een van deze twee.:quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:25 schreef Chen het volgende:
Ik zoek het nummer dat in het begin altijd wordt gedraaid bij de serie Ed op NET5. Van de site wordt ik niks wijzer aangezien daar aleen nummers staan die tijdens de aflevering worden gedraaid.
je hoort 'm nauwelijks..quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:55 schreef sweex het volgende:
Ik zoek het nummer uit de CocaCola reclame
Ff gecaptured voor jullie
http://www.xost.nl/wobbel/tv_capture/CocaColaReclame.wmv
"Everyyybodyyyyyyyy......what is happeniiiing..."quote:
C-mon & Kapersky - What's Happening....quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:55 schreef sweex het volgende:
Ik zoek het nummer uit de CocaCola reclame
Ff gecaptured voor jullie
http://www.xost.nl/wobbel/tv_capture/CocaColaReclame.wmv
Dat heb ik al gepost in dit topicquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:10 schreef -Mk- het volgende:
Ook ik zoek het nummer uit de talpa trailer:
mms://62.59.253.7/programmas/jelevenindesteigers-bb.wmv
vanaf sec 0:50.
C-mon & Kypski heet dat.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:04 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
C-mon & Kapersky - What's Happening....
Ah, je hebt gelijk. Ik heb het te snel ingevoerd. Het staat namelijk wel goed op mijn kladje want ik zocht dat nummer een tijdje geleden zelf ook...quote:
John Mayer - Daughtersr [2005]quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:39 schreef SilverBullet het volgende:
Hé, ik zoek ik nummer dat gister rond een uur of kwart voor zes op sky radio was. Het was een nummer waarin nadrukkelijk een gitaar voor kwam. Het klonk redelijk recent, en ik denk dus ook dat het nummer in de top 40 zou kunnen staan, alleen heb ik geen flauw idee hoe het heet. Wie helpt me?
Dank uquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:03 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
John Mayer - Daughtersr [2005]
Had jij die ook al gevraag in het vorige topic?? Zo niet dan is hij misschien al beantwoord.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:16 schreef vamozz het volgende:
Ik zag net op tv5europe (franse zender)
5 (of minder) negroide gasten die met een vet africaans (??) nummer optraden..volgens mij heb ik deze ook al een keer op tmf ofzo gezien
ik kan aleen herineere dat er stukjes in voorkome (ná elke zin) dat gaat als..
oehhoe jeeeehh
mijn dank is groot
Sorry hoor maar ik zie het echt nergens staan.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:21 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat heb ik al gepost in dit topicle-zen
Ik denk dat 'Tha_T' in zijn post met halve quotes en een verwijzing naar een website waar je 'trailers' kon vinden hetzelfde stukje bedoelde als wat jij bedoeld. M.a.w. je moest eerst eens op de site alle trailers gaan beluisteren en daarna iedere trailer 'scannen' op de halve quotes van hem.quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:28 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik zie het echt nergens staan.
En ik bedoel dus niet het Star Wars muziekje aan het begin, maar de muziek vanaf 50 seconden.
Ik gaf alleen maar een linkje zodat de mensen eventueel kunnen luisteren wat bedoelt wordt.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:26 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik denk dat 'Tha_T' in zijn post met halve quotes en een verwijzing naar een website waar je 'trailers' kon vinden hetzelfde stukje bedoelde als wat jij bedoeld. M.a.w. je moest eerst eens op de site alle trailers gaan beluisteren en daarna iedere trailer 'scannen' op de halve quotes van hem.
In dit geval is 't dus handiger wat jij zei 'na 50 seconden in het 'StarWars' filmpje'...![]()
Dat trieste, Radiohead achtige nummer? Dat zoek ik ook!quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:28 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik zie het echt nergens staan.
En ik bedoel dus niet het Star Wars muziekje aan het begin, maar de muziek vanaf 50 seconden.
Rank 1quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:58 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Sensation Anthem 2003 (Black) Wie weet nog van welk artiest deze is?
Misschien de cover van Dune?quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:01 schreef satecl het volgende:
het is die van queen d8 ik...maar ik heb het gevoel dat ik een andere versie heb gehoord
Bedankt !!
Falco - Jeanny?quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:04 schreef cptmarco het volgende:
ik kan mij nog maar weinig van het nummer herinneren alleen het volgende:
* duitstalig
* een jaar of tien oud
* ging volgens mij over een zelfmoord van een meisje
quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:45 schreef Berkery het volgende:
Tic tac toe - Warum?
Men At Work - Land Down Under vind ik wel een chill lied. Beetje relaxte style..quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:16 schreef GenesiZ het volgende:
Ik ben niet specifiek op zoek naar een artiest of nummer, maar ik ben op zoek naar een nummer in een genre. En dan bedoel ik de surf-style. Ik zoek een rustig (golf)surf nummer wat daar precies bijpast. (dan heb ik het niet over de beachboys) maar over een nummer van een (semi)onbekende band oid.
Wie heeft er tips voor mij?
kinks - sunny afternoonquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:02 schreef GenesiZ het volgende:
Dat is inderdaad een mooi nummer, maar niet precies de genre die ik zoek.
Misschien zoiets als de titelsong van the OC? Kan alleen niet op de naam komen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:02 schreef GenesiZ het volgende:
Dat is inderdaad een mooi nummer, maar niet precies de genre die ik zoek.
Phantom Planet - California dus, maar misschien toch niet wat je zoektquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:16 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Misschien zoiets als de titelsong van the OC? Kan alleen niet op de naam komen...![]()
Nee ook nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:18 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Phantom Planet - California dus, maar misschien toch niet wat je zoekt![]()
probeer eens Donovan - Jeniffer Juniperquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:16 schreef GenesiZ het volgende:
Ik ben niet specifiek op zoek naar een artiest of nummer, maar ik ben op zoek naar een nummer in een genre. En dan bedoel ik de surf-style. Ik zoek een rustig (golf)surf nummer wat daar precies bijpast. (dan heb ik het niet over de beachboys) maar over een nummer van een (semi)onbekende band oid.
The Tornadoes - Bustin' Surfboards uit Pulp Fictionquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:16 schreef GenesiZ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |