abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32410924
Lekkere overwinning, daar kom je voor naar het sportpark.
That's all folks!
pi_32426716
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 16:55 schreef deejaylethal het volgende:
Er staat dat Dovo kan stunten. Nou, mijns inziens is dit het tekort doen van Dovo, dit gewoon vorige week met pech verloren heeft (onterechte penalty in blessuretijd, buitenspel goal, enz.)

Maar nu het prachtige nieuws: Dovo heeft IJsselmeervogels met 4-3 verslagen, in een slotfase die bijzonder spannend was en wel 10 minuten extra tijd bevatte. IJsselmeervogels maakte nog een buitenspelgoal, en beide clubs kregen 4(!!) opgelegde kansen. Uiteindelijk hield DOVO stand en dropen te vogels af. Prachtige wedstrijd, met een prachtig resultaat voor zowel fans van DOVO als van fans van het voetbal; De hoofdklasse B is weer een stap dichter bij een spannende strijd.
DOVO zie ik niet als titelkandidaat, vandaar dat stunten. Hebben ze gedaan dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32426851
VoZ is down helaas, dus dan even minder uitgebreid.

ASWH - Heerjansdam 5-0 (zie mijn verslag)
DOVO - IJsselmeervogels 4-3 (zie verslag deejaylethal)
Deltasport - Kozakken Boys 0-4 (ruime zege voor de Werkendammers, licht verrassend)
Geinoord - Bennekom 0-3 (gaat Geinoord nu afhaken?)
Spakenburg - GVVV 2-3 (zware problemen voor Spakenburg, GVVV verrast wel met deze zege)
Sparta Nijkerk - SHO 3-2 (duur puntverlies voor SHO op kunstgras)
VVOG - SDC Putten 2-1 (VVOG kan wat opgeluchter ademen)

STAND

1. IJsselmeervogels 11-28
2. DOVO 11-20
3. SHO 11-20
4. Bennekom 11-19
5. ASWH 11-18
6. Kozakken Boys 11-18
7. Sparta Nijkerk 11-15
8. Geinoord 11-14
9. Deltasport 11-14
10. GVVV 10-13
11. VVOG 11-11
12. Spakenburg 11-10
13. Heerjansdam 11-10
14. SDC Putten 10-7

Zaterdag GVVV - ASWH, lastig zat. De Vogels krijgen Sparta Nijkerk thuis, moet lukken. DOVO mag naar Heerjansdam, zal normaliter geen probleem hoeven zijn. SHO krijgt Geinoord thuis.

Tien punten achter op de Vogels is nog steeds te veel, helaas.
www.thuisuiteten.nl
pi_32427561
Overigens waren er twee pupillen van de week, tweeling, en kan je op http://www.everyoneweb.com/A-Side de ludieke actie van de jonge ASWH-fans zien, als je op foto's 2005/06 drukt en dan ASWH - Heerjansdam.
www.thuisuiteten.nl
pi_32487939
Hier de foto's:

Vanavond in en tegen Papendrecht zondag oefenen, met onze mogelijke nieuwe coach Bill Tukker daar aan het roer.

En wie ze niet kan zien: http://www.aswh.nl/Forum/viewtopic.php?p=9257#9257

[ Bericht 16% gewijzigd door methodmich op 22-11-2005 20:11:07 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_32488801
Deze is overigens ook te leuk om te laten schieten.

Louis van Kleef botste samen met een Heerjansdammer op de Heerjansdamse verslaggever die verslag van de wedstrijd deed. Van Kleef kwam zelfs op diens schoot terecht. Pakt ie de koptelefoon en micro en zegt: "Met uw verslaggever is alles in orde hoor mensen."

www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 22 november 2005 @ 20:23:50 #257
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_32488809
Wie zie jij verder als titelkandidaat? Ze hebben zich nu duidelijk bewezen als beste (of tweede), want van SHO had gewonnen moeten worden en er is van IJsselmeervogels geworden.

Verder vind ik Spakenburg verbazigwekkend slecht. In de voorbereiding speelden zij erg sterk tegen bijvoorbeeld SDCP (Putten) tijdens het mini toernooi waarin ook DOVO meedeed.
Waar ligt het probleem bij deze club? Toch zeker niet bij de spitsen. Ze hebben tegen DOVO namelijk door de voorhoede (onverdiend) toch nog de overwinning gepakt. Iemand die er meer van weet?

GVVV is op de weg terug. Dit is net op tijd, want volgende week wacht de Derby tegen DOVO in Veenendaal. Uitblinker vind ik wel Rudy van Doorn. Maakt vlugge acties. Zal bestreden moeten worden met fysiek voetbal. Nu bij DOVO ook van der Hel weer terug is bij de selectie na een blessure staat ons een erg mooie wedstrijd te wachten.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_32488891
De derby is in ronde 12 neem ik aan, aangezien wij eerst naar GVVV gaan.

Maar vanwege het te vroege en onnodige afhaken van ASWH, denk ik dat de Vogels helemaal geen serieuze concurrentie meer heeft. DOVO zou het kunnen worden, als ze in een goede "streak" komen, maar eerlijk gezegd lijkt me dat nog niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_32515122
Oefenduel in en tegen Papendrecht (zondag hoofdklasse) gewonnen door een combi van ASWH 1 en 2 gisteravond. 1-2, goals van Marphe en Ferry.

Weer een goede oefenmatch dus.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 24 november 2005 @ 23:47:42 #260
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_32553230
De derby DOVO-GVVV is inderdaad in die ronde, na komende wedstrijd. Maar het is wel waar wat je zegt. Dovo moet een goede reeks neerzetten willen ze kans maken, en de Vogels moeten gewoon nu een paar steken laten vallen.
Be your best
pi_32566328
Zie jij het morgen doorgaan in Veeendaal, deejaylethal? Voor het geval ik toch nog naar GVVV - ASWH zou gaan, wat eerst niet de planning was, en we dus vroeg weg moeten...
www.thuisuiteten.nl
pi_32574866
GVVV - ASWH dus afgelast, ook het alternatief (Heerjansdam - DOVO) ligt eruit, net als alternatief drie (ASWH 3).... Dus dat wordt niks morgen.
www.thuisuiteten.nl
pi_32590748
In B gaat SHO - Geinoord vooralsnog door (goed veld daar Mindlight?) en krijgt IJsselmeervogels - Sparta Nijkerk een herkeuring. Rest is afgelast.
www.thuisuiteten.nl
pi_32597707
Goeie middag voor de Rooien.

Marc Dijs maakte wel de 0-1 voor Nijkerk uit een strafschop, maar Dennis Knüppe scoorde twee maal in vier minuten om de IJsselmeervogels aan de winst te helpen.

SHO verloor verrassend van Geinoord. Léon van den Ouden en Ramon Barendregt brachten SHO op een comfortabele 2-0 voorsprong, maar Geinoord vocht terug en won met 2-3. Wendl Droefs zorgde voor de aansluiting, Daan van der Valk met twee goals voor de winst.

Rooien nu 11 los van SHO, ook van DOVO, maar die hebben er één minder gespeeld.
www.thuisuiteten.nl
pi_32699435
En de trainer is bekend:
quote:
ASWH strikt Bill Tukker als opvolger Jack van den Berg

29 november

ASWH heeft Bill Tukker aangetrokken als opvolger van de naar Barendrecht vertrekkende trainer Jack van den Berg. Tukker (44) is bezig aan zijn vierde jaar bij Papendrecht. De club promoveerde het afgelopen seizoen naar de hoofdklasse.

Als voetballer heeft Tukker faam gemaakt als goaltjesdief bij onder meer De Zwerver, Zwart-Wit '28, Strijen, Unitas en het Nederlands Politie elftal.

De overeenkomst tussen ASWH en Bill Tukker is aangegaan voor één seizoen, met een tweezijdige optie voor nog een jaar.
Dit is hem:
www.thuisuiteten.nl
pi_32727613
Minimaal een tweede keus iig Mich, ASWH wilde eerst Diederik Hiensch...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32731536
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
En de trainer is bekend:
[..]

Dit is hem: [afbeelding]
Oke, leuk

Ik heb hem dit seizoen al bij Geldrop langs de lijn zien staan. Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat doen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_32734718
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Minimaal een tweede keus iig Mich, ASWH wilde eerst Diederik Hiensch...
Daar is mee gesproken, begreep ik, maar beiden zijn geweest en Bill maakte een betere indruk. Maar goed, dat is de versie van hier.
www.thuisuiteten.nl
pi_32735200
Ik ben ook erg benieuwd naar de beste man, voor wat voor een soort voetbal staat hij?
That's all folks!
pi_32735266
Zal wel 4-4-2 zijn, dat spelen we hier altijd. Aanvallend, weliswaar. Hij mag ook proberen wat meer jeugd in te passen, maar dat is geen halszaak.
www.thuisuiteten.nl
pi_32742471
Zou ik wel leuk vinden, wat meer eigen jeugd in de basis. Misschien ziet hij het wel zitten in een paar spelers uit het tweede.
That's all folks!
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:41:20 #272
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_32752174
Ok, zaterdag de op-een-na belangrijkste wedstrijd van het seizoen (ik vind zelf DOVO-IJsselmeervogels interessanter): DOVO - GVVV. Hoewel de confrontatie tussen rood en wit in Veenendaal niet meer zo leeft als vroeger, en zoals het in Spakenburg nog steeds is, spreken wij hier toch over een zeer beladen derby. Er is altijd met een grote dosis humor aanwezig bij dit soort wedstrijden, en je kunt er de donder op zeggen dat er veel strijd geleverd gaan worden. Het DOVO van dit jaar is geen opgever, dat liet het team twee weken geleden nog goed zien tegen IJsselmeervogels, waarvan met 4-3 werd gewonnen op het eigen sportpark. GVVV doet het de laatste weken ook niet onaardig: Winst tegen Spakenburg zet de blauwen toch beter neer, en dat is ook wel wat zij verdienen. Een slecht team is het niet, maar weinig hoofdklasse-waardige spelers.
DOVO is tot nu toe ongeslagen op eigen terrein, en zal dat zo willen houden. Beide trainers zijn er echter van overtuigd dat hun club zal winnen. Oud-Vogelstrainer (en nu van GVVV) Peter Viseé verwacht een krappe overwinning op DOVO, terwijl Henne Oostermeijer een ruime overwinning voor DOVO in het verschiet ziet liggen.
Al met al een spannende wedstrijd aankomende zaterdag, waarin de jonkies van DOVO het tegen de gelauterde veteranen van GVVV zullen moeten opnemen.
Ik ga voor 2-1, maar een derby is nooit te voorspellen. Voor mooi voetbal zie ik iedereen op sportpark Panhuis, aan de DOVO kant. Hier zijn de kaartjes nog goedkoop (3 euro), dat is anders dan die absurde prijs bij SHO!
Be your best
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:56:18 #273
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_32752515
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:41 schreef deejaylethal het volgende:
Hier zijn de kaartjes nog goedkoop (3 euro)

Ik moet altijd 5 euro betalen

Misschien vinden ze mij niet lief
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_32762517
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou ik wel leuk vinden, wat meer eigen jeugd in de basis. Misschien ziet hij het wel zitten in een paar spelers uit het tweede.
Maakt mij niet zoveel uit hoor. Als ze goed genoeg zijn, spelen ze. Anders niet.

En DOVO - GVVV is idd de topper van morgen.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 3 december 2005 @ 00:15:25 #275
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_32770321
Nog maar 14 uur en 15 minuten :-). Mooie wedstrijd morgen.
Be your best
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')