Lees lees lees
![]()
jaa moest er toch even van komen.
Nu nog aan de website aan het werk?
Ja tuurlijk, iedereen ligt te maffen dus ik kan mijn gangetje gaan zonder klachten binnen te krijgen van, dit werkt niet dat werkt niet etc
![]()
Goed wat heb ik nou eigelijk uitgevoert op mijn website?
1: Ik heb even een contact button aangemaakt op "Mijn website + DASOO website".
2: Contact HTM bestand aangemaakt met natuurlijk, juist een contactformulier
![]()
3: Ik heb een aantal buttons even beetje veranderd Qua woord/zin.
Zo dat was even de update over de website.
Wat staat er verder nog op het programma voor deze week.
Nou in ieder geval zullen er veel satellietbeelden op mijn website komen te staan, hiervoor zal ik de plaatjes beetje gaan verkleinen zodat er 3 op een rij komen te staan, daarnaast ook nog meer radars.
Naast Satelliet & Radars ga ik ook een nieuwe button toevoegen, Temp Kaart + Neerslag kaart, daarnaast ook de wind kaarten.
Bij deze kaarten heb ik jullie hulp een beetje bij nodig.
Mochten jullie temp/neerslag/wind kaarten hebben gezien, meld het even
Alle kaarten zijn welkom, dus ook voor heel europa
![]()
Ondertussen kan ik gerust verder met de website
Daarnaast ga ik een nieuwe banner maken
Ondertussen ben ik ook al stiekem bezig met een nieuwe lyout, bijpassend bij het menu
Kortom, niet alleen het weer gaat door, ook de website gaat stilletjes aan door.
Van sommige update's zul je niks van merken, maar geld ook voor andersom
![]()
Daarnaast wil ik nog even kwijt dat ik trots op jullie ben dat we zover met deze reeks zijn.
In de 3 jaar is er genoeg gebeurd.
Zo begon eerst de OP, en dat werdt steeds groter, dan de 1ste jaar bestaan, dan de 2de jaar bestaan en wel nu het 3de jaar bestaan, alhoewel het 3de jaar bestaan toch niet heel groot geviert kon worden door problemen maar goed.
Voor de rest website bij gekomen en natuurlijk nieuwe Users.
Die wil ik dan ook even van harte welkomen in deze topic.
Wat staat er bij deze nog op het programma?
Nou ik kan jullie 1 ding verklappen: Een meeting, niet iedereen zal komen maar ik hoop toch dat er veel mensen komen opdagen!
Mochten jullie ideen hebben over de meeting, dan kunnen jullie mij mailen
Dan regel ik en Marky-Boom de rest wel
![]()
Daarnaast is deze optie nog ver weg maar zeker wel de moeite waard om er alvast naar te kijken
Bij het 5de jaar bestaan zou ik zeker net als FOK! een 5 jaars DASOO T-Shirt willen maken, hiervoor zal ik zeker wel prof hulp bij moeten hebben om een mooie logo te maken.
Natuurlijk zal de optie er ook zijn om je username erbij te zetten.
Kortom, dit lijkt me ook een aardig idee, aangezien er maar weinig topic's zijn die zo groot groeit
Anyway, ga zo door, en laat het nog vele malen onweren/regenen/hagelen/sneeuwen/stormen!
![]()
Met vriendelijke groet: Gerrit-Jan/SpeedyGJ