Zo geil hequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:39 schreef hicham het volgende:
[..]
![]()
[..]
Had ik ook al een keer gepostHebbem nog in mijn photobucket staan
[afbeelding]
Heb je je schaamrandjes er al af? Je steppies geschaafd??quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
Blub![]()
Heb mijn rijbewijs al weer een maand, hoog tijd om te leren kneedownen dus![]()
Vandaag wat geoefend met de houding in bochten.. Voelt nog wat onwennig uiteraard maar daar ga ik aan werken
Vind jij eigenlijk ook iets niet mooiquote:
Aan de linkerkant bijnaquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je je schaamrandjes er al af? Je steppies geschaafd??![]()
Het is altijd leuk om grenzen op te zoeken - doe dat achter niet met te grote stappen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
Blub![]()
Heb mijn rijbewijs al weer een maand, hoog tijd om te leren kneedownen dus![]()
Vandaag wat geoefend met de houding in bochten.. Voelt nog wat onwennig uiteraard maar daar ga ik aan werken
Klopt, maar ik was mijn leren broek vergeten met de rits van achteren dus ben na 5 minuten weggegaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:31 schreef Geqxon het volgende:
Patrick, zag ik jou laatst niet bij motorclub Pink Spirit?
You got to be kidding over de ketting, ding heeft overduidelijk een riem aandrijving, maar die zit er nog niet op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:36 schreef Makster het volgende:
Geen idee, een zelfbouw project. Meesterlijk vorm gegeven, wat er voor motor in zit en waar hij zijn stepjes heeft gelaten en wat er met de ketting is gebeurd, dat weet ik ook niet![]()
Maar wel een GEK apparaat![]()
burpquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:11 schreef bwt het volgende:
En wederom is het weer stil op het NET
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |