat ik de laatste post in de vorige SC niet had, trap ik prompt daarna WLJN op slot..
BROUHAHAHquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ja en open ik te laat OOK een nieuwe
hoezo dat nou weer?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Hee Fles!
Man-o-man
We moeten met vakantie naar Gambia man! Dat is het gewoon
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Hee Fles!
Man-o-man
We moeten met vakantie naar Gambia man! Dat is het gewoon
En ik heb een heel lief luipaardwelpje op de foto kon ze aaien zo dichtbijquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel ja, dat kon er ook nog wel bij
quote:
Aaaaaaaawwwww.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:55 schreef pea4fun het volgende:
En ik heb een heel lief luipaardwelpje op de foto kon ze aaien zo dichtbij
[afbeelding]
wauw.. dies mooiquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En ik heb een heel lief luipaardwelpje op de foto kon ze aaien zo dichtbij
[afbeelding]
Joh....waarom vind jij dat je buiten de boot valt. Je begint nu lichtelijk te overdrijven naar mijn idee. Moeten we nou echt half FOK op de hoogte houden van onze actiesquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom, WAAROM, moet ik me op minimaal 3 fora registreren en overal meedoen om niet buiten de boot te vallen???
Weet je, de tering
Buiten fok om iets organiseren en dan hier een beetje breed de grote vent uit komen hangen hoe gezellig het wel niet is, da's bepaald not-done jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Joh....waarom vind jij dat je buiten de boot valt. Je begint nu lichtelijk te overdrijven naar mijn idee. Moeten we nou echt half FOK op de hoogte houden van onze actiesBlijkbaar kan er niets meer.....ik vind het wel best.....ik hou m'n kop hier voortaan wel en zal alleen de niet-provocerende foto's posten
En JA....ik ben moe en lichtgeraakt
Ach.....krijg het heen en weer en ga fotograferen manquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Buiten fok om iets organiseren en dan hier een beetje breed de grote vent uit komen hangen hoe gezellig het wel niet is, da's bepaald not-done ja
Dank jequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:19 schreef assepoes het volgende:
@pea4fun
Wat een ontzettend schattige foto. Mijn complimenten!!
weet ik veelquote:
Dat je dat durft! Maar ja, als ze er zo schattig bijliggen moet je haast wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dank jeIk heb ze echt stiekum geaaid, met mijn vinger door het gaas
![]()
Ik denk dat je gewoon een beetje te teleurgesteld bent, dat magje best laten blijken, maar je moet het mensen niet verwijten natuurlijk. That's all, maar je mag het best even aankaarten hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
weet ik veelik moet ff een ei kwijt, veel meer is het ook niet
Laten we het dan daar eens over hebbenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:29 schreef elcastel het volgende:
En ik wou nog iets zeggen, maar dat weet ik niet meer.
Je wilde gewoon nog eens zeggen "Wat een geweldige foto pea!"quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:29 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon een beetje te teleurgesteld bent, dat magje best laten blijken, maar je moet het mensen niet verwijten natuurlijk. That's all, maar je mag het best even aankaarten hoor.
En ik wou nog iets zeggen, maar dat weet ik niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |