ja die zoek ik ook!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:03 schreef Kluupkluup het volgende:
En ik zocht een liedje waarin een wijsje gefloten wordt. Gehoord in Alanya en daar zeer populair.
Propaganda - Duel (eye to eye) [1985]quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:07 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben ook weer op zoek naar een nummer. Volgens mij is het een nummer uit de 80's en het wordt gezongen door een meid die een beetje met een "aparte" klank in haar stem zingt. Kwa lyrics van dit nummer weet ik weinig, volgens mij iets als: "These <weet ik niet> won't hurt at all" , "This <weet ik niet> will makes you wonder" en volgens mij zingt ze ook iets als "I stop screaming".
Beetje onduidelijk, maar wie mij kan helpen ben ik zeer dankbaar.
Caroline Marquez - The killer song [2005]quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:03 schreef Kluupkluup het volgende:
En ik zocht een liedje waarin een wijsje gefloten wordt. Gehoord in Alanya en daar zeer populair.
Wellicht hier eens kijken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:54 schreef Nicje het volgende:
Ik zoek het nummer wat je in de aftiteling van de film Dirty Dancing 2 hoort.
hmm: ik kom op moment even niet verder dan:quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:32 schreef Fieldy het volgende:
Er was ooit een rocknummertje was vaak op Kink FM werdt gedraaid waarbij het refrein steeds "Friday Friday Friday" was. In de videoclip was dit iemand die steeds op zijn borst klopte. Wie weet welk nummer dit is?
Voor de helpvaardigen:quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:34 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek 2 nummers:
1) Een nummer van Royksopp. In de titel of in het liedje zit "Sweet". Gezien op een soort TMF-zender in Italie, dus waarschijnlijk een bekend/nieuw nummer. Clip op een soort van vliegveld ofzo? Kan me heel vaag iets herinneren.
2) Het nummer dat je hoort tijdens de trailer voor dat nieuwe programma van Bridget op Talpa. Ze helpt dan met wat andere dames een huis op te bouwen, dat is afgebrand. Het is een beetje een triestig nummer, deed me denken aan Radiohead. Is volgens mij al eerder gepost, maar ik kan het niet meer vinden.
Kan iemand me helpen?
dEUS - Suds & Sodaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:32 schreef Fieldy het volgende:
Er was ooit een rocknummertje was vaak op Kink FM werdt gedraaid waarbij het refrein steeds "Friday Friday Friday" was. In de videoclip was dit iemand die steeds op zijn borst klopte. Wie weet welk nummer dit is?
Geweldig! Dat is hem! Hier heb ik lang naar zitten zoeken. Geweldig nummer. Ik zal de CD ook eens checken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:18 schreef Berkery het volgende:
[..]
dEUS - Suds & Soda![]()
De CD 'Worst Case Scenario', waar dit nummer opstaat, is wel een aanrader.
Dat zijn gewoon negertjes die voedsel zoeken joh!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:57 schreef vamozz het volgende:
5 (of minder) negroide gasten die met een vet africaans (??) nummer optraden..
ik kan aleen herineere dat er stukjes in voorkome (ná elke zin) dat gaat als..
oehhoe jeeeehh
Craig David - Rewind?quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:05 schreef rendier2710 het volgende:
Het zal een beetje moeilijk worden ben ik bang, maar ik ben op zoek naar een nummer wat heel veel gedraaid is in de eerste helft van 2000. Dit liedje had steeds hetzelfde deuntje en wat ik me kan herinneren is dat het op zoiets eindigde van "enter selector"
Ik hoop dat iemand een idee hierbij heeft.... Knaagt nu al 2 weken aan me...
Artful Dodger ft. Craig David - Re-Rewind (The Crowd Say Bo Selecta)quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:05 schreef rendier2710 het volgende:
Het zal een beetje moeilijk worden ben ik bang, maar ik ben op zoek naar een nummer wat heel veel gedraaid is in de eerste helft van 2000. Dit liedje had steeds hetzelfde deuntje en wat ik me kan herinneren is dat het op zoiets eindigde van "enter selector"
Ik hoop dat iemand een idee hierbij heeft.... Knaagt nu al 2 weken aan me...
quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:11 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Artful Dodger ft. Craig David - Re-Rewind (The Crowd Say Bo Selecta)
http://www.lyriczz.com/lyriczz.php?songid=2753
Deze misschien??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |