Was iemand z'n goudvis kwijt en heeft ie de kraan open gezetquote:
Weet ik niet, ik heb even gevraagt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:27 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Was iemand z'n goudvis kwijt en heeft ie de kraan open gezet![]()
En dit is van nu...
Wat een verschil van weer...
Hier komen dan wel wolken voorbij maar
ook de zon schijnt toch lekker hier.
Dan heeft Noord-Limburg wederom de volle laag gehadquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb even gevraagt.
Dit is trouwens in Tegelen
die BBQ, duhquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat van die regen of die BBQ?
Gedenkwaardigquote:Freitag 29.07.05 staerkster Gewittertag in Deutschland mit 280.000 Blitzen.
Oeh! Heb je daar een plaatje van ofzo? Ik was daar namelijk midden in! En heb niets van internet daar gehad, en wil wel weten hoe het er uit zag. Het was iig het meest machtige onweer wat ik heb mee gemaaktquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Verspreid over Duitsland weer wat onweer.
Maar niet zo erg als:
[..]
Gedenkwaardig.
Ik heb wel deze nog:quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:41 schreef drelletje het volgende:
[..]
Oeh! Heb je daar een plaatje van ofzo? Ik was daar namelijk midden in! En heb niets van internet daar gehad, en wil wel weten hoe het er uit zag. Het was iig het meest machtige onweer wat ik heb mee gemaakt
Dat is niet ver hier vandaan......quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb even gevraagt.
Dit is trouwens in Tegelen
Dan moet het toch alleen maar in Tegelen noodweer zijn geweestquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan heeft Noord-Limburg wederom de volle laag gehad
Zie de andere topics hierover:quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:47 schreef drelletje het volgende:
Is Weeronline er achter gekomen van onze code wissel dingen? En hoe zit dat? Hoe hebben ze het laten weten?
Ik zie het hier recht op me af komen....quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Ten Z van Eindhoven zit een flinke bui. Ik zie alleen een grijs gevaarte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |